Loading...
nl

hevige, hyper realistiche en uber lange dromen

torch
torch okt 13 '10
ja watte ben nieuw hier en op zoek naar een antwoord. Ik heb namelijk heel hevige, hyper realistiche en uber lange dromen/nachtmerries, meerdere dromen per nacht.

Kheb der nu al een tijdje fysiek last van, hevige bonkende hoofdpijn, ik wordt uitgeput wakker en duurt altijd uurtje eer men zicht duidelijk terugkomt. Volgens de dokters zijn al men organen gezond en is er niets mis met men bloed. Een paar jaar terug vond ik die dromen wel leuk altijd iets anders om naar uit te kijken snachts. Maar toen had ik geen fysieke lasten en waren ze ook niet zo uitgebreid. Ik roep en praat in men slaap en ik denk dat ik ook slaapwandel. Het ergste probleem is dat ik, of dat denk ik toch verder droom wanneer ik wakker wordt tijdens de nacht en morgend. Kan over iets totaal anders gaan. bvb vannacht 2x wakker geworden omdat ik zweerde dat er een kat over mij heen liep. heb meteen rondgekeken en niets te zien.

Waarom droom ik zo intensief en wat kan ik er aan doen want soms vraag ik mij af of ik nu wakker ben of niet?
Delen:
Maryssa
Maryssa okt 15 '10
Hallo Torch,

Veel dromen en slaapwandelen kunnen tekenen zijn van onrust. Hoe zien jouw dagen eruit? Zit je in een drukke periode die je veel stress oplevert? 's Nachts via dromen verwerk je datgene wat er overdag gebeurd is.

Verder vraag ik me af of je jezelf voordat je gaat slapen afschermt. Dat kan via een pyramide van licht die Nims heeft beschreven in een topic. (ik zal zo even de link er naar toe opzoeken en erbij zetten voor je hier)
http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790

Wat ik zelf doe voordat ik ga slapen is mezelf visualiseren in een ei van goud licht voor bescherming, daarom heen visualiseer ik een wit ei voor zuiverheid en als buitenste laag een roze ei voor licht en liefde om me heen. Dit ei met die lichtlagen verbind ik via een navelstreng met moeder aarde zodat alle negativiteit van de dag mag afvloeien en er positieve energie terug stroomt. Het werkt voor mij erg goed, ik slaap beter. Probeer maar eens wat voor jou het beste werkt.

Sterkte!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki