Loading...
nl

Mijn dochter Esmee

Acheliah
Acheliah apr 16 '07
hahahaha Dat is ook weer zo
????
???? apr 16 '07
Nee die credits verdiend hij zeker niet. Die zijn geheel en al te danken aan de mensen zelf. Maar goed, wie dat niet wil zien.....moet de gevolgen ervan zelf ervaren.
Jeannette
Jeannette apr 16 '07
Ik denk dat dien een andere "God" bedoelde mensen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 16 '07
Hoeveel goden ken jij dan?
Acheliah
Acheliah apr 16 '07
IkBen, God en that's it
Acheliah
Acheliah apr 17 '07
Esmée is vanmiddag omstreeks 12 uur opgehaald door de politie. Dus bij deze. Ze krijgt nu de hulp die ze moet hebben en die k*t familie komt er niet meer in en ze heeft eindelijk aangifte gedaan tegen mijn ex "eindelijk" dit was het wat ik wilde melden voor ff.

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 17 '07
Zo wat een overwinning! Dit is echt goed nieuws Dinie. Zeker de aangifte tegen je ex. Heel goed van haar. Goedzo!
Jeannette
Jeannette apr 17 '07
Je hebt het enige juiste gedaan Dien!
Niet makkelijk, maar wel het beste voor Esmee
En Esmee heeft nu al de 1e goede stap gezet door die aangifte. Hou je taai, en weet dat we er voor je zijn!
Acheliah
Acheliah apr 17 '07
Dank je wel allemaal. Jullie steun kan ik nu goed gebruiken. Ik mis haar vreselijk maar weet ook dat als ik niks gedaan had ik haar voorgoed kwijt was geweest. Nu kan ik eindelijk met een gerust hart aan mijn huishouding gaan werken en alles los laten (zorgen om haar) Esmée heeft wel gevraagd of jullie aan haar willen denken en of jullie willen bidden. Dat heeft ze heel hard nodig.
Acheliah
Acheliah apr 18 '07
Ze heeft me vanavond opgebeld ze is heel verdrietig en mist mij verschrikkelijk. Maarja ik ga nu niet opgeven ze moet door de zure appel heen. Toch dank ik god dat ze niet boos op me is en dat ze mij vergeeft. toch gaat het mij aan mijn hart dat ze zwaar getraumatiseerd is.

Liefs Dieneke
Jeannette
Jeannette apr 19 '07
Goed zo dien, ondanks dat dit zware tijden voor haar zijn, moet ze doorzetten voor haar eigen bestwil!
Geef dr een dikke kus en zeg dat ik aan dr denk als je haar weer spreek oke?
Acheliah
Acheliah apr 19 '07
Zal ik doen meis
Acheliah
Acheliah apr 21 '07
Es wil zo snel mogenlijk aangifte doen tegen hun ad, paul en anneke omdat die haar gedrogeerd heeft dus de bal gaat rollen
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 21 '07
Mooi zo! Kan eindelijk worden rechtgezet wat haar is aangedaan.
Acheliah
Acheliah apr 21 '07
Ik was er trouwens vergeten bij te vermelden dat ze doodsbang is voor paul want hij mishandelde haar.
Acheliah
Acheliah apr 22 '07
Ik krijg net te horen van mijn dochter dat ze wel 3 en een halve tikkel kreeg zonder dat ze het wist in haar drinken. Door hem en zijn zus de klootzakken. Want volgns mijn dochter is 2 al dodelijk. De gekken. Ik heb gezegd aangifte doen hiervan. Ik krijg net te horen dat het zware tikkels waren ze kwamen in de top tien voor.

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 23 '07
Als ze het niet wist, hoe weet ze dan dat ze het kreeg?
Acheliah
Acheliah apr 23 '07
Sorry ja paul was zo clever het haar te vertellen en Nick had het gezien die had steeds ruzie met zijn vriendin omdat hij dit niet wilde. Dit heeft Nick mij gisteren verteld plus dat mijn dochter bij het drinken van cola beroerd voelde en later bij cola en toen vertelde paul dat hij tikkels in haar drinken gedaan had wel 3,5 in totaal
Acheliah
Acheliah apr 28 '07
Nou Paul zou gisteren om omstreeks 10.00 uur vrijkomen zijn moeder zou hem ophalen uit de koepel. Zij naar Breda toe en wat denk je Ze komt er voor niks aan :Dhij is weer aangehouden :)dus hij moet nu zitten tot 16 juli 2007 dan krijgt hij uitspraak. Ik ben benieuwd. Dat hij aangehouden is heeft te maken met het feit dat hij bij iemand ingebroken heeft en dat hij die man geslagen heeft. Inbraak met geweld dus. En dan zullen ze de rest van alle inbraken er wel bij pakken. Nou dat wordt mss wel 3 jaar zitten wie weet. En dat van mijn dochter erbij :(HOPPA. Het Feest Kan Beginnen Want Hij Zit Binnen. :D:D:D

Met mijn dochter gaat het iets beter ze mist mij en Nick heel erg. Maar ze beseft wel dat ze door die familie daar zit en niet door mij. Toch is het stil door haar hoor hier zo. Ik mis haar heel erg. Maarja zoals jullie al op die foto zagen was dit gewoon het beste. Ik weet de dag dat ze naar de efteling ging ze s'morgens een tikkel op had en s'avonds dat is toch levens gevaarlijk. Ik heb net een brief gekregen dat ze niks meer met de familie te maken wil hebben goed he ze heeft d'r verstand terug in 3 weken tijd. Nou ..... nog.

Liefs Dieneke
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske