Loading...
nl

Ilona, Wie kan mijn foto lezen aub?

Onbekend
Onbekend sep 27 '10
Hallo,

Zou iemand aub mijn foto kunnen lezen?

Ik ben namelijk erg benieuwd wat jullie over mij kunnen vertellen. Ik zou dit trouwens ook graag zelf willen leren...

Alvast bedankt!

Groetjes,
Ilona



Delen:
Marenubium
Marenubium sep 27 '10
Wat wil je leren dan, Ilona? Wat jouw gezegd wordt over jou door lezers, of het lezen zelf?
Gewoon ff een vraagje wink
Ik persoonlijk denk, dat je het fotolezen heus in je hebt. Maar dan zul je wat meer bij jezelf moeten komen.
Voor mijn gevoel ben je een beetje van jezelf verwijderd, hoewel je wel al erg veel op de goede weg zit!
Laat die buitenwereld de buitenwereld, zoek jouw eigen rustpuntjes, en dan komt het helemaal goed!
Enneuhm...hier op Merudi kun je gewoon starten met fotolezen. Oefenpiste winkPak een foto waar je wat mee hebt, geef even vantevoren aan dat je beginnende bent, en doe dan je ding.
Hier mag alles wat dat betreft, en fouten maken bestaat niet.
Go for it, Girl!
Gaat echt helemaal goed komen!
Vertrouw in jezelf!
Rani
Rani sep 28 '10

Hai ilona,

Wat ik voel is dat je een leuk persoon bent en ook slim.
Je denkt veel en neemt vanuit je denken een beslissing over bepaalde zaken in het leven.
Fotolezen zul je zeker wel kunnen want ik voel namelijk dat je wel veel dingen van te voren aanvoelt en ook in een oogopslag weet hoe iemand inelkaar zit.
Je voelt ook veel aan waar mensen last van hebben zoals lichamelijke klachten.
Ik voel ook dat je een dame bent die stevig in haar schoenen staat en weet wat ze wilt en wat ze niet wilt.
Je hebt waarschijnlijk soms momenten waarop je terug blikt op je leven en kijkt dan wat je allemaal bereikt hebt.

Dit heb ik kunnen voelen bij jou en hoop dat je er wat aan hebt.
Excuses wanneeer er iets bij is wat niet klopt.

Veel Liefs
Rani
Onbekend
Onbekend sep 28 '10
@ Marenubuim: Ik zou het fotolezen ook graag willen leren ;-)
Ik ben inderdaad de laatste tijd meer met anderen bezig ipv met mezelf. Dus dat klopt inderdaad wat je zegt. Ik zal m'n rustmomentjes wel proberen op te zoeken haha. Bedankt, ik zal eens proberen iemands foto te gaan lezen :-)

@ Rani: Je zit aardig goed in de richting! haha. Ik ben een fijn persoon in omgang (zegt men), en denk altijd ontzettend veel na over alles. Soms weleens iets teveel haha. Een voordeel, ik ben bijna altijd op alles voorbereid ;-)
Dat aanvoelen klopt ook en dat kan soms best een beetje vervelend zijn. Omdat ik vaak niet kan beredeneren waardoor ik dat gevoel over iemand heb, wil ik mensen vaak nog een tweede kans geven. Dit omdat ik niet meteen uit wil gaan van m'n eerste gedachtes. Het gebeurt dan vaak dat ik daarmee de mist in ga, omdat die gevoelens dan toch blijken te kloppen. Ik zal eigenlijk wat meer uit moeten gaan van mijn intuitie in het vervolg :-)

Ik ben benieuwd of meer mensen nog iets kunnen vertellen over mijn foto ;-)
Lin
Lin sep 29 '10
Hoi Ilona

Heb je foto gevoeld en hoop dat je er herkenning in vind;
Wow wat heb jij mooie ogen zeg !!
Allereerst krijg ik je rug te zien..ben jij er al eens aan geopereed ? of heb je er pijn aan ?

Ook voel ik drukkende pijn aan beide kanten van je hoofd, hoofdpijn/migraine..

Je bent heel zelfstandig, ook heel zelfverzekerd ben je van jezelf als je anderen helpt maar bent hee onzeker om je eigen sterke punten te benoemen.

