Loading...
nl

Droom over mijn tweelingziel

Zuzanna
Zuzanna okt 11 '10
Ik had vannacht een droom over mijn tweelingziel. Alles eromheen ben ik vergeten maar dit fragment is me bijgebleven, heel helder.
Ik loop ergens en ik voel dat hij schuin achter me loopt, ik heb hem niet gezien en kon het niet weten maar ik voelde zijn energie daar.
Betekent dit dat ik hem in het echte leven ook goed aanvoel? Of wat kan het anders betekenen?
Delen:
Cialara
Cialara okt 11 '10
Eigenlijk is een tweelingziel bijna altijd bij je, in energie tenminste. Verwar dit niet met je aardse leven, want dat zit toch anders.

Ik heb zelf ook vaak gedroomd over soulmates en tweelingziel, en ja het lijkt levensecht, zonder te zien, gewoon door te weten kan ook heel goed smile

De betekenis ervan... je bent verbonden als ziel zijnde, maar dat hoeft op aarde niet direct een belangrijke betekenis te hebben...

Liefs Jorine.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 11 '10
Wat mijn gevoel is, als ik deze droom lees, dat hij achter je is. Dus dat je in dat stadium van loslaten bent aangeland. Je loopt tenslotte van hem weg en kijkt niet achterom, maar je weet wel dat hij er is.
Zuzanna
Zuzanna okt 12 '10
Origineel bericht van: Jorine
Eigenlijk is een tweelingziel bijna altijd bij je, in energie tenminste. Verwar dit niet met je aardse leven, want dat zit toch anders.

Ik heb zelf ook vaak gedroomd over soulmates en tweelingziel, en ja het lijkt levensecht, zonder te zien, gewoon door te weten kan ook heel goed smile

De betekenis ervan... je bent verbonden als ziel zijnde, maar dat hoeft op aarde niet direct een belangrijke betekenis te hebben...

Liefs Jorine.

Hallo Jorine,
Dank je voor je reactie. Ja ik weet dat mijn TZ in energie altijd bij me is, dat merk ik ook vaak aan allerlei kleine dingen. Dat dat in het aardse dagelijkse leven heel anders kan liggen weet ik ook. We zien elkaar helemaal niet zoveel. Dat we verbonden zijn als ziel voel ik zeker. Als we elkaar zien in het echt, gaat er een energie over en weer die anderen ook aan ons kunnen zien (dat heb ik wel eens van iemand gehoord) en voelt het zo fantastisch. Of dat een betekenis heeft hier op aarde weet ik niet, dat zal wel blijken in de loop van dit leven.

Zuzanna
Zuzanna okt 12 '10
Hoi Nims, niet om het een of ander, maar dat loslaten is wel een thema voor jou he?
Dank voor de reactie. Toch is mijn TZ helemaal niet achter mij. Wel heb ik hem losgelaten wat betreft verwachtingen enzo, maar ik ervaar juist dat hij steeds meer in mijn energie komt. De band wordt steeds verder aangehaald. Die droom liet me voelen dat hij bij me is, ook als hij er fysiek niet is. Zo denk ik erover. Het was een heel mooi gevoel.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki