heeeey jeannette,
Ik wil je foto wel lezen!!
leuk bedankt!
Wat ik zie is dat je erg bewust bent van de handelingen die je doet. Je houdt er niet van om fouten te maken, oke kleine foutjes kan af en toe nog wel.. maar grote fouten die wil je het liefst vermijden. Je weet goed wat je doet.
Dit klopt helemaal.
Ik zie wat spiritualiteit in je. Ik weet niet wat je allemaal kan of voelt, maar dat zul je zelf wel weten!! Jij bent een gevoelsmens..
Ook dit klopt. Ik ben er zelf ook nog niet helemaal achter wat ik allemaal kan, maar er zijn al aardig wat mensen geweest die tegen mij zeiden... jij hebt iets speciaals doe er wat mee... En idd... ik ga heel vaak op mijn gevoel af!
Je hebt liefde voor de medemens. Ik krijg het volgende gevoel; als er mensen zijn die fout zitten, dan heb jij een soort medegevoel bij ze.. medeleven, je weet dat ze iets fouts hebben gedaan, maar toch kijk je naar hun goede kant of wat hun voelen.
Ook dit klopt helemaal. Ik vind dat iemand niet hoeft te boeten in het nu, voor fouten van vroeger. Ik probeer altijd het positieve in een mens te zien.
Ik krijg iets met water? Drink je veel water, of vindt je het belangrijk? ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet.
1) ik zwem graag. 2) mariska heeft pas dr A diploma 3) ik heb een kind van verdrinkingsnood gered afgelopen zomer waar ik nog vaak aan denk. Ook dit kwam door mijn gevoel...
Wat ik ook zie is dat je wel van gezelligheid houdt
Echt wel!:)
FF een vraagje wat bedoel je met
woooooowwwwww
kleine lezing.. maar is tijdje geleden!
Nou ga het vaker doen! Dan ben ik wel erg benieuwd wat jouw uitgebreidde lezing is!:):) ga zo door!
@Debiorah en nims,
Ik weet dat jullie gelijk hebben, ik moet hem loslaten! Maar ik weet niet hoe?