Loading...
nl

het overeenkomsten van orbs en overspringen van tv

Sbabe4
Sbabe4 okt 19 '10
Hoi

De titel klinkt een beetje raar, maar weet zo niet hoe ik het anders moet beschrijven. Het zit namelijk zo. Heb al een paar jaar het idee dat er iemand hier (in mijn huis) aanwezig is. Ik voelde namelijk koude windvlagen om me heen terwijl er geen deuren en ramen openstonden. En niemand om me heen voelde dit ook. Eerst dacht het zou wel. Maar na een tijdje voelde ik dit steeds vaker en nadien voelde ik ook echt aanwezigheid. Dacht dat er iemand achter me stond en als ik dan keek was het er niet. En zo ging dat een tijdje zo door. Toen opeens onze tv raar ging doen. Telkens overspringen naar andere zender. We hebben een decoder (schotel). Alles hebben we eraan gedaan een nieuwe kop op de schotel een andere decoder en andere snoeren eraan en zelfs een andere tv. Maar nee hoor het bleef maar zo doorgaan. Soms zijn er tijden dat er even niks aan de hand is en zo ineens gaat het weer. Om gek van te worden (want rustig tv kijken zit er niet meer in). Wat wel vreemd is dat ik toen ik zwanger was van mijn 2ling er niks aan de hand was confused. Maar goed toen ik vertelde aan mijn man dat ik het idee had dat er iemand hier was moest hij erom lachen. Maar toen ineens vertelde hij dat hij zelfs het idee had dat er iemand was. Ook van dingen denken dat er iemand achter hem staat en dan omkijken en niks te zien. Nu was onlangs mijn 2ling jarig en maakte ik dus foto's. Nu ontdekte ik op 2 foto's een soort van Orbs. Kunnen dus die orbs (als dat ze zijn) de veroorzaker zijn van ons probleem!!!. Zijn orbs uberhaubt soort van geesten.
.
In het raam zie ik een Orb


Net boven het blauwe (slabbertje) tussen de spijlen van de box op het gordijn.

Wie kan me er wat van vertellen
Op echte grote foto is die duidelijker te zijn
Bedankt alvast

Groetjes Sbabe4
Delen:
aquarel
aquarel okt 19 '10
mss zit je met een soort van klopgeest :-)
ik weet niet wat ik hier moet op zeggen want als ik die eerste foto bekijk dan zie ik meer een lichtspiegeling dan een orb zoals jij het noemt.
alles is verklaarbaar uit te leggen en spooky verhaaltjes ga ik niet vertellen omdat dat meestal neigt naar onzin.
trouwens als mensen iets meemaken dat ze niet begrijpen gaan ze der de meest fantastische verhalen voor verzinnen.. altans, dat is mijn mening.
wat betreft jouw tv, mss ligt het aan de leidingen en niet aan de tv of schotelantenne.
ik weet wel dat eniteiten bestaan en dat ze zich merkbaar kunnen maken door jou beelden of gekleurde lichtpuntjes in mijn geval mee te geven, maar wat er op jouw foto staat geloof ik ten eerste niet maar ik kan me vergissen en ten tweede..mmm ben het kwijt.

ooit had ik eens een nieuwe binnenoogst vernietigd en behandeld met azijn, en toen zag ik een seconde lang een zwart redelijk groot bolletje met daarin een rood hartje, dus zou het wel eens kunnen kloppen dat er een orb of geest (noem het hoe jij het wilt) op jouw foto staat.
toen ik dat bolletje met dat hartje zag was ik nuchter, en trouwens dat was niet de eerste keer dat ik daarmee geconfronteerd mee werd.
aquarel
aquarel okt 19 '10
weet wel dat kinderen onder de 6 jaar enorm spiritueel ontwikkeld zijn en op latere leeftijd als ze onze taal en andere zaken machtig zijn verleren zu hun gave om in contact te staan met het hiermanaals.
Sbabe4
Sbabe4 okt 19 '10
Hoi aquarel

Bedankt voor je reactie. Ik zeg niet dat het geesten zijn, alleen vind ik het raar dat alleen op deze 2 foto's dit te zien is. Terwijl ik zoveel foto's heb gemaakt en dat op de verjaardag van mijn 2ling. Dat ik het me verbeeld dat er wat in mijn huis is denk ik zeker niet. Het is namelijk niet altijd zo dat ik het voel!!!. En als mijn man dit heeft gevoeld dat zegt veel. Maar goed ieder z'n mening daarover. Een klopgeest dat denk ik ook niet omdat er verder geen rare dingen in mijn huis gebeuren.

Groetjes Sbabe4
admin
admin okt 19 '10
Er hangt wellicht gewoon een overleden familielid om jou en je gezinnetje heen.
Zolang alleen de tv verspringt hoef je je echt geen zorgen te maken (al kan het wel irritant zijn).

Wees niet bang, als je niet wilt dat ze rond je hangen spreek dat dan op een vriendelijke liefdevolle manier uit, word niet boos dat helpt niet.

Het verhaal dat kinderen na hun zesde jaar allemaal hun contact verliezen is zeker niet waar, ze zijn het vergeten dat is heel wat anders.
Maryssa
Maryssa okt 19 '10
Sbabe4, dit soort ervaringen (windvlagen etc) die je beschrijft horen ook bij het spiritueel bewustzijn en jezelf ontwikkelen hierin. Je wordt gevoeliger en dit KAN energieën aantrekken.

Probeer eens uit wat Karin zegt of zet het bezig zijn met het paranormale even op een lager pitje. Het kan allebei helpen om de rust terug te krijgen in je huis.
Sbabe4
Sbabe4 okt 19 '10
Karin en Maryssa bedankt voor jullie reactie. Ik denk ook dat een overleden familielid bij ons is en dit gewoon op deze manier kenbaar maakt. Ben niet bang dat zeker niet alleen idd met die tv is gewoon erg irri haha.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki