Hallo allemaal,
hartstikke vers hier dus meteen maar met de deur in huis vallen door een vraag te stellen.
Ik heb mezelf laatst eens opengesteld om (zoals ik vroeger onbewust)contact te leggen met geesten.
Nu was ik heel ontspannen, lag op bed en vroeg of de geesten, als die zich rond mij bevonden zich kenbaar wilden maken.
Ik heb toen 3 geesten gezien voor zover ik ze kon zien,
2 ervan waren een soort "witte wazen" en 1 zat op mijn voeteind en toen mijn man naar het toilet ging liep hij erlang en leek het net alsof ik op het moment van langslopen een dia zag waardoor het een fractie beter zichtbaar werd.
Deze heb ik ook gevoeld, raakte mijn been aan, leek wel te wrijven(heel kort overigens).
Voel mij totaal niet bedreigd of angstig, was wel zeer verwonderd dat het mij zo makkelijk gegeven werd, heb er geen meditatie aan vooraf laten gaan of zoiets.
Nu is mijn vraag, hoe kan ik dit op eenvoudige maar vooral veilige wijze verder ontwikkelen.
Ik had namelijk het gevoel dat zij mij dingen zeiden of kenbaar wilden maken maar dit hoorde/voelde ik niet.
Logischerwijs heb ik ze dat kenbaar gemaakt, maar zou dit graag verder ontwikkelen gezien de vrijgevigheid van het universum aan mij.
(dit leken mij geen negatieve geesten, persoonlijk "geloof" ik niet dat die bij mij zullen komen hoe naief dit misschien ook lijkt)
Graag jullie adviezen,tips, visies.