De titel van dit onderwerp is vragend, daarom ook de vraag aan de mede-lezers van dit forum.
Waarom deze vraag? Vanuit de mensen om me heen die ook paranormaal onderlegd zijn en ook uit eigen ervaring merk ik dat dit een onrustige periode is. Dit openbaart zich tot me door middel van een toename in verschijnselen die contact zoeken tot het aantal orbs die ik vastleg op foto's en een soort constante koude die de aanwezigheid van iets verklaart.
Sinds een paar weken, na een erg moeilijke periode, merk ik zelf dat het erg druk om me heen is geworden. De moeilijke periode was ineens afgesloten door een hernieuwde energie die uit het niets kwam zetten. Het heeft ook mijn denken en levensvisie totaal veranderd. Ik ben van 'boven' geholpen om uit dit dal te komen, sindsdien ben ik aan de ene kant onuitputbaar, maar ook moe. Ik voel meer, zie meer en kan beter helpen. Maar wie kan die drukte om me heen verklaren? En hebben meer mensen dezelfde ideeen over een onrustige periode?
Met onrustig bedoel ik nadrukkelijk niet negatief, maar meer het gevoel van een voorbereiding op iets wat komen gaat, een omwenteling heb ik zelf het gevoel.