Loading...
nl

Cindy

????
???? apr 15 '07
Het was toch de pup van je dochter, Dien?
En in de gevangenis laten ze geen honden toe.
Acheliah
Acheliah apr 15 '07
Hij was van hun samen en als zij er niet voor kan zorgen wil ik het wel doen voor haar. Ze is en blijft wel mijn dochter en voor haar doe ik bijna alles. Als hun hem moeten opvoeden komt er niks vabn terecht dat bleek wel uit Kath d'r verhaal.
jo
jo apr 15 '07
maar wie zorgt er nu voor kyra dan??
Je dochter was toch 'weg'?? zeg maar en rat zit vast..

ik weet niet of jou het lukt om hem mee te krijgen maar ik hoop het wel voor kyra
Acheliah
Acheliah apr 15 '07
Hij was met haar mee maar ze is terug met Kyra
Acheliah
Acheliah apr 16 '07
Ik probeer Kyra hier voor mijn dochter te houden bij hem heeft ze geen leven die zou haar verpatsen voor een spuit speed.
jo
jo apr 16 '07
ja idd maar is ze nu bij jou??
Acheliah
Acheliah apr 16 '07
Ja Kyra is bij mij en de familie van Paul proberen het hondje op te eisen, maar ik ben niet verplicht het hondje mee te geven. Hij heeft het hondje namelijk aan mijn dochter gegeven alleen tijdens ruzie zei hij het hondje is van ons samen
jo
jo apr 16 '07
dan hou hem maar mooi bij jou!
Ayasha
Ayasha apr 17 '07
Laat de hond chippen op jouw naam Dinie, dan heeft hij al wat minder 'poot om op te staan'
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 17 '07
 Quote:
Origineel van kath:
Laat de hond chippen op jouw naam Dinie, dan heeft hij al wat minder 'poot om op te staan'
Das toch zielig als die hond minder pootjes heeft om op te staan ;).
Acheliah
Acheliah apr 17 '07
HAHAHAHAHA zal ik zeker doen en ik ga een paspoort voor hem aanvragen (de pup) dan kan hij daar ookal niets mee.
jo
jo apr 17 '07
hahaha goed idee Kath!!!

ik heb zijn fotoreading gelezen die kath voor hem heeft gedaan. Daarom ben ik blij dat je er alles voor doet dat kyra bij jou blijft!
dat chippen is echt een heel goed idee!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske