Loading...
nl

3Dx

Ayasha
Ayasha apr 3 '07
 Quote:
Origineel van NiMS:
Er staat toch niet dat er geen geld meer moet zijn ;). Geld zal niet meer het doel zijn, maar gewoon een middel dat je nodig hebt om dingen te kunnen kopen.

Michael had over geld al het volgende gezegd:
http://merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=nl/michael/2_6_2_geld%20in%20de%20nieuwe%20aarde.htm

Geld zal nog steeds worden gebruikt in de Nieuwe Aarde. Het wordt echter teruggeleid van het doel van werken tot een symbool van energie-uitwisseling. Geld zal niet langer tot het doel en de zin van het leven zijn.

Het doel van het leven is groei en onderzoek en wanneer deze worden uitgedrukt door passie en vreugde, zal de manifestatie van steun door overvloed volgen. Overvloed is lang niet altijd geld. Er zijn vele manieren waarop steun in je leven kan komen buiten geld.

In de Nieuwe Aarde zal je weer leren niet-monetaire steun en de overvloed te waarderen die veel mensen zelfs nu niet zien, die doelbewust streven naar geld. Je zal leren erop te vertrouwen dat je Hoger Zelf, je zal voorzien van alles wat je nodig hebt op het juiste tijdstip.
heel mooi verhaaltje maar ik snap er werkelijk niets van.
Anne
Anne apr 3 '07
Veel dingen meegemaakt...verdriet

Bekijkt de wereld door je eigen ogen anders dan andere mensen. Een soort van eigen wereld.
Het lijkt net als ik naar je fotos kijkt je leeft wel maar hoe zal ik dat zegen je hebt niet echt hele uitspattingen van blijheid, verdriet wel meer.
Je bent niet altijd blij.

Je bedoelt het altijd goed tegen de meeste mensen je bent erg zorgzaam je geeft veel om mensen.
Maar je weet zelf teveel geven is niet goed maar ik denk dat je dat wel heb geleerd in het verleden en dat je daar nu meer alerter op bent ik denk dat dat ook iets met die blijheid heeft te maken. Dat je je niet altijd zomaar laat gaan eerst de kat uit de boom kijkt.

Bij echte vrienden die je langer kent kan je wel jezelf zijn en ben je wel vrolijk blij en gezellig.

Je vind de wereld moeilijk maar je probeert wel altijd overal iets goeds in te zien.

Ik weet niet hoe oud je bent maar als ik naar je foto kijkt vind ik dat je er oud uitziet...het kan ook komen dat je al veel dingen hebt meegemaakt ik denk dat dat het is.
Ik wil wel weten hoe oud je bent :)

Dit was het dan zo even ik hoor wel van je of ik goed zit of niet...
Groetjess aNNe
3Dx
3Dx apr 3 '07
34

Veel dingen meegemaakt...verdriet
Dat valt wel mee, als ik alle reacties zo wat nalees, moet ik toch zeggen, dat het nogal triest klink. Zo triest is het niet. Ik heb de juist waterjes doorzwommen. Ik heb meegemaakt wat ik moest meemaken, het was uiterst leerzaam. Ik heb nergens spijt van en ik ben blij waar, wie en wat ik ben, was en ben geworden.

Bekijkt de wereld door je eigen ogen anders dan andere mensen. Een soort van eigen wereld.
Die wereld heb ik inderdaad veroverd, die is van mij en daar ben ik fier op. Wat je tijdens een mensenleven meemaakt vormt jou maar ook je wereld(beeld).

Het lijkt net als ik naar je fotos kijkt je leeft wel maar hoe zal ik dat zeggen je hebt niet echt hele uitspattingen van blijheid, verdriet wel meer. Je bent niet altijd blij.
Idem voorgaande maar algeheel ben ik blij.

PS: ik gebruik in deze reactie toch maar genoeg keren "blij", ik heb nood aan wat compensatie ;-).

Je bedoelt het altijd goed tegen de meeste mensen je bent erg zorgzaam je geeft veel om mensen.
Maar je weet zelf teveel geven is niet goed maar ik denk dat je dat wel heb geleerd in het verleden en dat je daar nu meer alerter op bent ik denk dat dat ook iets met die blijheid heeft te maken. Dat je je niet altijd zomaar laat gaan eerst de kat uit de boom kijkt.
Toen ik nog niet de energie ter beschikking had die ik nu ter beschikking heb, was dit uiterst problematisch. Mensen kwamen vaak met hun problemen bij me, tot zelfs klanten kwamen bij me uithuilen (ik ben architect, maar leek vaak psycholoog). Ik wist me heel moeilijk af te sluiten, althans mijn energie enigzins af te blokken. Ik voelde me vaak suf en leeg. Momenteel is dit compleet anders, ik laat maar stromen. Negatieve invloeden van buitenaf doen de toevoer van energie alleen maar toenemen. Het geeft me een heel goed gevoel.

Bij echte vrienden die je langer kent kan je wel jezelf zijn en ben je wel vrolijk blij en gezellig.
Ik kijk inderdaad de kat uit de boom.

Je vind de wereld moeilijk maar je probeert wel altijd overal iets goeds in te zien.
Klopt, niet enkel zien, het is een overtuiging, de wereld is ook goed.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 4 '07
Toch is je energie balans niet goed 3dx. Heb jij er wel eens over nagedacht om een steen bij je te dragen? Op dit moment weet jij niet de energie vast te houden dus daar zou je wat mee kunnen doen.
Ayasha
Ayasha apr 4 '07
NiMS in theorie maakt het niet uit, hij neemt energie snel op en laat snel los, maar als ie het nodig heeft neemt ie het dus ook snel weer op...Dus op zich maakt het niet zoveel uit. Hij leert uiteindelijk vanzelf wel hoe hij moet vasthouden, als hij daar klaar voor is, denk als ie op dit moment zijn volledige capaciteit aan energie moest vasthouden, dat ie dan gek werd. ;)Vijf minuten oid om mee te werken is wat anders dan hele dagen en er niets mee doen of kunnen doen ;)
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 4 '07
Daar heb je ook weer gelijk in Kath :). Maar er controle over hebben is wel het handigste. Ik weet er alles van ;). Ik kan energie oproepen wanneer ik het nodig heb, en heensturen waarheen ik wil. Dat is wel een erg leuke gave vind ik :).
Acheliah
Acheliah apr 4 '07
Hahahaha Anne weet je nog zijn leeftijd niet, ik kreeg ook de indruk verdriet raar. Ach ben blij dat dat niet zo is
3Dx
3Dx apr 4 '07
Eén van mijn laatste incarnaties/levens was heel grauw/zwartgallig tot gruwelijk sarcastisch en in en in triest. Een aantal zaken hadden nog uitwerking in dit leven tot zelfs wat schuldgevoel. Dat valt wellicht op te merken.

Het geheel en vooral de evolutie anzich, gaat samen met een gevoel van trots, kracht. Zoals gezegd: "Ik heb de juist waterjes doorzwommen".

Dus nog steeds geen reden om de triestesse te laten domineren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 4 '07
Wat me opvalt is dat het toch in iedere lezing weer terugkomt. Waarmee ik me afvraag, heb jij misschien je ogen ervoor gesloten en wil je het niet meer zien? Ik krijg de indruk dat je het misschien wel achter je hebt gelaten, maar niet hebt losgelaten.
Anne
Anne apr 4 '07
Nee precies dinie...
3Dx wat is je leeftijd nou :p
Misschien heb je dat dan nog steeds bij je van je vorige levens dat dat nog te voelen is als wij naar je foto kijken
????
???? apr 4 '07
34 is'ie
Ayasha
Ayasha apr 4 '07
Kan zijn dat hi het gewoon zelf wil doen, dat is zijn eigen vrije keus :)Vermoed dat hij het beter weet dan wij... :)Hij leeft immers al een flinke tijd met zichzelf ;)
3Dx
3Dx apr 4 '07
Hey Nims,
Ik heb ondertussen - op jouw goede raad ;-) - rutielkwarts aan de ketting bij m'n pendel in mijn linker broekzoek...

Ik heb 't achter me gelaten maar blijf me ergens wel bewust van het impact, "the riple-effect" om 't zo te zeggen.
3Dx
3Dx apr 4 '07
Hye Anne,
34 dus - stond helemaal in 't begin van m'n reactie op jouw lezing... blijkbaar had je erover gelezen.
3Dx
3Dx apr 4 '07
Ik ben toch wijzer geworden met al jullie lezingen, alvast bedankt daarvoor! :-)
Ayasha
Ayasha apr 4 '07
3Dx nog een vraagje van mijn kant, kan jij niet readen? Of op zijn minst aanvoelen...?
Anne
Anne apr 4 '07
Ja haha nu zie ik het 34 ;)
3Dx
3Dx apr 4 '07
Ik heb dat ooit nog wel gedaan maar eerder met de foto in de hand, niet van foto op scherm... Techniek is te vergelijken uiteindelijk vermoed ik.
Ayasha
Ayasha apr 4 '07
klopt 3Dx, al vermoed ik dat je met een foto in de hand net wat meer contact hebt met degene die je leest...Maar dat hoeft op zich niet zo'n groot probleem te zijn :)Het is even wennen maar...Op zich niet zo'n groot verschil, minder groot dan je zou denken. :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 5 '07
Eerlijk gezegd merk ik totaal geen verschil tussen een foto op papier en een digi foto. Het enige dat je nodig hebt is het contact met die persoon te krijgen. De foto is niets anders dan een identificatie van waar de persoon is.

3dx: Merk je trouwens iets van het effect van de rutiel kwarts? Ik heb er veel profijt van gehad in het begin. Nu heb ik eigenlijk alweer 2 maanden geen steen bij me.
Pagina's: Vorige 1 2 3 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420