Loading...
nl

Raar gevoel

Nyssa
Nyssa okt 13 '10
Ik weet meteen wie ik tegenover me heb staan. Dat voel ik gewoon. Hoogsensitief noemen ze dat. Een drukke winkelstraat vermijd ik het liefst, want daar lopen teveel energieën rond. Maar aan de andere kant kan ik overgelukkig worden als ik voel dat een ander dit is. Heerlijk hoor! Het heeft eigenlijk zijn voor- en nadelen.

Ik weet niet goed of ik met één been in een andere dimensie sta. Maar ik heb wel het vermoeden. Iets zegt me dat dit zo is, maar bewijs heb ik daar niet van. En hoe het verder zal gaan? Dat is afwachten op wat komen gaat.

Die smaak van ijzer heb ik ook gehad, maar dat is voorbij. Maar prikkels op mijn tong heb ik nooit gehad.

Wat me de laatste tijd is opgevallen is dat veel mensen stilletjes bezig zijn met spirituele groei. Let maar eens op hoeveel mensen met een kristal om hun nek rondlopen! Ik kom meer en meer mensen tegen die hier mee bezig zijn.
davidofke
davidofke okt 13 '10
zo had ik het nog niet bekeken dat een psychose oude energie opruimt.ik heb ook al vroeger een psychose gehad en ik weet uit ervaring dat dat zeer zwaar was voor myzelf het is denk ik één van de ergste dingen die je kan overkomen als je jong bent. kwou dat gewoon even kwyt D. cool
Nyssa
Nyssa okt 13 '10
Ik denk niet dat ik me kan inbeelden wat jij hebt meegemaakt. Ik vond die depressie al een ware hel. Maar ik ga tegen jou zeggen wat ik ook zeg tegen mezelf: enkel een ijzersterk persoon kan zoiets overwinnen. Dus chapeau!

En ik geloof er inderdaad in dat blokkages op deze manier verwijderd kunnen worden. Zelfs de akeligste ziektes hebben nut. Er is een reden voor alles wat je overkomt. En uit die dingen leer en evolueer je. Onze ziektes zijn niet voor niks geweest. En daar geloof ik echt in.
aquarel
aquarel okt 14 '10
ik heb al 10 jaar lang de ene psychose na de andere beleeft, en het klopt gwen, alleen de sterkste overleven want anders had ik al lange tijd gekozen voor zelfdoding, het is ook het ergste wat een mens kan meemaken.

ook ik neem teveel prikkels van andere mensen in me op en ik moet op tijd dat leren af te zetten van me, een manier vinden om dit te stoppen wat me niet altijd lukt.

ook voel ik mensen, dieren en kinderen zeer goed aan als ik ze persoonlijk zie, op afstand werken dat kan ik niet.
ik weet wat hun innerlijke remmingen en blokkades zijn en "weet" hoe ze zich voelen op het "nu" moment, het lijkt wel dat ik die gevoelens bewust scan.

drukke plaatsen vermijd ik en ik ben ook hoogegvoelig, heb eens zo'n test van 100 vragen gedaan en scoorde er 85% op ongeveer.
jannie
jannie mrt 5 '11
Wat fijn dit te lezen...geeft zoveel herkenning...!
Ik heb m.n. erg veel last van mijn hoofd..net of ik er niet echt ben..herken de trillingen waarover je schrijft..dat intense gevoel van liefde..die hevige emoties en dat vele vele dromen..ik droom veel over mensen die zijn voorgegaan...
Het is zo 'n opluchting hiet op deze site zoveel herkenning te vinden...
Heb zo vaak het gevoel gehad alleen te staan..te zijn met mijn gevoelens die ik niet tegen kon houden het gebeurde allemaal...
Ben gaan mediteren..dat is intens fijn en geeft een stukje rust en je kunt heel dicht bij jezelf zijn...dat is zo fijn...
Liefs jannie
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki