Loading...
nl

Onrustige periode?

Charl
Charl jan 15 '06
De titel van dit onderwerp is vragend, daarom ook de vraag aan de mede-lezers van dit forum.
Waarom deze vraag? Vanuit de mensen om me heen die ook paranormaal onderlegd zijn en ook uit eigen ervaring merk ik dat dit een onrustige periode is. Dit openbaart zich tot me door middel van een toename in verschijnselen die contact zoeken tot het aantal orbs die ik vastleg op foto's en een soort constante koude die de aanwezigheid van iets verklaart.

Sinds een paar weken, na een erg moeilijke periode, merk ik zelf dat het erg druk om me heen is geworden. De moeilijke periode was ineens afgesloten door een hernieuwde energie die uit het niets kwam zetten. Het heeft ook mijn denken en levensvisie totaal veranderd. Ik ben van 'boven' geholpen om uit dit dal te komen, sindsdien ben ik aan de ene kant onuitputbaar, maar ook moe. Ik voel meer, zie meer en kan beter helpen. Maar wie kan die drukte om me heen verklaren? En hebben meer mensen dezelfde ideeen over een onrustige periode?
Met onrustig bedoel ik nadrukkelijk niet negatief, maar meer het gevoel van een voorbereiding op iets wat komen gaat, een omwenteling heb ik zelf het gevoel.
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 17 '06
Ik denk dat de mensen om je heen, eerder jouw onrust voelen dan dat ze zelf onrust ervaren. Ik merk namelijk niet zoveel van een onrustigere periode dan anders. Het kan wel zijn dat je nu veel meer ervaart dan dat je hiervoor deed, en dat daarom je waarneming versterkt / onrustiger zijn geworden.

Probeer gewoon even goed te wennen, en vraag eens wat ze allemaal komen doen ;).
Ayasha
Ayasha jan 18 '06
charl: ook ik ben iets onrustiger dan anders, waarom weet ik niet helemaal maar het word inderdaad ook 'drukker' om me heen. :)Dat de mensen rondom je onrustig zijn kan inderdaad, zoals nims zegt, door jou zelf zijn. Wanneer ik onrustige mensen in mijn omgeving heb word ik zelf ook zo ;)
Maar je bent dus niet de enige die hier 'last' van heeft :)
Charl
Charl jan 18 '06
Het blijft me gewoon verbazen dat het onrustig is 'in de lucht'. Vraag al mijn vrienden of mijn familie en ze zullen allemaal zeggen dat ik de rust zelfe ben en veel rust uitstraal. Nims suggestie heb ik al eerder gedaan en gevraagd waarom het wat drukker is geworden. Het is in ieder geval positieve energie die me helpt, want ik heb nog nooit zo positief in het leven gestaan als de afgelopen paar weken. Er is mij wel eens verteld dat ik mijn emoties nooit verberg en dat ik in gezelschap de sfeer kan oproepen die ik zelf wens.
Het grootste compliment kreeg ik van mijn nieuwe werkgever onlangs, hij zei: "Charl, ik ben altijd blij dat je meegaat, je hebt een positieve uitwerking op me en je remt me af." Dat zijn mooie complimenten, toch? ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 21 '06
Dat zijn hele mooie complimenten Charl.

En dat Kath wat meer onrust voelt is ook wel te verklaren. Dat heeft meer met haar eigen ontdekkingstocht te maken dan wat anders.

Het is in ieder geval een goed teken, dat je het als positief ervaart. Sta ervoor open!
Ayasha
Ayasha jan 25 '06
 Quote:
Origineel van nims:
En dat Kath wat meer onrust voelt is ook wel te verklaren. Dat heeft meer met haar eigen ontdekkingstocht te maken dan wat anders.
of met karakter :D:D:D

erg leuke complimenten. Het kan ook wel in de lucht hangen, ik weet niet hoe fel jou humeur afhankelijk is van het weer, maar ik bvb voel me erg 'close' met de weersomstandigheden (vreemd uitgelegd) Even makkelijk gezegd lijkt het alsof ik de natuur 'aan voel' :)Ik kan denk soms ook van 'hmm...Waarom voelt de natuur zo boos aan?' heel vreemd :)heb ik altijd al gehad dus mijn moeder is er ook al aan gewend dat ik dat soms hardop denk :oHet kan zijn dat als het weer of de natuur iets onrustig over zich heeft, jij daar ook door beinvloed word.
(bedacht ik me net)

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki