Loading...
nl

Mijn dochter Esmee

Anne
Anne apr 13 '07
Jeannette je hebt gelijk als je zelf depressief bent geweest herken je dit eerder bij andere mensen. Ik ben zelf ook zwaar depressief geweest een paar jaar. Ik ben naar jeugdzorg geweest en heb daar medicijnen gehad en ik moest elke week met iemand daar praten en dat heeft me echt geholpen. Toen ik de foto las van esmee maakte ik me echt zorgen en nu nog steeds ze heeft echt hulp nodig want ze kan het niet alleen het word zo alleen maar erger.
Dinie heel veel sterkte.
Groetjes aNNe
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
Hartstikke bedankt ik zal er aan denken als ik bel voor haar (mijn dochter)
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 14 '07
Hoi Dinie, ik zal hem ook even lezen. Ik heb de 2e foto genomen want die is een stuk beter.

Ze is erg afwezig en "afgestomt". Daarmee bedoel ik dat ze trauma uitstraalt. Ze heeft nog lang niet alles losgelaten wat haar dwars zit, en heeft echt professionele hulp nodig om alles uit haar jeugd te verwerken. Zal ze dit niet krijgen, dan zal ze zeker "ontsporen". Gaat ze mss aan de drugs of weet ik wat erger. Ze doet er alles aan om niets te hoeven voelen, want dan komen die herinneringen weer boven. Ze moet er echt alles aan doen om het los te laten ipv proberen te vergeten. Het is een hele lieve meid die dit niet heeft verdiend. Ik hoop echt dat ze de hulp krijgt die ze nodig heeft en verdiend!
Acheliah
Acheliah apr 14 '07
Ik weet het NiMS en ja wat de drugs betreft ja daar zit ze al aan. Ze kan het ook allemaal niet verwerken als ik het al niet snap wat mijn ex gedaan heeft heeft hoe moet zij het dan kunnen snappen. Ze gaat zeker hulp krijgen maar dan zal ze wel opgepakt moeten worden met .... in de buurt wordt dat heel lastig. Is er ook iemand die ziet of ze hulp krijgt hoe haar toekomst eruit ziet zo'n beetje ben daar wel benieuwd naar.

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah apr 14 '07
Wil je de reactie in mijn pb hier op het forum zetten

Liefs Dieneke
JulienMoorrees
Hoezo wordt het lastig om haar op te pakken? Als je haar niet laat oppakken, dan loopt het veel slechter met haar af. Je wilt toch alles voor je kind doen? Ze moet zo snel mogelijk weg!
Acheliah
Acheliah apr 14 '07
Ik weet het ben er mee bezig en wel zo snel mogelijk. Ik heb gisteren de politie gebeld om mijn zorgen te uiten en te vertellen dat ze aan de drugs zit maar ze kunnen niks doen niet eerder voor ze de beschikking hebben dat ze weggelopen is en als vermist is opgegeven.
JulienMoorrees
Ok, want het is erg belangrijk namelijk.
Acheliah
Acheliah apr 14 '07
Mijn god ik heb ook weer wat gedaan hoor sorry allemaal.
IkBen
IkBen apr 14 '07
 Quote:
Origineel van Dinie:
Ik weet het NiMS en ja wat de drugs betreft ja daar zit ze al aan.

Het zal niet geloofd worden maar dat boeit me niet omdat de waarheid gezegd moet worden, los van of men die gelooft of niet.
En als men mij de mond wil snoeien, het zei zo. Gaat uw gang zou ik zeggen, Ik wilde toch al als lid geschrapt worden. En ik ben al wat gewend.

Maar de feiten.

Esmée is NIET kwijt,
Esmée is NIET van plan om zwanger te worden,
Esmée wil NIET terug naar huis zolang haar moeder geen orde op zaken gesteld heeft.

Mamma Dinie heeft wel allemaal mooie woorden maar steekt geen vinger uit.
Wordt wakker Dinie, de woorden van NiMs elders, enige tijd geleden, waren bij lange na nog lang niet hard genoeg.

Bewijs maar eens dat je méér bent dan mooie woorden. Bewijs maar eens dat je daden in je hebt.

Je moet stoppen met kwekken Dinie. Want mooie praatjes ALLEEN zijn bij lange na niet genoeg om moeder te mogen en kunnen zijn.
Edit: Alle onwaarheden weggehaald.
Acheliah
Acheliah apr 14 '07
Kom net mijn dochter op straat tyegen en wat denk je ik zou klappen krijgen van ....... en ik was een teringhoer hoe durfde ik de politie te bellen om te zeggen dat ze is weggelopen. Ik weet dat hij haar slaat, ik weet ook dat ze drugs krijgt van hun, en ik weet ook dat ik nog veel problemen gaat krijgen met hem en dat hij mijn huis uitgaat. Ik heb continu de politie gebeld ze kunnen niks doen zonder beschikking van de rechter, ik zeg maar ze is weggelopen en ze wil niet meer naar huis komen staat erg onder invloed van die familie het lijkt wel of ze hun als helden ziet en mij niet meer. (weet dat het door de drugs komt en door de mooie praatjes van ....) Ik ga zo maar weer de politie bellen en kijken wat ze zeggen ik sta namelijk in goed contact met de wijkagent.

Liefs Dieneke :S:S:S
Jeannette
Jeannette apr 15 '07
ikben,

Dit kan je niet maken hoor! Om op deze manier tegen haar uit te vallen! Eerst roep je dat je dr wilt helpen en nu dit??????
Ik WEET dat ze vecht en ik WEET dat Esmee helaas geen VWO aankan, Dien WEET nu waar ze zit, maar de politie kan haar niet terughalen, jij KAN ER NIET voor zorgen dat ze niet gesloten hoeft, jij bent geen rechter. Esmee WILT bij dr moeder zijn, ondanks ze het huishouden maar moeilijk aankan, want ze heeft de liefde van haar nodig!

Ik stel voor dat JIJ stopt met kwekken, want er komt helaas niets zinnigs uit zo te zien!
Dien is een liefdevolle moeder, die ALLES doet voor AL haar kinderen, ze heeft helaas 1 grote minpunt... het huishouden...

En wanneer heb je haar dan laten testen voor VWO????

Oh ja voordat ik het vergeet Ikben... teleporteren kan niet!

Sorry allemaal dat ik zo fel reageer, maar ik wil en kan mijn vriendin niet laten vallen.
Ik ben dan ook erg boos nu!

Dien... weet dat je het goed doet he meid!

Jeannette
Acheliah
Acheliah apr 15 '07
Jeannette

Je bent een schat van een vriendin ben blij dat we elkaar weer vaker spreken. Alleen jammer dat we niet meer zo makkelijk bij elkaar binnen kunnen vallen voor een bakkie koffie. Vond trouwens je opmerking dat ik er beter uitzag dan toen op het oude adres wel fijn deed me goed dat te horen. Ach jij weet wat voor moeder ik was en je weet ook welke ellende ik heb meegemaakt met de buurman van 3 huizen verder en met mijn ex. Weet je nog dat ik s'morgens aan je deur stond helemaal verkleumd van de kou samen met mijn dochter omdat we moesten vluchten, of dat ik een slagaderlijke hersenbloeding had volgens mijn dochter omdat ik door een raam had geslagen omdat hij mij weer eens liep te vernederen en uit te schelden voor hoer nee Jeannette ik ben idd een goeie moeder maar slechte huisvrouw. Het wordt een tijd dat ze me hiervoor eindelijk eens de juiste hulp gaan geven zodat ik ook verder kan met mijn leven.

Liefs Dieneke
Jeannette
Jeannette apr 15 '07
Dien,

Ik weet het allemaal nog goed, en gelukkig was het geen slagaderlijke hersenbloeding, maar "alleen maar" een paar diepe snijwonden in je hand, die ik toen nog heb verbonden... Ad kon je toen trouwens wel goed volgen he? (bloedspoor tot mijn huis) Ik weet ook nog heel goed dat jij en je kinderen heel veel geluk hadden toen je raam werd ingeknuppelt, want die banaan met groot stuk glas erin had evengoed 1 van je kinderen kunnen zijn. En verder is het de waarheid, je ziet er veel ontspannender en beter uit als toen! Maar wat bedoel jij nou met koffie? die slootwater toch hopelijk niet ?????? hahahahaha Maar kom binnenkort weer eens langs zou ik zeggen! Kunnen we weer ff bijpraten.

Jeannette
Acheliah
Acheliah apr 15 '07
Idd "Muts" Slootwater mijn heerlijke bak koffie ja. Maar ik mis het wel ff buurten bij elkaar dat kan nu niet meer en mijn twee andere vriendinnen gaan de straat ook al uit. Ach mss kom ik wel terug wonen daarzo maar dan naast je. Nee ff zonder dollen zonder ad is toch ideaal ja toch eindelijk weer eigen baas. Gewoon mijzelf weer kunnen zijn jammer dat Esmée dat niet meer kan meis maar ik hoop dat ze snel weer de oude wordt ik mis haar nu al vreselijk. Maarafijn je weet zelf ook wel wat ze heeft meegemaakt bij ad ja toch. Mocht nooit eens gezellig buurten, ik heb wat afgevlucht naar jouw toe hé meid. Gelukkig denk ik niet meer aan die tijd aan ad wel maar niet aan wat groffe deed. Ad heeft meer schade aangericht maarja jij weet hoe hij was ja toch.

Liefs Dikke Kus Dieneke
Jeannette
Jeannette apr 15 '07
het huis naast me staat vrij... net zoals ik denk wel 20 andere woningen in deze straat, komt door de renovatie die al vanaf 2003 beloofd word
maar idd je kwam hier vaak naar toe, ik was echt je toevluchtsoord, en kon jij niet komen belde je me op, kon ik Ad weer kalmeren :)en al dat thuiswerk wat we samen hebben gedaan???? Ach... met Esmee komt het ook wel weer goed... mits ze de juiste hulp krijgt natuurlijk! Oh ja... als je kom bel dan ff ruim van te voren... kan ik ff water scheppen uit de Vijverberg voor je! hahahahaha;) ;););)

Jeannette
Acheliah
Acheliah apr 15 '07
Het zou ideaal zijn weg van deze zooi hier want ik vrees dat mijn dochter mij straks echt niet meer wil kennen. Ze geloofd niet meer dat ik dit doe voor haar eigen bestwil als ik niks doe blijft ze zich verdoven met drugs en wordt ze een junk geloof me. En als mensen zeggen dat ze veilig zit en niet aan de drugs dan zijn ze nog dommer dan ik dacht.
Acheliah
Acheliah apr 15 '07
God

Hoe heb je het ooit zo ver kunnen laten komen. gekken die denken dat ze .... zijn en drugs die iedereen knettergek maakt, Agressie en kindermisbruik. God had beter nagedacht voordat je het volk schiep. Of geef een teken en verbeter de wereld van af nu.waarom alleen wonderen in de bijbel God? Geef mij ook eens een wonder aub! Ik heb me altijd aan de 10 geboden gehouden, geen mensen pijn gedaan of gedood,altijd God geëerd, gebeden en goed geweest, waar blijft dan uw belofte dat u goed voor uw schaapjes zou zorgen?
Waarom zou ik nog in een God moeten geloven als ik altijd naar de bijbelse maatstaven heb geleeft?Zou God of de bijbel dan wel echt bestaan?
ik denk de bijbel wel, maar helaas de God die erbij hoort niet.

Liefs Dieneke
Jeannette
Jeannette apr 15 '07
Diezelfde vragen vroeg ik mijzelf ook al af dien
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 16 '07
Geef god niet de schuld van wat de mensheid doet. Zoveel credits verdient hij niet.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420