Heb het gevoel dat je met een heel groot verdriet zit die heel diep bij je geworteld zit..heb het gevoel als of het maken heeft met het verlies van iemand heel dierbaar (4 of 5 jaar terug). Ik zie nl een grote robuuste man met donker bruin/zwartig haar met iet wat grijs..
achter je staan

Liefs Lin

Wil het hier even bij laten
Onbekend
Onbekend sep 29 '10
Hoi Lin,

Bedankt! Ik vind hier zeker herkenning in.

Ik heb de laatste weken inderdaad last van m'n rug! Het voelt erg stram aan en kraakt ook erg...het zit erg vast, dus eigenlijk moet ik hiervoor even naar de fysio haha.

Ik ben ook erg zelfstandig en zelfverzekerd als het om anderen gaat, met mezelf duidelijk minder inderdaad. Tjonge, echt knap dat je dit kunt zien.

Ik zit ook met een verdriet vanwege mijn oma die 6 jaar geleden gestorven is. Ik denk nog heel vaak aan haar. De robuuste man is misschien mijn opa...die had ook zwartig (later grijs) haar. Hij is 1,5 jaar terug overleden, helaas. Zie je trouwens een overleden persoon of kan deze persoon ook in leven zijn?

Bedankt!! :-)


Ps, m'n ogen kleuren zo blauw omdat ik in het licht keek, maar toch bedankt ;-)
New Moon
New Moon sep 29 '10
Origineel bericht van: Ilona
@ Marenubuim: Ik zou het fotolezen ook graag willen leren ;-)
Ik ben inderdaad de laatste tijd meer met anderen bezig ipv met mezelf. Dus dat klopt inderdaad wat je zegt. Ik zal m'n rustmomentjes wel proberen op te zoeken haha. Bedankt, ik zal eens proberen iemands foto te gaan lezen :-)

@ Rani: Je zit aardig goed in de richting! haha. Ik ben een fijn persoon in omgang (zegt men), en denk altijd ontzettend veel na over alles. Soms weleens iets teveel haha. Een voordeel, ik ben bijna altijd op alles voorbereid ;-)
Dat aanvoelen klopt ook en dat kan soms best een beetje vervelend zijn. Omdat ik vaak niet kan beredeneren waardoor ik dat gevoel over iemand heb, wil ik mensen vaak nog een tweede kans geven. Dit omdat ik niet meteen uit wil gaan van m'n eerste gedachtes. Het gebeurt dan vaak dat ik daarmee de mist in ga, omdat die gevoelens dan toch blijken te kloppen. Ik zal eigenlijk wat meer uit moeten gaan van mijn intuitie in het vervolg :-)

Ik ben benieuwd of meer mensen nog iets kunnen vertellen over mijn foto ;-)


Hoi Ilona,
Wat een mooie foto, je bent een krachtige vrouw (met groot potentieel) die zichzelf toch wel in de gaten moet houden en niet mag vergeten smileDie verkramptheid rond de ogen/nek voelde ik ook...
Ik reageer hier omdat ik veel herken in wat je terugkoppelt aan Rani. Momenteel zit ik ziek in bed omdat ik me vol enthousiasme in een nieuwe studie heb gestord en niet alleen het college maar ook de gevoelens van mijn buurman en de docent meekrijg. Nu word ik gedwongen om mijn schuldgevoel te negeren en inderdaad recht heb op mijn rust en daar ook van mag genieten. Zou het kunnen dat je hoogsensitief bent? Die rustmomentjes zijn echt heel erg belangrijk, je hebt meer indrukken te verwerken dan anderen.. Hierdoor laad ik in iedergeval al snel weer op en kan ik weer goed met mijn intuïtie werken, elke keer als ik rust gaat mijn intuïtie duidelijker praten en voel ik me meer begeleid (door mezelf). als je het leuk vind kunnen we misschien elkaar helpen want ik vind dat ook zo moeilijk, om naar mezelf te luisteren, en te begrenzen wat andere mensen betreft. Ik ben nu ook aan het oefenen om wat meer assertief te zijn en te zeggen waar het op staat. (en evt mensen te wijzen op waar het mis zit, op een respectvolle manier) (volgens mijn vrienden ben ik vaak veel te lief en vergeet ik mezelf...) komt dit bekend voor? Voelen dat iets niet helemaal in de haak zit en het vervolgens naast je neerleggen? Ik wil je graag een boek aanraden: "leven met hooggevoeligheid - Susan Marletta-Hart" Hierin staan oa tips hoe je met je gevoeligheid om kan gaan in relaties, werk, en hoe je van je gevoeligheid een talent kan maken smile

