Loading...
nl

Paraview

Eruan
Eruan okt 5 '10
Hoihoi,

Ik zag dat binnenkort Paraview vrij dicht bij ons in de buurt wordt gehouden. Is er al eens iemand geweest? en is het een aanrader om eens op zo'n soort beurs te gaan kijken?

Groetjes Anniek
Delen:
Marenubium
Marenubium okt 5 '10
In ieder geval, voor jou, om te zien hoe het niet hoeft (moet).
Je bent nieuwsgierig, dus ga eens een kijkje nemen, zou ik zeggen!
Luister naar je gevoel. Je hebt echt geen bevestiging of zoiets nodig van een ander.
Luister naar je gevoel. Dat is het belangrijkste!
Eruan
Eruan okt 5 '10
Maar mijn gevoel zegt eigenlijk meerdere dingen. tongue
Aan de ene kant lijkt het me leuk om te zien wat er gebeurt, wat er is, of het me echt lijkt, hoe zweverig het is, wat voor mensen er zijn enz.
Aan de andere kant weet ik niet hoeveel ik er aan zou hebben, en ik moet er dan nog wel heenreizen, niet heel ver maar wel een uur van mij vandaan. Als het dan niks lijkt te zijn lijkt me dat ook zonde.

Maar hoe bedoel je om te zien hoe het niet moet?
Marenubium
Marenubium okt 5 '10
Wat wil je precies weten dan Anniek? Welke bevestiging wil je hebben?
Als je twijfelt, gewoon NIET doen.
klaar.
Volg je gevoel.
Daar kan niemand je bij helpen.
admin
admin okt 5 '10

Persoonlijk heb ik aan dit soort beurzen een enorm goed contact overgehouden met mensen die op zo'n beurs "hun kunstje" deden.
Wel begrijp ik de beschermende houding van Marenubium,het is wel meeslepend als je niet oppast hoor.Je zit er eerder in dan eruit,om het zo maar te zeggen.
Zij zijn niet alwetend dat ben(?) alleen jijzelf.
Laat ons weten of je besloten hebt wel of niet te gaan.
En bij wel gaan,laat ons dan weten hoe het is verlopen okee....
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 6 '10
Ik ben er geweest en vond het heel fijn om rond te lopen toen ik mijn spiritualiteit ging ontwikkelen. Het gevoel dat ik niet de enige was, en gewoon kon zijn wie ik ben daar, was al een enorme openbaring. Ook om te zien hoe de verschillende mensen hiermee omgingen was voor mij al heel leerzaam.

Wel heb ik geleerd dat je best naar mensen toe mag gaan die goed voor je voelen. Pas op met oplichters want die lopen er ook rond, alleen om geld te verdienen. Je gevoel is de baas.

Ga er dus vooral heen en ervaar het als een leuk uitje! Niets engs aan, wees gewoon jezelf en voel wat het met je doet.
admin
admin okt 6 '10
Heel leuk en leerzaam maar soms ook behoorlijk aan de prijs naar mijn mening.
Ik ben vaak geweest maar ga niet meer, ik weet het zelf ook wel wink
Eruan
Eruan okt 12 '10
Hoihoi,

Ik ben uiteindelijk afgelopen weekend niet gegaan. Had namelijk nog andere dingen te doen, en daarbij ook niet heel veel zin om aan mn ouders toestemming te vragen om er heen te gaan.

Ik ga denk ik nog wel een andere keer wanneer er een beurs in de buurt komt, als ik er dan nog interesse in heb smile

Bedankt voor jullie reacties smile

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki