Loading...
nl

ThomasA

Lena
Lena jul 9 '08
mooi zo,n ontmoeting hier smile
Thomas A
Thomas A jul 10 '08
Ik ben geroerd, en laat een traan.........,

ergens op deze aarde heeft iemand mij verstaan...........
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 10 '08
Goh Thomas, een dikke pakkerd hoor, bij deze.

Liefs,

Pacho
Thomas A
Thomas A jul 10 '08
ha ha heerlijk hoor, sowieso........
het is ok, ik voel mij doorgaans een zeer gelukkig mens. alleen al omdat ik geleerd heb een beetje door de brei van de aardse dichtheid (lees onzin) heen leer zien. Je leest me nog bijzonder mens.......

Fijne dag aan iedereen

Raymond
Thomas A
Thomas A jul 14 '08
Vanaf de dag van jouw lezing, heb ik nog weer hele stukken van mijn be-staan gespiegeld aan hetgeen ik in je lezing las. Ik kan er dan ook echt iets mee omdat je min over meer verbeeld wat ik zelf voor mij zie liggen.........

Een zin uit jouw reactie op mijn reactie en die mij facineerd, is de volgende; "Totdat ik besloot een andere richting te kiezen in mijn leven en daar is de ellende begonnen. Of was ik er nu juist door gegroeid."
Ik lees toch ook een beetje een vraag, al dan niet aan mij gesteld en kan groeien ook je (zelf)bewust worden heten?
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 14 '08
Ha die Raymond,

Eigenlijk is het geen vraag hoor, maar ik begrijp jou reactie, omdat het niet helemaal uit de verf kwam (ik communiceer wel eens onhandig wink).

Ik bedoelde hiermee te zeggen dat alle groei, hindernissen met zich meebrengen en andersom. Dat het soms een kwestie is van anders durven kiezen, een sprong in het diepe te maken en daardoor jezelf de mogelijkheid bieden verder te kunnen groeien.

Ik had eigenlijk tussen de reading door de behoefte dat gevoel met je te delen omdat ik het gevoel had dat je dat begrijpt.

En blijkbaar heb je dat dus ook opgepikt winken kom je er op terug, dus dank je wel daarvoor.

Ik ben blij dat je er iets mee kunt. Als ik weer eens een recente foto (ik heb alleen een kleine foto van een anderhalf jaar geleden) kan maken dan wil ik je graag eens vragen mij te lezen.

Liefs,

Pacho
Ayasha
Ayasha jul 14 '08
Mooi om te zien dat je iemand gevonden hebt die "gelijk" staat met jou Thomas...Ik ging bijna denken dat je dat nooit zou vinden. smile(dit komt misschien wat botter over dan bedoelt, maar het is dus heel goed bedoelt, zowel naar Pacho toe, als naar jou)
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 14 '08
´k Kan niet voor Raymond praten natuurlijk, maar ´k begreep je meteen hoor Kath, erg lief, dank je wel!

Liefs,

pacho
Lena
Lena jul 14 '08
Origineel bericht van: Kath
Mooi om te zien dat je iemand gevonden hebt die "gelijk" staat met jou Thomas...Ik ging bijna denken dat je dat nooit zou vinden. smile(dit komt misschien wat botter over dan bedoelt, maar het is dus heel goed bedoelt, zowel naar Pacho toe, als naar jou)

Gelijke van Thomas smirkmaar het is wel bijzonder!
hier op hetzelfde forum
wie zou mijn gelijke zijn??? laugh
Thomas is nu eenmaal onze grote lieve Teddybeer (mag ik wel zeggen toch??)
en inspireert hier velen denk ik
sarina
sarina jul 15 '08
Quote:
wie zou mijn gelijke zijn??? laugh

Er is maar één zoals jij. Je telt gewoon voor twee.... wink
Thomas A
Thomas A jul 15 '08
De lezing van Pacho raakte me direct op zielsniveau. Ik heb maar weinigen ontmoet die mij van hieruit bezagen (waarnamen). Dat deed erg veel met mij omdat de ziel (bron) ook mijn kader van waarnemen is en deze is alle aardse onzin, lees illusies, voorbij gekomen (tot nog toe)...........

We zullen eerst een moeten zijn met onszelf om ons in heelheid te kunnen verbinden. Je kunt het schudden te denken dat je met een rugzak vol blinde vlekken je kunt verbinden met een ander........

Draai het ook eens om; Die liefde die je voelt voor een ander - die een ander in je losmaakt - is in wezen een liefde die al (of ook) in je is!!
Volgens sommigen
Volgens sommigen jul 15 '08
Zo ervaar ik dat ook. Thomas is de eerste foto die ik intuitief uit het topic haalde en uiteindelijk bleek dat niet zo verwonderlijk. Je kunt alleen datgene goed verwoorden wat je zelf ook kunt bevatten. Ik vind het heel bijzonder als ik mensen mag ´ontmoeten´ die zo sterk in hun zielskern staan. Erg mooi om te mogen lezen en te mogen ervaren.

Liefs,

Pacho
Paradijs
Paradijs jul 18 '08
Hai Thomas.

Je hebt veel geleden in je leven..

Maar bent daardoor enorm gegroeid en spiritueel mens geworden.
Je bezit veel wijsheid en kan door je ervaring anderen helpen.
Je bent liefdevol, en eerlijk, een gouden vent ben je..

Je bent een echte vriend, voor wie het verdienen, en soms ook voor wie het niet verdienen.

Groet,
Paradijs.
JulienMoorrees
JulienMoorrees nov 2 '08
Hey Thomas, Ik geef dit topic maar even een schopje want ook hierin staan dingen die treffend zijn voor wat je nu doormaakt volgens mij.

Kan je het nog even teruglezen.

Groetjes Julien.
Lena
Lena nov 3 '08
keine aanvulling wat ook mooi is om te lezen smile

Veranderen………

Ver-anderen; zelf-dichtbij?
Dichtbij het zelf?

"Be the change you want to see in the world"
[Mahatma Ghandi]

Ik weet dat ik anderen zal willen bijstaan wanneer zij het moeilijk hebben en ik geloof ook dat ik altijd deze mens zal willen zijn. Niet door te duwen of te trekken, maar even een liefdevolle aanwezigheid zijn. Misschien verduidend, dan weer een arm, dan weer een reading of healing…..
In een relatie is er maar een weg - zeg ik nu na jaren – voorbeeld zijn en de ander de vrijheid en ruimte geven om te mogen veranderen. Ver-anderen? In een relatie wordt de afgescheidenheid het meest duidelijk. Hoe dichterbij, hoe duidelijker, maar ook hoe in en aangrijpender de confrontaties. Een kans om te veranderen dus, omdat zichtbaar (voelbaar) wordt wat er bij je aan de hand is.
De verantwoording bij jezelf houdend stelt je in staat het eigen deel te zien. Het is blind en onnozel vingerwijzend t.o. de ander te gaan staan. Verpersoonlijk iemands afgescheiden (levens)houding niet. Bovendien ben je het niet voor niets met die iemand aangegaan; het zegt ook iets over jou immers. …………… er is een energie gelijkend en welke, dat is aan jezelf dit uit te zoeken. Een stukje lastiger waar te nemen dan de mens buiten je tegen wiens gedrag je aan kunt kijken.

Spiegeltje...........
Spiegeltje...........

Hoe liefdevol zijn wij zelf? Kunnen we onvoorwaardelijk liefdevol blijven zodra de ander in afgescheidenheid dis-harmonisch of afgesloten raakt. Voor mij een harde levensles zodra iemand heel dichtbij kwam. Hoe zou dat nu zijn? Verpersoonlijk ik de pijn van de ander – de nog niet getransformeerde liefde nog?
Kan ik dan niet beter al-een een liefdevol voorbeeld zijn?
In volledige liefde naar mijzelf staan; opdat een ander zich veilig voelt?

Zo simpel is het niet helemaal. Maar het is wel zo, dat zodra ik mijzelf onvoorwaardelijk liefheb, ik ver-anderen kan. Gewoon omdat ALLES wat er in me is gezien mag worden en dat wat niet meer past hierdoor zichtbaar is en losgelaten zal worden, omdat het alleen in liefde te zien is…………..

Thomas
Helma
Helma nov 3 '08
'Kan ik dan niet beter al-een een liefdevol voorbeeld zijn?
In volledige liefde naar mijzelf staan; opdat een ander zich veilig voelt?

Zo simpel is het niet helemaal. Maar het is wel zo, dat zodra ik mijzelf onvoorwaardelijk liefheb, ik ver-anderen kan. Gewoon omdat ALLES wat er in me is gezien mag worden en dat wat niet meer past hierdoor zichtbaar is en losgelaten zal worden, omdat het alleen in liefde te zien is…………..

Thomas'

Wat een lessen. En wat een waarheid. Dank je wel Thomas.
Lena
Lena nov 3 '08
er is altijd iemand.......

Phil Collins - Look through my eyes
http://nl.youtube.com/watch?v=t0TvoCZJAJI

There are things
In life you're learning
Only in time you'll see
It's out there somewhere
It's our way in if you keep believing

So don't run, don't hide
It will be all right, you'll see