ja watte ben nieuw hier en op zoek naar een antwoord. Ik heb namelijk heel hevige, hyper realistiche en uber lange dromen/nachtmerries, meerdere dromen per nacht.
Kheb der nu al een tijdje fysiek last van, hevige bonkende hoofdpijn, ik wordt uitgeput wakker en duurt altijd uurtje eer men zicht duidelijk terugkomt. Volgens de dokters zijn al men organen gezond en is er niets mis met men bloed. Een paar jaar terug vond ik die dromen wel leuk altijd iets anders om naar uit te kijken snachts. Maar toen had ik geen fysieke lasten en waren ze ook niet zo uitgebreid. Ik roep en praat in men slaap en ik denk dat ik ook slaapwandel. Het ergste probleem is dat ik, of dat denk ik toch verder droom wanneer ik wakker wordt tijdens de nacht en morgend. Kan over iets totaal anders gaan. bvb vannacht 2x wakker geworden omdat ik zweerde dat er een kat over mij heen liep. heb meteen rondgekeken en niets te zien.
Waarom droom ik zo intensief en wat kan ik er aan doen want soms vraag ik mij af of ik nu wakker ben of niet?