Loading...
nl

Mijzelf

Acheliah
Acheliah apr 5 '07
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-728

Dit is mijn foto wie zou hem willen lezen alvast bedankt. Wel een verschil met de vorige foto he.

Liefs Dieneke
Delen:
Acheliah
Acheliah apr 8 '07
Iemand proberen
Thomas A
Thomas A apr 8 '07
Ik zal je ergens verderop in de week lezen Dinie

alle goeds

Thomas
Acheliah
Acheliah apr 8 '07
 Quote:
Origineel van Dinie:
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-728

Mss is deze foto beter Nee dus!!!

Liefs Dieneke
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
Niemand proberen !! Is het zo erg ????? hahahahaha
jo
jo apr 13 '07
sorry dien ik kan het niet!!
Acheliah
Acheliah apr 13 '07
maakt niet uit Jo ik sluit zo dit tropic dus maakt niet uit

Hoe sluit je zoiets eigenlijk
Jeannette
Jeannette apr 14 '07
hoi dien,

Ik wil het wel proberen hoor, maar je weet dat ik niet objectief kan zijn omdat ik je daarvoor te goed ken.

Allereerst zie ik heel veel pijn...liefde...bang...onzekerheid...verdriet. Ondanks dat je al veel heb meegemaakt, blijft er iets in je zeggen (moedergevoel???) dat je door moet blijven gaan. Ook al is de grens zo af en toe bereikt dat het je allemaal teveel word, blijft dat gevoel jou op de been houden.

Je bent een vechter, niet alleen voor je kids, maar voor alles en iedereen waarom jij geeft.
Wanneer een ander, om wat voor reden dan ook, jou nodig heeft, en ook al heb jij het ook moeilijk op dat moment, je zal ze helpen. Daarbij cijfer jij jezelf vaak teveel weg. Je moet ook eens wat meer aan jezelf denken meid.

Maar ondanks alle ellende, zie ik een sterke vrouw, die weet wat ze wilt en daar niet (makkelijk) van af te brengen is.

Doorzetten is jouw motto (evenals de mijne:)) opgeven daarintegen wil je niets van horen.

Soms ben je te zacht, zowel om jezelf te verdedigen als voor je kids. Je mag best harder worden, ook is dit beter om niet aldoor gekwetst te worden door wat anderen jou aandoen.

Nou meid ik hoop dat anderen ook jou willen lezen, want wat ik al zei, ik kan niet objectief zijn.

Oh ja, even een vraag... ik had het gevoel dat je daar met mij aan het bellen was klopt dat?
Acheliah
Acheliah apr 14 '07
Helemaal waar alles klopt wel zo'n beetje en ja ik was toen met jouw aan het bellen hahahaha
LPChip
LPChip apr 18 '07
 Quote:
Origineel van Dinie:
Hoe sluit je zoiets eigenlijk
Alleen de staff kan een topic openen en dicht doen. Het is dan ook niet de bedoeling om een topic zo maar te sluiten. Als er geen reden meer is om in een topic te posten, zal deze gewoon net als de andere topics geen reacties meer krijgen. De enige motivatie voor de staff om een topic te locken, is als deze een conflict bevat dat drijgt uit de hand te lopen.
Acheliah
Acheliah apr 18 '07
Ok dan weet ik dat :D:D
Wendy's
Wendy's apr 18 '07
Heeey dinie,

Ik zal je foto wel even lezen,, Ik zal even in het kort wat dingetjes samenvatten die ik zie..

Wat ik zie is dat je behulpzaam bent, je wilt meestal wel iets voor de medemens betekenen.. door ze te helpen met het een en ander! Alleen soms kun je het op een manier doen.. dat mensen zich gaan irriteren aan je, ookal bedoel je het goed. Ook denk ik dat je het meestal op je eigen manier wilt doen..

Jij gaat er altijd echt voor! Tot op het einde.. je hebt doorzettingsvermogen, en ik krijg 'vechter' door. Als je iets echt wilt dan doe je er dus heel veel voor.. ookal is het soms moeilijk!

Ik krijg het gevoel alsof je niet altijd goed met bepaalde situaties om kunt gaan.. Misschien denk je bij jezelf wel dat je iets goed doet, terwijl andere hier veel anders over denken! Let daar op!

Je toont jezelf open naar de medemens

Je bent eerlijk, en je zegt wat je denkt! ookal is het soms moeilijk voor je.. uiteindelijk durf je te zeggen wat je voelt of vindt.

en natuurlijk zie ik spiritualiteit in je..

Wat ik ook denk is dat jij je af en toe eenzaam kunt voelen. maar jij bent wel zo iemand die het gezelschap op wilt zoeken..

ik zie ook een beetje moeheid in je

Oke, dit was dan eventjes wat ik zag kort samengevat..

groetjes wendy
Acheliah
Acheliah apr 18 '07
 Quote:
Origineel van Wendy's:
Heeey dinie,

Ik zal je foto wel even lezen,, Ik zal even in het kort wat dingetjes samenvatten die ik zie..

Wat ik zie is dat je behulpzaam bent, je wilt meestal wel iets voor de medemens betekenen.. door ze te helpen met het een en ander! Alleen soms kun je het op een manier doen.. dat mensen zich gaan irriteren aan je, ookal bedoel je het goed. Ook denk ik dat je het meestal op je eigen manier wilt doen..

Klopt helemaal en daar ga ik ook meestal de fout mee in want de mensen die ik help willen of kunnen meestal niet geholpen worden.

Jij gaat er altijd echt voor! Tot op het einde.. je hebt doorzettingsvermogen, en ik krijg 'vechter' door. Als je iets echt wilt dan doe je er dus heel veel voor.. ookal is het soms moeilijk!

Klopt ik weiger op te geven ookal is dat nog zo moeilijk, zoiets als met de kinderen ik weiger op te geven en blijf vechten om hun terug te krijgen.

Ik krijg het gevoel alsof je niet altijd goed met bepaalde situaties om kunt gaan.. Misschien denk je bij jezelf wel dat je iets goed doet, terwijl andere hier veel anders over denken! Let daar op!

Klopt ook wel

Je toont jezelf open naar de medemens

Heel erg zelfs

Je bent eerlijk, en je zegt wat je denkt! ookal is het soms moeilijk voor je.. uiteindelijk durf je te zeggen wat je voelt of vindt.

Zeker weten ik hou van eerlijke mensen mensen moeten niet schijnheilig zijn maar eerlijk tegen elkaar

en natuurlijk zie ik spiritualiteit in je..

Dat weet ik niet wel vindt ik dat ik mensen kennis heb maar vertrouw ik niet op mijn gevoel en later denk ik vaak ojee had ik maar naar mijn gevoel geluisterd

Wat ik ook denk is dat jij je af en toe eenzaam kunt voelen. maar jij bent wel zo iemand die het gezelschap op wilt zoeken..

Heel vaak eenzaam klopt en dat vindt ik vaak heel erg

ik zie ook een beetje moeheid in je

Klopt ik ben alles een beetje moe, dat van Esmée, van Paul, andere problemen enz.

Oke, dit was dan eventjes wat ik zag kort samengevat..

groetjes wendy
Hartstikke bedankt voor de lezing je bent een schat
Anne
Anne apr 22 '07
Dinie...ik wil je foto wel lezen hoor :)

Je bent erg onzeker...
je vraagt je af of mensen jou wel aardig vinden,
je weet niet wat je allemaal te wachten staat hoe je toekomst eruit ziet en dat alles bij elkaar maakt je erg onzeker. Je bent juist iemand die graag zekerheid hebt en heeft. Je streeft daarna.

Je bent iemand die van lachen houd van gezelligheid.
Als je ergens bent maakt niet uit waar probeer je het gezellig te maken. Het lijkt net of je denkt dat dat jou taak is.
Als je bij een stel vreemden mensen zou zitten zou jij de gene zijn die als eerst wat zou zegen..en ook in deze situatie zou je het er toch gezellig proberen te maken op een of andere maniet ookal ken je ze niet. Anders heb je een soort van schuldgevoel..of je hebt gefaalt.

Je ziet het beste in alle mensen. Iedereen krijgt een kans bij jou...Je ziet overal het positieve van in..het lijkt wel of negativiteit bij jou niet bestaat.
Of anders gezegd je wilt negativiteit niet zien want je wilt er niks mee te maken hebben het maakt je een soort van bang...maar niet altijd kan alles even leuk zijn als altijd of nog leuker zelfs.. dat gaat niet.

Je hebt een verleden waar je veel hebt in meegemaakt. Je hebt het alleen niet alleemaal een plaats geven. Je denkt er nog veel aan en je hebt het niet echt losgelaten... Ik vind persoonlijk dat je best veel mensen om je heen hebt of waar je in aanraking mee komt..die zeg maar negatief zijn.. Iets trekt zich daardoor hun naar jou toe of jou naar hun toe. Ik denk dat dit te maken heeft met jou verleden die je niet helemaal hebt losgelaten..want dat komt dan weer overeen met die mensen hoe hun nu leven...want in hun leven klopt er ook iets niet ze hebben problemen of wat dan ook iets wat niet goed is..soort van negativiteit.
Ik vind dat je daar goed mee moet oppassen. want zo kan je ook terecht komen in een leven waar je eigenlijk niet in wilt leven.
Je moet denk ik duidelijk grensen stellen wat ik net hierboven als zei dat je overal het positieve van in ziet.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en er wat meedoet..
groetjes aNNe
Acheliah
Acheliah apr 22 '07
 Quote:
Origineel van Anne:
Dinie...ik wil je foto wel lezen hoor :)

Je bent erg onzeker...

Klopt heel erg

je vraagt je af of mensen jou wel aardig vinden,

Klopt ik ben erg onzeker

je weet niet wat je allemaal te wachten staat hoe je toekomst eruit ziet en dat alles bij elkaar maakt je erg onzeker. Je bent juist iemand die graag zekerheid hebt en heeft. Je streeft daarna.

Klopt ik wil duidelijke antwoorden voor de toekomst anders wordt ik erg onzeker

Je bent iemand die van lachen houd van gezelligheid.
Als je ergens bent maakt niet uit waar probeer je het gezellig te maken. Het lijkt net of je denkt dat dat jou taak is.

Ik hou idd van gezelligheid, ik kan niet tegen sjagerijnige mensen

Als je bij een stel vreemden mensen zou zitten zou jij de gene zijn die als eerst wat zou zeggen..en ook in deze situatie zou je het er toch gezellig proberen te maken op een of andere manier ookal ken je ze niet. Anders heb je een soort van schuldgevoel..of je hebt gefaald.

Ik weet niet of ik dan gefaald heb maar ik hou idd van gezelligheid, Ruzie's is al helemaal niks voor mij

Je ziet het beste in alle mensen. Iedereen krijgt een kans bij jou...Je ziet overal het positieve van in..het lijkt wel of negativiteit bij jou niet bestaat.
Of anders gezegd je wilt negativiteit niet zien want je wilt er niks mee te maken hebben het maakt je een soort van bang...maar niet altijd kan alles even leuk zijn als altijd of nog leuker zelfs.. dat gaat niet.

Klopt ik hou beslist niet van negatieve mensen iedereen krijgt een tweede kans bij mij en ook nog wel een derde en een vierde maar ook dat houdt een keer op.

Je hebt een verleden waar je veel hebt in meegemaakt. Je hebt het alleen niet alleemaal een plaats geven. Je denkt er nog veel aan en je hebt het niet echt losgelaten... Ik vind persoonlijk dat je best veel mensen om je heen hebt of waar je in aanraking mee komt..die zeg maar negatief zijn.. Iets trekt zich daardoor hun naar jou toe of jou naar hun toe. Ik denk dat dit te maken heeft met jou verleden die je niet helemaal hebt losgelaten..want dat komt dan weer overeen met die mensen hoe hun nu leven...want in hun leven klopt er ook iets niet ze hebben problemen of wat dan ook iets wat niet goed is..soort van negativiteit.
Ik vind dat je daar goed mee moet oppassen. want zo kan je ook terecht komen in een leven waar je eigenlijk niet in wilt leven.
Je moet denk ik duidelijk grensen stellen wat ik net hierboven als zei dat je overal het positieve van in ziet.

Is ook zo ik trek dat soort volk aan. ik moet meer grenzen trekken en meer op mijn strepen staan zo is het en niet anders maarja hardop zeggen en doen zijn twee verschillende dingen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt en er wat meedoet..
groetjes aNNe
Ik ga daar zeker wat mee doen
Ik heb een afspraak met een psycholoog.
Acheliah
Acheliah apr 25 '07
http://images.merudi.net/displayimage.php?pos=-953

Dit leek me wel een mooie foto om te lezen is duidelijker als de andere foto's

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda