Loading...
nl

BWtje Hoi hoi, kan er iemand mijn foto(s) lezen?

BWtje
BWtje okt 14 '10
Hoi, ik ben geheel nieuw op het forum en zou graag eens willen weten wat iemand over mij te vertellen heeft bij het zien van mijn foto.

Ik zet er meteen even 2 neer, de vrouw op de 2de foto hoeft niet naar gekeken te worden. Ben benieuwd smile


Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 14 '10
Leuke foto's! Welkom op Merudi. Misschien vind je het leuk om je ook even voor te stellen in het voorstel-forum?
Maryssa
Maryssa okt 15 '10
Hallo BWtje,

* Ik krijg als eerste mn neusslijmvlies te voelen; ben je verkouden?

* Heb je last van je rechter enkel?

* Ik krijg tranen te zien; verdriet. In de liefde. Jij bent iemand die als ze verliefd is zich helemaal geeft. Helaas krijg je datzelfde niet altijd terug en dat heeft je gekwetst. Iemand was niet wat hij leek..en je bent je nu aan het afvragen hoe het kan dat je je daar zo in vergist hebt. Neem het jezelf niet zo kwalijk; je kunt dit soort dingen niet voorkomen en soms valt er een les uit te leren. Pik eruit wat je ervan kunt leren maar wees niet boos op jezelf. Je hebt liefgehad en dat is het mooiste wat er is.

* Let goed op dat je zegt waar het op staat in een relatie. Stel je grenzen. Je bent een ontzettende lieverd met veel liefde te geven maar soms mag het best even knallen hoor. Als die ander van je houdt gaat ie niet bij je weg vanwege een ruzie en het klaart de lucht.

* Alcohol komt door. Ik moet naar een manspersoon met betrekking tot dit onderwerp. 2 mannen zeggen ze. In het gezin, maar ook een partner / ex partner. Herken je dat?

* Er is iets met een opleiding of studie...zit je niet helemaal op je plek? Weet je niet of dit het nu wel is en zijn jouw medestudenten zo anders dan jij? Het voelt wat eenzaam soms heb ik het idee.

* Ik vind je iemand die heel begaan is met anderen en bijzonder goed kan luisteren. Zelfs dingen doorkrijgt die de ander niet zegt. Helderwetendheid.

* Ik krijg tarotkaarten bij je te zien.. Doe je daar wat mee? Het zou best wel bij je passen en ik denk dat je er gevoel voor hebt. Sowieso ben je heel intuitief en zoals hierboven beschreven ook helderwetend en dat helpt ook bij het kiezen van de juiste betekenis van de kaarten.

* Ik krijg een kermis te zien. Geen idee hoe ik dat moet uitleggen. Zegt het jou wat? Ben je pasgeleden naar de kermis geweest, heb je een bepaalde band met de kermis of in jouw familie?

Ik moet het hier helaas bij laten er wil niets meer doorkomen. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Laat maar weten wat er klopt en wat niet.

Liefs Maryssa
Maryssa
Maryssa okt 18 '10
Hela BWtje,

Je hebt mijn fotolezing gezien volgens mij. Ik zou het wel fijn vinden als je een reactie geeft??
BWtje
BWtje okt 22 '10
Hey Maryssa, fijn dat je het zo uit het niets hebt kunnen doen, nee ik kijk pas sinds 10 min naar dit bericht en had het nog niet eerder gezien.

Ik ga even niet al te gedetailleerd in op je vermoedens smile

Quote:


* Ik krijg als eerste mn neusslijmvlies te voelen; ben je verkouden?


Ik ga er vanuit dat je alles bedoeld vanuit de datum dat je dit gepost hebt, want als het vanuit de foto's zelf is weet ik me dat niet te herinneren, de eerste foto is iets meer dan een jaar oud en de tweede is ook van vorig jaar.
Ik was en ben niet verkouden.

Quote:
* Heb je last van je rechter enkel?


Nee, wel heel af en toe van mijn linker, nadat hij enkele jaartjes geleden gebroken is geweest.

Quote:
* Ik krijg tranen te zien; verdriet. In de liefde. Jij bent iemand die als ze verliefd is zich helemaal geeft. Helaas krijg je datzelfde niet altijd terug en dat heeft je gekwetst. Iemand was niet wat hij leek..en je bent je nu aan het afvragen hoe het kan dat je je daar zo in vergist hebt. Neem het jezelf niet zo kwalijk; je kunt dit soort dingen niet voorkomen en soms valt er een les uit te leren. Pik eruit wat je ervan kunt leren maar wees niet boos op jezelf. Je hebt liefgehad en dat is het mooiste wat er is.

Hmmm, ik heb al bijna 10 jaar een relatie, ik kan hier niet zo 123 een touw aan vast binden.

Quote:
* Let goed op dat je zegt waar het op staat in een relatie. Stel je grenzen. Je bent een ontzettende lieverd met veel liefde te geven maar soms mag het best even knallen hoor. Als die ander van je houdt gaat ie niet bij je weg vanwege een ruzie en het klaart de lucht.


Daar ben ik begin dit jaar achter gekomen, het klopt idd.

Quote:
* Alcohol komt door. Ik moet naar een manspersoon met betrekking tot dit onderwerp. 2 mannen zeggen ze. In het gezin, maar ook een partner / ex partner. Herken je dat?


Nee, niets abnormaals, er gaat geen lichtje branden. Ook niet over een tweede persoon.

Quote:
* Er is iets met een opleiding of studie...zit je niet helemaal op je plek? Weet je niet of dit het nu wel is en zijn jouw medestudenten zo anders dan jij? Het voelt wat eenzaam soms heb ik het idee.


Studie zit heel erg in mijn hoofd, aangezien ik vroeg met school gestopt ben, heb ik nu de drang om te leren, maar het komt er niet van.

Quote:
* Ik vind je iemand die heel begaan is met anderen en bijzonder goed kan luisteren. Zelfs dingen doorkrijgt die de ander niet zegt. Helderwetendheid.


Klopt, maar ik noem het nog steeds mensenkennis, omdat ik me zo in ze verdiep en alles vergelijk met mezelf. Ik dit overigens al vaker gehoord.

Quote:
* Ik krijg tarotkaarten bij je te zien.. Doe je daar wat mee? Het zou best wel bij je passen en ik denk dat je er gevoel voor hebt. Sowieso ben je heel intuitief en zoals hierboven beschreven ook helderwetend en dat helpt ook bij het kiezen van de juiste betekenis van de kaarten.


Ik wel eens gependeld met tarot kaarten, maar ik doe er verder niets mee, is ook alweer een tijd geleden. Bepaalde mensen in mijn vriendenkring houden zich er erg mee bezig, 1 persoon zo heftig dat ik er een afkeer voor heb gekregen.

Quote:
* Ik krijg een kermis te zien. Geen idee hoe ik dat moet uitleggen. Zegt het jou wat? Ben je pasgeleden naar de kermis geweest, heb je een bepaalde band met de kermis of in jouw familie?


Ik ben afgelopen zaterdag naar de kermis gegaan, en de man waar mijn moeder een relatie mee heeft is een kermisexploitant geweest.



Bedankt voor de lezing en ik heb me bewust niet voorgesteld (aangaande de eerste post onder mijn foto) om te zien wat iemand over mij kon vertellen zonder ook maar enige informatie te beschikken over mij.
Waar ik daarna trouwens ook achter kwam, want ik had dit topic onder de favorieten geplaatst, is dat dit forum ook te bekijken is zonder ingelogd te zijn. Dit bevalt me niet helemaal, iedereen kan deze persoonlijke dingen van buitenaf dus lezen en aangezien ik op vrij veel internet sites aanwezig ben en niet vind dat personen die ik daarvan ken alles over mij hoeven te weten ga ik nu ook met een beetje tegenzin verder.

Ik ga me wel nog voorstellen, maar op verdere lezingen houdt ik dan liever op privé berichten. Als dat niet kan, omdat anderen hier ook van kunnen leren, dan laat ik het er liever bij.

In ieder geval bedankt smile
Maryssa
Maryssa okt 23 '10
Graag gedaan BWtje en jij bedankt voor de feedback!De fysieke klachten die ik oppik uit een foto zijn voornamelijk van het NU de datum van de fotolezing. Heeel soms pik ik wat op van klachten uit het verleden.

Jammer dat er veel dingen niet kloppen aan mn lezing maar helaas is dat soms zo. Gelukkig zijn er ook een paar dingen die je wel kunt plaatsen.

Groetjes Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki