Loading...
nl

Vaak Orbs bij ons aanwezig...

Caius
Caius sep 28 '10
Beste lezer,

vaak hebben wij orbs op foto's, een hele mooie moet ik jullie nu onthouden (was in Tunesië).
Wat vinden jullie van deze Orb?
De 3 foto's zijn automatisch genomen met ieder een tussenposen van 3 sec.
Je ziet bij de laatse 2 foto's een Orb in beeld komen.
Op de overige foto's in de hotelkamer heb ik niks kunnen ondekken.
Kunnen jullie mij wat meer informatie geven over deze Orb en waarom wij vaak Orbsen op foto's hebben?
Tuurlijk weet ik dat het vaak ook stofdeeltjes zijn, maar niet alle.
Ik ben benieuwd wat jullie van deze Orb vinden en als er vraag naar is, dan kan ik die Orb in Tunesië opzoeken.
Alvast bedankt voor jullie reactie.

Liefs,
Caius
Ps. (voor de fotolezers) informatie over mij en mijn vriendin is ook welkom.
Delen:
Beschermengel
Beschermengel sep 29 '10

Mooie foto's! en het is duidelijk te zien dat de orb zich beweegt richting naar jullie toe....maar informatie kan ik je helaas niet geven, ik ben zelf ook zoekende daarin.... smile
New Moon
New Moon sep 29 '10
Gave foto's.

Wat mij vooral opvalt is dat jij haast lichtgeeft, Caius... kan ook toeval zijn door de flits, maar het feit dat je straalt bevestigt dat je "lichtgeeft" wink. Ik heb ook de indruk dat je een bijzondere vriendin hebt en dat de orb iets met haar/jullie relatie te maken heeft..., en inderdaad het beweegt zoals Beschermengel al zei naar jullie toe...
Geniet van je relatie, het doet jullie beiden goed (de warmte/het licht spat voor mij haast van de foto af). In een staat van verliefdheid/liefde komen er immers de mooiste dingen op je af... misschien een idee om eens te "voelen" als jullie samen zijn of de orb ergens in de ruimte is(zonder camera)? Vraag je vriendin eens of ze eerder ervaringen heeft gehad met orbs op de foto, of het gevoel heeft gehad of er orbs/energieën bij haar waren? smileProbeer heel goed te luisteren met je hart/intuïtie de komende tijd, zodat je de sfeer/energie van een orb kan voelen (die is vaak uniek) smile
Veel plezier en geniet ervan, heb niet het idee dat het kwaad kan doen, zeker als je je omringt met zoveel liefde laugh

Liefs the moon
Caius
Caius sep 29 '10
Bedankt voor jullie reacties ... ik zal er ff antwoord op geven:
Het gevoel was toen heel goed ... de overige foto's heb ik zojuist nogmaals bekeken en op andere foto's is ook een orb zichbaar ... een duidelijke in de badkamer ... en bij de andere reeks foto's die ook automatisch gemaakt zijn binnen 10 sec.
Hierop zie je ook een orb bewegen... opvallend is dat ze naar ons en "het licht" toe bewegen...nou weet ik dat ik weleens straal (mijn vriendin ook overigens, mensen kijken daarom ook vaak naar ons denk ik)...maar is dat nu waarschijnlijk versterkt door de flits...
Ik heb idd een bijzondere vriendin...iets wat ik me meer zou moeten beseffen...dat wij een bijzondere relatie hebben.... We stralen vaak samen meer ... iets wat mensen om ons heen ook opvalt...ze (mijn vriendin) geeft pure liefde aan mij...ze is een stuk minder bezig met het "paranormale" dan ik...zij is weer meer maatschappij gericht ... ik ga proberen wat meer te "voelen"...nogmaals bedankt voor de reacties smile
Caius
Caius sep 29 '10
Wat trouwens opvallend is... dat ik meer orb's aantref op foto's waarbij ik samen ben met mijn vriendin... de camera waarmee deze foto's zijn gemaakt gebruik ik heel vaak voor mijn werk... maar daar zie ik niet zo vaak vlekjes op die kunnen duiden op een orb... mijn gevoel zegt ook dat het wat met onze relatie te maken heeft ... ik heb het vermoeden dat wij over een paar jaar een hele bijzondere dochter gaan krijgen...

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki