Loading...
nl

Mijn dochter Esmee

Acheliah
Acheliah apr 12 '07
Dat willen ze ook maar waarom zo zwaar gesloten
IkBen
IkBen apr 12 '07
Het was niet mijn bedoeling nog te reageren maar omdat het hier om iets bijzonders gaat. Esmee is onder mijn hoede op een veilige plaats. Buiten het bereik van de 'onderwereld' en buiten bereik van jeugdzorg. Ik heb jeugdzorg geïnformeerd dat ik hen niet tot haar zal toelaten.
Ayasha
Ayasha apr 12 '07
IkBen zou je een beetje willen opletten met wat je zegt aub?

Ook god moet rekening houden met moedergevoelens, dit vind ik er over gaan. Sorry! Beperk het meedelen van je godswetenswaardigheden tot die wat een menselijk persoon kan weten.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 13 '07
Ikben, houd je leugens bij jezelf wil je? Dit soort opmerkingen van jou zullen voortaan per direct worden verwijderd. Draag iets bij aan het gesprek, maar ga niet met onwaarheden strooien. Dinie is niet iemand die je verder moet verwarren. De functie om PB's te sturen is al van je afgenomen omdat je hier een aantal mensen hebt lastig gevallen die dit niet op prijs hebben gesteld, en dit ook netjes aan ons gemeld hebben. Wat jij nodig hebt is hulp. Die kunnen wij jou best bieden, maar dan moet je er wel voor open staan. Loop niet weg voor de spiegel die je hier geboden wordt, maar val er geen andere mensen mee lastig. Wat jij doet is domweg bot en beschoft. Ik als beheerder accepteer dit gedrag niet meer van jou. Doe er maar wat aan!
IkBen
IkBen apr 13 '07
Anders dan jij denk NiMs .. is hier door mij nog nimmer één leugen neergezet. Dat jij meent van wel zegt vooral iets over jou en jouw onmacht mij op waarde te schatten.
Ayasha
Ayasha apr 13 '07
IkBen laat dat arrogante toontje nou toch een keer achterwege!
Ik ben jou minachting tov andere zo ontzettend zat! Je bent NIET oppermachtig. Voeg je aub. Hoe dìºrf je zelfs maar zo te reageren. Jij hoort ons het goede voorbeeld te geven? Jij hoort alleswetend te zijn en alles goed te doen? Komop! Geen wonder dat het zo fout gaat met de mens.

Ik word eigenlijk elk bericht nieuwsgieriger naar de leeftijd van de menselijke vorm van god.
JulienMoorrees
 Quote:
Origineel van IkBen:
Anders dan jij denk NiMs .. is hier door mij nog nimmer één leugen neergezet. Dat jij meent van wel zegt vooral iets over jou en jouw onmacht mij op waarde te schatten.
Jawel jij hebt wel degelijk leugens verpsreid, ik heb ze zelfs nog aangetoond en direct onder elkaar gezet. Helaas heb je daarop geen reactie op gegeven omdat je meteen ophoudt met reageren zodra het je te heet onder de voeten wordt.

Jij bent prima op waarde te schatten door het kinderachtige gedrag dat je tentoonspreidt. Wees eens een keer een volwassen kerel in plaats van dat laagdunkende en kinderachtige gedrag steeds.

Als jij daadwerkelijk oppermachtig zou zijn had je zelf wel weer de PB functie voor jezelf aangezet. Maar aangezien je verre van oppermachtig bent staat deze functie uit en ben je niet ver verwijderd van een ban.

Kortom: We zijn je kinderachtige, laatdunkende gedrag helemaal zat. Communiceer normaal, of communiceer niet. Als je niet normaal kan, doe het dan maar ergens anders.

p.s. dit is ook weer offtopic, dit topic is bedoeld voor esmee. Reageer dus ook niet verder, maar begin desnoods een nieuw onderwerp voor jezelf. Iedere niet relevantie reactie zal vanaf nu gewoon worden gewist. (Maakt niet uit van wie).
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
Esmée is aan komen lopen na weer weggelopen te zijn.
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
Origineel van Dinie: :(
Sorry dat ik dit moet melden Esmée is gewoon aan komen lopen na idd onder gedoken te hebben gezeten en ze heeft GHB op en Tikkels en wie weet wat nog meer drugs. Dit wilde ik nog ff kwijt. Ze heeft de nacht bij iemand door gebracht die haar wilde beschermen en die dacht dat ze dood ging zr stond stijf van de drugs. Door haar veel drinken te geven en wat te eten is het mss iets of wat gezakt. M
Een zeer verdrietige moeder [/QB][/QUOTE]

Wie niet weet wat Tikkels zijn ik geloof dat het XTC is
JulienMoorrees
Wees blij dat ze weer terecht is. Ze moet echt geholpen worden want een meisje van 14 aan de drugs is verschrikkelijk. Hoewel ze niet geholpen wilt worden moet je toch doen wat het beste voor haar is. Je kan niet altijd lief zijn. Veel sterkte voor jullie allebei de komende dagen.
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
Dank je wel NiMs vrees dat ik dat heel erg hard nodig zal hebben wat voel ik me een waardeloze moeder. Ik weet dat het het beste is voor haar eigen maar daarmee is de pijn niet minder.
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-738

Dit is nog een foto van mijn dochter mss een betere
Jeannette
Jeannette apr 13 '07
Hoi Dien,

Ik ken Esmee natuurlijk, maar ik schrik nu echt heel erg van haar.
Ik zie dat haar mond lacht maar haar ogen zijn dof en donker.
Daarbij had je mij van de week ook al wat foto's gestuurd van haar, waarop ik elke keer hetzelfde zie. Ze zit nu zo met haar zelf in de knoei meid... Het kan haar allemaal nog maar weinig schelen.... ook het leven. Ze is denk ik heel depressief, en ook suïcidaal... Sorry meid... kan er niets positiefs over zeggen behalve wat je al weet... dat ze een knappe meid is!
Ze heeft nu heel dringend hulp nodig, dat is het voornaamste!

Ik begrijp dat je dit eigenlijk niet wil horen, maar ik vond dat ik het je wel moest zeggen. Ook omdat ik je privé niet te pakken kreeg.

Sterkte allbei!!!
Mimi*
Mimi* apr 13 '07
Ik ben eingelijk bang dat je gelijk hebt Jeannette! Het is niet goed voor iemand van 14 om weg te lopen en aan de drugs te zitten. Dat is verre van goed. Ze heeft veel problemen en als ze daar niet mee om leert gaan kan het echt fout gaan. Het is zonde van zo'n meisje! Als ze werkelijk depressief is heeft ze dringend hulp nodig!

Sterkte!

Liefs Michelle
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
 Quote:
Origineel van Jeannette:
Hoi Dien,

Ik ken Esmee natuurlijk, maar ik schrik nu echt heel erg van haar.
Ik zie dat haar mond lacht maar haar ogen zijn dof en donker.
Daarbij had je mij van de week ook al wat foto's gestuurd van haar, waarop ik elke keer hetzelfde zie. Ze zit nu zo met haar zelf in de knoei meid... Het kan haar allemaal nog maar weinig schelen.... ook het leven. Ze is denk ik heel depressief, en ook suïcidaal... Sorry meid... kan er niets positiefs over zeggen behalve wat je al weet... dat ze een knappe meid is!
Ze heeft nu heel dringend hulp nodig, dat is het voornaamste!

Ik begrijp dat je dit eigenlijk niet wil horen, maar ik vond dat ik het je wel moest zeggen. Ook omdat ik je privé niet te pakken kreeg.

Sterkte allbei!!!
Dank je wel meid ik mis ook de oude Esmée en de andere tijd. En ja ik weet het gaat niet goed met haar ook dat zie ik.

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
 Quote:
Origineel van Mimi*:
Ik ben eingelijk bang dat je gelijk hebt Jeannette! Het is niet goed voor iemand van 14 om weg te lopen en aan de drugs te zitten. Dat is verre van goed. Ze heeft veel problemen en als ze daar niet mee om leert gaan kan het echt fout gaan. Het is zonde van zo'n meisje! Als ze werkelijk depressief is heeft ze dringend hulp nodig!

Sterkte!

Liefs Michelle
Hoi Michelle

Ik weet het ik moet nu stappen onder nemen. En dat ga ik zeker doen

Liefs Dieneke
Jeannette
Jeannette apr 13 '07
@mimi,

Ik herken heel makkelijk depressieve mensen.. komt omdat ikzelf ook vroeger heel depressief ben geweest, ben er zelfs 8 jaar voor in de psychiatrie opgenomen voor geweest... ben er niet trots op... maar wilde wel mijn vriendin waarschuwen.
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
Dank je wel Jeannette

Ik zal je steun heel hard nodig hebben
Mimi*
Mimi* apr 13 '07
Goed zo Dinie!

Ja als je zelf depressief bent geweest herken je dat idd makkelijk omdat je zelf ook zo'n periode hebt doorgemaakt. Blij dat het beter met je gaat!
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
Nou ja beter ik maak me grote zorgen en met mijn maatjuh ben ik er ook nog niet hoor
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420