Liefs en succes,

The moon
Lin
Lin sep 29 '10
Origineel bericht van: Ilona
Hoi Lin,

Bedankt! Ik vind hier zeker herkenning in.

Ik heb de laatste weken inderdaad last van m'n rug! Het voelt erg stram aan en kraakt ook erg...het zit erg vast, dus eigenlijk moet ik hiervoor even naar de fysio haha.

Ik ben ook erg zelfstandig en zelfverzekerd als het om anderen gaat, met mezelf duidelijk minder inderdaad. Tjonge, echt knap dat je dit kunt zien.

Ik zit ook met een verdriet vanwege mijn oma die 6 jaar geleden gestorven is. Ik denk nog heel vaak aan haar. De robuuste man is misschien mijn opa...die had ook zwartig (later grijs) haar. Hij is 1,5 jaar terug overleden, helaas. Zie je trouwens een overleden persoon of kan deze persoon ook in leven zijn? Als ik iemand op de foto erbij zie gaat het om overledenen, maar hoeft niet altijd fam/vriend zijn van degen op de foto... soms ligt het ook aan gebouwen waar veel gebeurt is, maar dan krijg ik vaak ook een ander gevoel erbij. Je oma heb ik niet waargenomen maar je opa deste meer waardoor ik het idee heb dat hij een dominante karakter heeft gehad die in der jaren wel is afgezwakt maar toch zich nog altijd als "hoofd"van de fam. voelde. Ook heel beschermend , niet te dichtbij ....
Als het om levende personen gaat voelt het anders , meestal ga ik dan terug in een situatie die blijbaar veel indruk heeft gemaakt. Het is ook een voelen dat moet groeien, intuitie..Wil niet altijd zeggen dat er 100% altijd goed is , maar daarvoor ben je mens om te groeien. Zo ook met foto lezen ..is een kwestie van gewoon doen en Merudi is de perfecte plek om het juist te oefenen.Ik wens je veel succes en veel groei mogelijkheden toe.


Bedankt!! :-)


Ps, m'n ogen kleuren zo blauw omdat ik in het licht keek, maar toch bedankt ;-)


liefs lin
Maryssa
Maryssa sep 29 '10
Hallo Ilona,

Ik wil jouw foto wel lezen..

* Als eerste krijg ik door dat je communicatief sterk bent; misschien hier zelfs wel je vak van hebt gemaakt. Ik neig naar coaching, mensen wat leren. Je zou heel goed een lerares/trainster kunnen zijn.

* Je houdt erg van kunst ergens heb ik het gevoel dat je zelf ook wel eens schildert op doek. Vind je het vaak niet bijzonder genoeg? Ik krijg je te zien terwijl een werk net af is en je er steeds maar om heen loopt en vanuit alle hoeken kijken en twijfelen of het wel goed genoeg is.

* Mijn hoofd begint wat zwaar aan te voelen als ik me op je concentreer, ik moet ook je onderbuik noemen, PMS klachten en gevoelige darmen die op emoties reageren.

* Heb jij de laatste tijd wat last van je blaas/urinewegen? Het is heel lichtjes maar toch voelbaar.

* Mijn rechtervoet begint gevoelig aan te voelen bij de bal van de voet. Heb je daar last van?

* Wil jij zo graag een hond als huisdier? Komt het er niet van door omstandigheden of woon je met iemand die dat liever niet wil?

* Je bent een heel analytisch mens. Hebt snel door wat voor vlees je in de kuip hebt als je iemand voor het eerst ziet. Dat gaat pijlsnel, je WEET het gewoon. Maar je wacht daarbij rustig af of het klopt je laat je niet leiden door dat gevoel maar houdt het open.

* Ik krijg een zwembad te zien en jij bent in een zwart badpak een beetje aan het rondpoedelen. Ben je daar onlangs geweest? Zowieso vind ik zwemmen goed bij je passen.

* Vlinders krijg ik te zien bij je. Heb je daar iets mee?

* Ik krijg nu ook tropische vissen te zien...tsja wat moet ik daar nu mee...Heb jij vissen in een acquarium of doe je aan duiksport?

Dat was mijn lezing voor jou Ilona, laat maar even weten wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa
Onbekend
Onbekend okt 1 '10
Hoi The Moon,

Bedankt voor je reactie. Ik heb gisteren meteen een boek besteld van Elaine Aron, Hoogsensitieve personen. Ik hoop dat dit boek ook goed is, want dat andere boek waar jij het over had was helaas uitverkocht.

Ik heb het idee dat ik ook meer indrukken moet verwerken dan anderen. Gebeurtenissen blijven altijd zo lang in m'n hoofd spoken. Ook hedendaagse gebeurtenissen hoor.

Wat jij schrijft over assertiviteit kan ik me ook goed in vinden. Ik mag dit ook wat vaker oefenen! Ook ik durf niet direct te zeggen waar het op staat...Ookal kwetst iemand mij en voelt dit meteen niet goed, dan laat ik het gewoon gebeuren. Echt vervelend :-( Dus wat jij zegt komt mij ook heel bekend voor (te lief zijn en mezelf wegcijferen voor anderen). Ik ben me er wel bewust van, dus hopelijk kan ik dit minpuntje snel ontwikkelen tot iets positiefs. En jij ook :-)

Nogmaals bedankt voor je tip over het boek. Ik kan niet wachten totdat het binnen is ;-)
Onbekend
Onbekend okt 1 '10
Hoi Lin,

Wat jammer dat je me oma niet hebt kunnen zien, zij was toch wel heel speciaal voor me. Ik hoop dan ook dat ze me af en toe even komt opzoeken, daar voel ik me goed bij en daarnaast hoop ik dit omdat ik haar erg mis. Ze was zo'n bijzondere en lieve vrouw!

Mijn opa was ook lief, maar inderdaad wat jij zegt een beetje aan de dominante kant. Met hem had ik ook een goede band, maar niet zo sterk als met mijn oma. Dit omdat hij zich wat meer afzijdig hield van de rest.

Bedankt, ik zal op dit forum ook proberen te gaan oefenen met fotolezen haha.
Onbekend
Onbekend okt 1 '10
Hoi Maryssa,

Allereerst bedankt dat je m'n foto hebt willen lezen ;-)

Ik heb het even laten bezinken en ik heb nagedacht over wat je schreef.
Ik zal proberen op je punten wat opmerkingen te geven:

* Ik hou van praten, en ik coach ook mensen op m'n werk ;-)

* Ik heb toevallig van de week nagedacht om te gaan schilderen. Dat lijkt me namelijk erg leuk om te doen haha.
Ik ben ook heel erg perfectionistisch! haha. Dus als ik iets zelf heb ontworpen of gemaakt, dan blijf ik er daarna nog zo lang mee bezig totdat het helemaal naar m'n zin is haha.

* Als ik stress heb, dan merk ik dat inderdaad meteen aan mijn onderbuik.

* Ik heb geen last van m'n blaas of urinewegen...

* Ik heb ook geen last van m'n rechtervoet...

* Ik wil wel erg graag een hond als huisdier! Maar omdat dit niet kan omdat ik werk, lukt dit niet haha.

* Ik ben erg analystisch en weet dus inderdaad vrijwel direct wat voor vlees ik in de kuip heb, zoals jij schrijft.

* Ik hou niet van zwemmen ;-)

* Ik hou wel van vlinders, maar niet specifiek. Ik hou van elk levend wezen, dus ook tropische vissen. Ik kan erg genieten van de natuur. Ik hou ontzettend veel van dieren! :-)

Het klopt toch aardig of niet? :-)
Maryssa
Maryssa okt 1 '10
Hallo Ilona,

Dank je wel voor je feedback. Ik ben ook erg perfectionistisch grinen vind het jammer dat mijn reading op wat punten na niet klopt. Maar daar leer ik weer van...

Groetjes Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki