Loading...
nl

rianne, dochter van Jeannette

Jeannette
Jeannette apr 10 '07
Dit is de foto van mijn Dochter Rianne, ik ben erg benieuwd wat jullie bij haar zien en voelen.

http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-732

ps... heb haar gevraagd of ze het leuk vond als andere mensen iets over haar foto zouden zeggen... haar antwoord: Jaaaa dat is leuk!
Delen:
Wendy's
Wendy's apr 10 '07
haha Cool meisje!!!

valt me wel op dat ze twee verschillende ogen heeft.. kzie wat verschillends in haar oogjes
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 10 '07
Het valt mij op dat ze weer van die mooie blauwe ogen heeft. Zie je toch steeds vaker bij die jonge kindertjes. Heel lief en gevoelig meisje. Draagt ook verdiet met zich mee. Wel heel eerlijk, maar af en toe niet zo lief. Erg ondeugend, maar super leergeerig. Kijkt dwars door je heen, je kan haar moeilijk voor de gek houden.
Jeannette
Jeannette apr 11 '07
Het valt mij op dat ze weer van die mooie blauwe ogen heeft.

hebben ze allemaal hier:)

Zie je toch steeds vaker bij die jonge kindertjes. Heel lief en gevoelig meisje.

klopt,ze voelt heel veel aan. Misschien wel meer als ik denk! Lief is ze ook, maar wanneer ze dr zin niet krijgt.... kan ze heel goed tekeer gaan.

Draagt ook verdriet met zich mee.
Ze zegt: komt doordat ik mijn broertje nooit gezien hebt:( (meteen een brok in mn keel)
En omdat ik (Rianne dus) geen papa heb. Hier zit ze dus meer mee dan ik dacht:(:(:(

Wel heel eerlijk, maar af en toe niet zo lief.

Klopt, zie boven, maar wanneer er een ruzie is kan je Rianne vragen wat er is gebeurd, ze liegt er nooit om, ook niet over haar eigen aandeel.

Erg ondeugend, maar super leergeerig.

nu is ze 4 jaar 19 juni 5, maar ze leest al, kan al aardig wat woorden schrijven, doet spelletjes ed die voor minstens groep 3 zijn ipv groep 1 waar ze nu in zit.

Kijkt dwars door je heen, je kan haar moeilijk voor de gek houden.

Klopt ook helemaal. Ze kijkt altijd naar je ogen en gezicht als je haar iets probeer wijs te maken. En dan zie je haar kijken en afwegen... en dan zegt ze... je maakt een grapje!

maar ik ben ook erg benieuwd of iemand voelt/ziet of ze iets speciaals heeft? (gave, ziekte, enz)
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 12 '07
Ze is speciaal. Daar hoef je niet over te twijfelen. Alleen wil ik je vragen om haar nog even kind te laten zijn. Begeleid haar als ze vragen stelt, maar ga er niet naar zoeken. Daar is ze niet mee geholpen. Het enige dat ze hoeft te weten is dat je niets gek vind!
Jeannette
Jeannette apr 12 '07
Dat is precies wat ik al doe nims. Want ik vind het heel belangrijk dat kinderen veilig, geborgen, maar ook het kindzijn, mogen zijn en het ook voelen dat ze dat mogen zijn.
Maar soms vallen mij namelijk dingen op, waarvan ik denk dat ze iets paranormaals heeft.
Ik stimuleer haar juist ook bv om (buiten)te spelen, en niet om boeken te lezen of rekenen enz. Daar is school voor.
Ikzelf heb namelijk een zeer moeilijke jeugd gehad (valt op dat niemand daar iets over (durft) te zeggen), en dat wil ik mijn kinderen namelijk niet aandoen.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 12 '07
Ook al heb je een moeilijke jeugd gehad, je hebt hem wel losgelaten. Daarbij is het niet meer relevant om het te noemen. Als jij hier nog problemen mee had gehad, was het vast wel iemand opgevallen ;).

Ik ben iig blij dat je zo goed voor je dochtertje zorgt. Daar is ze tenminste goed mee geholpen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki