Origineel van IkBen:
Anders dan jij denk NiMs .. is hier door mij nog nimmer één leugen neergezet. Dat jij meent van wel zegt vooral iets over jou en jouw onmacht mij op waarde te schatten.
Jawel jij hebt wel degelijk leugens verpsreid, ik heb ze zelfs nog aangetoond en direct onder elkaar gezet. Helaas heb je daarop geen reactie op gegeven omdat je meteen ophoudt met reageren zodra het je te heet onder de voeten wordt.
Jij bent prima op waarde te schatten door het kinderachtige gedrag dat je tentoonspreidt. Wees eens een keer een volwassen kerel in plaats van dat laagdunkende en kinderachtige gedrag steeds.
Als jij daadwerkelijk oppermachtig zou zijn had je zelf wel weer de PB functie voor jezelf aangezet. Maar aangezien je verre van oppermachtig bent staat deze functie uit en ben je niet ver verwijderd van een ban.
Kortom: We zijn je kinderachtige, laatdunkende gedrag helemaal zat. Communiceer normaal, of communiceer niet. Als je niet normaal kan, doe het dan maar ergens anders.
p.s. dit is ook weer offtopic, dit topic is bedoeld voor esmee. Reageer dus ook niet verder, maar begin desnoods een nieuw onderwerp voor jezelf. Iedere niet relevantie reactie zal vanaf nu gewoon worden gewist. (Maakt niet uit van wie).