Loading...
nl

Het hogere plan?

NgamerN
NgamerN sep 28 '10
Hallo iedereen,

IK heb heel mijn leven al het gevoel gehad dat ik nodig ben
voor een bepaald hoger doel. Alsof ik ergens voor moet dienen.

Afgelopen zomer had ik een kind uit de zee gered
Hij dreef steeds verder weg van het strand
en het was een surfstrand met hoge golven.

Ik dacht dat DAT het doel was maar daarna voelde ik het nog
steeds.

Niet om ego te zijn of zo maar ik ben best goed in veel
verschillende gebieden. Daar moet toch iets tegenover staan?

Ik weet dat ik dat hogere doel zelf moet uitvogelen maar een
hint of zoiets zou wel handig zijn. Jouw mening ook en wat
jullie denken erover zou mij wel een soort van zekerheid geven.

Hopelijk zeggen jullie wat jullie ervan vinden,

NgamerN
Delen:
admin
admin sep 29 '10
Hoi Ngamern,

Wat bedoel je met er moet iets tegenover staan?
Beschermengel
Beschermengel sep 29 '10


Mooi dat je het kindje uit zee hebt gered!... let goed op de ingevingen die je krijgt...er hoeft niet altijd iets tegenover te staan, en inderaad wat E.t.H. zegt, je komt er dan vanzelf wel achter.
New Moon
New Moon sep 29 '10
Beste gamer,

Goed dat je inzicht hebt gekregen in je kunnen, dat hebben veel mensen nog niet of ze zijn er niet trouw aan gebleven aan hun gevoel...
Mijn tip: hoe meer je die eigen legendes (mensen helpen op allerlei manieren? iets met kinderen) gaat leven, hoe meer je geholpen wordt. Dat begint met geloof in jezelf. Je kan ook om hulp "vragen" (bv door een kaarsje te branden of gewoon op een mooie plek te vragen in het "niets") Dan komt de hulp vanzelf, maar de truc is om heel goed te luisteren en je ogen open te houden. (toevallige dingen die gebeuren in de natuur, in een tv programma die je voorbij zapt, een liedje, wat mensen doen of zeggen "gesprek oppikken", kinderen, dieren...) observeer en luister goed, en voel de les in je hart, of de inspiratie.

Als ik over mezelf spreek: mijn gids is vertrokken, zodat ik nu op mezelf kan leren vertrouwen. Dat is heel lastig in het begin maar erg leerzaam. Alles gaat zoals het gaat smile

Liefs en succes.

The moon
NgamerN
NgamerN sep 30 '10
Bedankt voor jullie reacties!

De kennis van wat mijn doel is zal dus gewoon op mij komen
afvaren. Trouwens als ik gelijk heb dan kom ik daar vroeg of
laat toch wel achter. Ben wel nieuwsgierig wat het is.

Ik zal dus goed mijn ogen en oren openhouden.

Nogmaals bedankt iedereen,

NgamerN
Lena
Lena sep 30 '10
http://www.hetgoddelijkplan.nl

heb hier wel wat aan gehad wink
davidofke
davidofke sep 30 '10
hey medemensen ik sluit my aan met de gedachte van een hoger doel
wat het juist is weet denk ik niemand voor zichzelf misschien is het wel zoveel mogelyk goede dingen doen voor anderen hoe moeilyk of gemakkelyk ze wel lyken voor jou en vooral u spiritueel vergroten en synchroon leren zyn met de natuur want in de natuur lykt alles zo simpel maar het moet door iets in elkaar geknutseld zyn want het past allemaal als een perfecte 3D puzzel.wat ik bedoel is dat wy elk een stukje zyn dat past in the big picture en hoe klein wy ons soms voelen als er een stukje puzzel wegvalt is dat voor de andere een terugslag maar misschien is dat stukje verder nodig voor een andere puzzel waar het ook past. als de ziel haar tyd in je steekt om je te helpen groeien naar een betere synshronische staat van zyn zal je zelf beter voelen en neem je deel aan het hoger doel door er nu te zyn! . en om even op de tekst van themoon te reageren uit teksten van liedjes op het juiste moment kan je ook veel halen over jezelf want ik heb eens gehoord: muziek is het theater van de ziel
Natalie1986
Natalie1986 okt 2 '10
Ik geloof dat alles op zijn tijd komt!!! dus je komt er vanzelf wel achter wat voor jou is weggelegd iedereen is hier met een reden

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki