Hoi
De titel klinkt een beetje raar, maar weet zo niet hoe ik het anders moet beschrijven. Het zit namelijk zo. Heb al een paar jaar het idee dat er iemand hier (in mijn huis) aanwezig is. Ik voelde namelijk koude windvlagen om me heen terwijl er geen deuren en ramen openstonden. En niemand om me heen voelde dit ook. Eerst dacht het zou wel. Maar na een tijdje voelde ik dit steeds vaker en nadien voelde ik ook echt aanwezigheid. Dacht dat er iemand achter me stond en als ik dan keek was het er niet. En zo ging dat een tijdje zo door. Toen opeens onze tv raar ging doen. Telkens overspringen naar andere zender. We hebben een decoder (schotel). Alles hebben we eraan gedaan een nieuwe kop op de schotel een andere decoder en andere snoeren eraan en zelfs een andere tv. Maar nee hoor het bleef maar zo doorgaan. Soms zijn er tijden dat er even niks aan de hand is en zo ineens gaat het weer. Om gek van te worden (want rustig tv kijken zit er niet meer in). Wat wel vreemd is dat ik toen ik zwanger was van mijn 2ling er niks aan de hand was . Maar goed toen ik vertelde aan mijn man dat ik het idee had dat er iemand hier was moest hij erom lachen. Maar toen ineens vertelde hij dat hij zelfs het idee had dat er iemand was. Ook van dingen denken dat er iemand achter hem staat en dan omkijken en niks te zien. Nu was onlangs mijn 2ling jarig en maakte ik dus foto's. Nu ontdekte ik op 2 foto's een soort van Orbs. Kunnen dus die orbs (als dat ze zijn) de veroorzaker zijn van ons probleem!!!. Zijn orbs uberhaubt soort van geesten.
.
In het raam zie ik een Orb
Net boven het blauwe (slabbertje) tussen de spijlen van de box op het gordijn.
Wie kan me er wat van vertellen
Op echte grote foto is die duidelijker te zijn
Bedankt alvast
Groetjes Sbabe4