Loading...
nl

Jeannette

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 9 '07
Kijk dat Johan paranormaal begaafd was is mij eigenlijk wel duidelijk. Toch helpt deze kennis je niet echt bij het loslaten. Besef je, dat je niet altijd overal een reden van kunt vinden. Hoe goed je ook zoekt, soms is er geen reden. Wat ik me ook afvraag, wat win JIJ ermee als je Johan hier houdt? Wat krijg je er daadwerkelijk voor terug? Is dat eigenlijk niet veel verdriet en pijn van het verlies? Wat heb je aan deze pijn? Wat heb je aan dit verdriet?
Wendy's
Wendy's apr 10 '07
heeeey jeannette,

Ik wil je foto wel lezen!!

Wat ik zie is dat je erg bewust bent van de handelingen die je doet. Je houdt er niet van om fouten te maken, oke kleine foutjes kan af en toe nog wel.. maar grote fouten die wil je het liefst vermijden. Je weet goed wat je doet.

Ik zie wat spiritualiteit in je. Ik weet niet wat je allemaal kan of voelt, maar dat zul je zelf wel weten!! Jij bent een gevoelsmens..

Je hebt liefde voor de medemens. Ik krijg het volgende gevoel; als er mensen zijn die fout zitten, dan heb jij een soort medegevoel bij ze.. medeleven, je weet dat ze iets fouts hebben gedaan, maar toch kijk je naar hun goede kant of wat hun voelen.

Ik krijg iets met water? Drink je veel water, of vindt je het belangrijk? ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet.

Wat ik ook zie is dat je wel van gezelligheid houdt

kleine lezing.. maar is tijdje geleden!
Wendy's
Wendy's apr 10 '07
woooooowwwwww
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 10 '07
 Quote:
Origineel van Wendy's:
woooooowwwwww
Wat bedoel je hiermee?
Jeannette
Jeannette apr 10 '07
heeeey jeannette,

Ik wil je foto wel lezen!!

leuk bedankt!

Wat ik zie is dat je erg bewust bent van de handelingen die je doet. Je houdt er niet van om fouten te maken, oke kleine foutjes kan af en toe nog wel.. maar grote fouten die wil je het liefst vermijden. Je weet goed wat je doet.

Dit klopt helemaal.

Ik zie wat spiritualiteit in je. Ik weet niet wat je allemaal kan of voelt, maar dat zul je zelf wel weten!! Jij bent een gevoelsmens..

Ook dit klopt. Ik ben er zelf ook nog niet helemaal achter wat ik allemaal kan, maar er zijn al aardig wat mensen geweest die tegen mij zeiden... jij hebt iets speciaals doe er wat mee... En idd... ik ga heel vaak op mijn gevoel af!

Je hebt liefde voor de medemens. Ik krijg het volgende gevoel; als er mensen zijn die fout zitten, dan heb jij een soort medegevoel bij ze.. medeleven, je weet dat ze iets fouts hebben gedaan, maar toch kijk je naar hun goede kant of wat hun voelen.

Ook dit klopt helemaal. Ik vind dat iemand niet hoeft te boeten in het nu, voor fouten van vroeger. Ik probeer altijd het positieve in een mens te zien.

Ik krijg iets met water? Drink je veel water, of vindt je het belangrijk? ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet.
1) ik zwem graag. 2) mariska heeft pas dr A diploma 3) ik heb een kind van verdrinkingsnood gered afgelopen zomer waar ik nog vaak aan denk. Ook dit kwam door mijn gevoel...

Wat ik ook zie is dat je wel van gezelligheid houdt

Echt wel!:)

FF een vraagje wat bedoel je met
woooooowwwwww

kleine lezing.. maar is tijdje geleden!
Nou ga het vaker doen! Dan ben ik wel erg benieuwd wat jouw uitgebreidde lezing is!:):) ga zo door!

@Debiorah en nims,

Ik weet dat jullie gelijk hebben, ik moet hem loslaten! Maar ik weet niet hoe?
Acheliah
Acheliah apr 10 '07
Ik ken dat gevoel Jeannette ik ken het maar al te goed dingen loslaten maar niet weten hoe. Toch kijk ik niet haatdragend terug aan wat geweest is niet meer. Voor mij gevoel heb ik het los gelaten.

Liefs Dieneke
Wendy's
Wendy's apr 10 '07
 Quote:
FF een vraagje wat bedoel je met
woooooowwwwww
dat ik de lezing maar zwak vind...

Quote:

Nou ga het vaker doen! Dan ben ik wel erg benieuwd wat jouw uitgebreidde lezing is! :):)ga zo door!
'ga zo door' hoop ik toch niet! want dan ga ik achteruit! ;):p

Voor mijn wat grotere lezingen zijn hier wat voorbeeldjes...
http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=10;t=000110;p=2

http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=10;t=000106

http://forumnl.merudi.net/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic;f=10;t=000094
Jeannette
Jeannette apr 10 '07
quote:
--------------------------------------------------------------------------------

Nou ga het vaker doen! Dan ben ik wel erg benieuwd wat jouw uitgebreidde lezing is! ga zo door!
--------------------------------------------------------------------------------

'ga zo door' hoop ik toch niet! want dan ga ik achteruit!

Ligt eraan hoe je het op wilt vatten he? Ik bedoelde dus... ga zo door je leest foto's goed. Ik had het dus niet over de lengte van de lezing, maar over de inhoud!
Is meestal belangrijker als de lengte!
Wendy's
Wendy's apr 10 '07
Jah klopt! ik snap heel goed wat je bedoeld! :D

Kvind deze lezing alleen heeeeeeeeeel erg slecht van mij :p
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 10 '07
Dan moet je het bijhouden wendy's ;). Het gaat echt niet allemaal vanzelf.
Wendy's
Wendy's apr 11 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Dan moet je het bijhouden wendy's ;). Het gaat echt niet allemaal vanzelf.
Haha, zal ik doen NiMS!! kben alweer begonnen met lezen
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 12 '07
Vergeet de rest dan ook niet he ;).
Jeannette
Jeannette apr 12 '07
Jah klopt! ik snap heel goed wat je bedoeld!

Kvind deze lezing alleen heeeeeeeeeel erg slecht van mij
Je mag hem overdoen hoor!
Het was n.l geen examen hahahaha
Anne
Anne apr 13 '07
Jeannette,
Ik heb je al 10 dagen geleden beloofd om je foto te lezen..maar zal het nu dan ook echt doen hah...

Je bent een blij persoon..meestal erg vrolijk.
Je houd van gezelligheid om je heen. Je bent iemand die het in een groep gezellig probeert te maken. Je probeert alles altijd zo positief mogelijk te zien. Je moet alleen daar een beetje mee uitkijken denk ik dat je jezelf niet voorbij loopt. Het maak niet uit als iets een keer negatief is niet altijd kan alles gezellig en positief zijn.

Je straalt en lacht altijd wel maar altijd draag je nog iets van verdriet bij je.
Als jou wat dwars zit wil je er het liefst met iemand over praten dat helpt jou om in te zien wat je precies dwars zit.

Je bent iemand die alles probeert netjes te ordenen in je hoofd vooral. Dan is het rustig en hoef je je niet meer om zoveel dingen druk te maken.

Je bent iemand die het met de meeste mensen wel goed kan vinden er zijn maar weinig mensen waar je het echt helemaal niet mee kan vinden. Dat komt vooral dat je het zo goed kan vinden met de meeste mensen omdat je hun een gevoel geeft dat ze zich thuis bij je voelen zeg maar.

Dit was het zo even..
Groetjes aNNe
Jeannette
Jeannette apr 13 '07
niets aan toe te voegen.... helemaal raak:)
Acheliah
Acheliah apr 14 '07
Ja he schat
Jeannette
Jeannette apr 15 '07
hoi 3dx,

ik heb iets over een slang kunnen vinden op een andere site, dierentarot, en dit is de uitkomst ervan.

De Adder (Nathair)
Transformatie, Heling, levensenergie
Nathair biedt heling en transformatie.
Zijn vermogen om in de duisternis te glijden via spleten in de rots verbindt hem met de onderwereld en de Andere Wereld en met het rijk van de dood.
De Adder is het totemdier van de aard godin en van de zon, de hemelgod en vader, en vertegenwoordigt ons vermogen te sterven en opnieuw geboren te worden.
De energie waardoor we op aarde geboren kunnen worden, is seksueel van aard en maakt ook onze dood noodzakelijk.
Vriendschap met de kracht van de slang of de adder maakt dat je vol gratie en magie door het leven kunt glijden, met gemak je oude leven van je af schuddend als dat nodig is - onverschillig of dit oude leven het fysieke lichaam is of een stadium in de huidige incarnatie.

kan het zijn dat je dit bedoelde?

Jeannette
3Dx
3Dx apr 15 '07
Wat ik eerder zei: "Je bevindt je net als in een "transitzone". Je bent dus wel heel actief, maar in “overgang”. De veranderingen staan dus op til, maar net omwille daarvan voelt 't net aan of 't te vroeg is voor een “openbaring”, heb nog wat geduld. Je zoon is met je verbonden in de "trasitzone"."
= TRANSFORMATIE.
3Dx
3Dx apr 15 '07
Maar ik denk, de puzzelstukjes bij elkaar genomen, dat het meer zegt over je zoon. Ik denk dat de tijd van afscheid is gekomen, hij is klaar om te "glijden". Hij is bezorgd om jou (de druk in z'n voorhoofd). Ben jij er klaar voor? Kan je - liefdevol - loslaten?

Geef ook wat extra aandacht aan jezelf!
Pagina's: Vorige 1 2

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske