Dinie...ik wil je foto wel lezen hoor
Je bent erg onzeker...
je vraagt je af of mensen jou wel aardig vinden,
je weet niet wat je allemaal te wachten staat hoe je toekomst eruit ziet en dat alles bij elkaar maakt je erg onzeker. Je bent juist iemand die graag zekerheid hebt en heeft. Je streeft daarna.
Je bent iemand die van lachen houd van gezelligheid.
Als je ergens bent maakt niet uit waar probeer je het gezellig te maken. Het lijkt net of je denkt dat dat jou taak is.
Als je bij een stel vreemden mensen zou zitten zou jij de gene zijn die als eerst wat zou zegen..en ook in deze situatie zou je het er toch gezellig proberen te maken op een of andere maniet ookal ken je ze niet. Anders heb je een soort van schuldgevoel..of je hebt gefaalt.
Je ziet het beste in alle mensen. Iedereen krijgt een kans bij jou...Je ziet overal het positieve van in..het lijkt wel of negativiteit bij jou niet bestaat.
Of anders gezegd je wilt negativiteit niet zien want je wilt er niks mee te maken hebben het maakt je een soort van bang...maar niet altijd kan alles even leuk zijn als altijd of nog leuker zelfs.. dat gaat niet.
Je hebt een verleden waar je veel hebt in meegemaakt. Je hebt het alleen niet alleemaal een plaats geven. Je denkt er nog veel aan en je hebt het niet echt losgelaten... Ik vind persoonlijk dat je best veel mensen om je heen hebt of waar je in aanraking mee komt..die zeg maar negatief zijn.. Iets trekt zich daardoor hun naar jou toe of jou naar hun toe. Ik denk dat dit te maken heeft met jou verleden die je niet helemaal hebt losgelaten..want dat komt dan weer overeen met die mensen hoe hun nu leven...want in hun leven klopt er ook iets niet ze hebben problemen of wat dan ook iets wat niet goed is..soort van negativiteit.
Ik vind dat je daar goed mee moet oppassen. want zo kan je ook terecht komen in een leven waar je eigenlijk niet in wilt leven.
Je moet denk ik duidelijk grensen stellen wat ik net hierboven als zei dat je overal het positieve van in ziet.
Ik hoop dat je er wat aan hebt en er wat meedoet..
groetjes aNNe