Loading...
nl

mediteren in je pyramide van licht

Rayne
Rayne sep 27 '10
Sinds enige tijd doe ik mediteren wat me altijd wel helpt mijn hoofd leeg te maken.Vanmorgen visualiseerde ik eerst mijn pyramide van licht om me heen en begon erna te mediteren,het gevolg was een heel ander soort van meditatie.
Eerst zag ik allerlei kleuren,gevolgd door lichtflitsen.Vervolgens leek het alsof iemand zwarte bollen uit me haalden en naar het witte licht bracht.Het was een hele aparte ervaring. Na een tijdje hoorde ik een stem die zei dat het voor nu even genoeg was. Op het moment dat ik stopte met mediteren voelde ik me duizelig en had ik een zwaar gevoel in mijn hoofd.Heel moeilijk uit te leggen,het was geen onplezierig gevoel maar wel vreemd aangezien ik normaal een licht gevoel in mijn hoofd heb na de meditatie.
Toevallig iemand die hier ervaring mee heeft?Ik vraag me toch wel af wat er nu precies gebeurd is.
Delen:
Cialara
Cialara sep 27 '10
Klinkt alsof ze inderdaad iets uit je gehaald hebben. Wees gerust, als het zwarte bollen waren, dan had je die niet meer nodig winkHet naar het witte licht brengen van de zwarte bollen is transformatie.

Het zware gevoel en de duizeligheid... ja ik heb het ook wel eens, niet om je zorgen over te maken. Je bent onderweg naar hogere dimensies en dat kost wat "moeite"...

Goed aarden en na je meditatie lekker water drinken, helpt goed. En let enigszins op je ademhaling tijdens de meditatie smile

Groetjes Jorine.
Rayne
Rayne sep 27 '10
Bedankt voor je advies Jorine!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki