Die 2e foto is nog beter:). Ik ga hem even voor je lezen. Zoals altijd is ook deze lezing onder voorbehoud van fouten. Graag hoor ik wat er wel en niet klopt aan de lezing.
Je hebt een vrij oude ziel, die veel heeft ervaren in de vorige levens. Heb je ook het gevoel dat dit leven je wel erg makkelijk af gaat? Dat je niet echt meer moeite hoeft te doen, om de dingen naar je hand te zetten?
Ik zie verdriet in je ogen. Niet zozeer om een gebeurtenis oid, maar een soort van triestheid in je ogen. Waar je triest om bent weet ik niet precies, want ik hink op 2 gedachtes:
1. Triest om deze wereld / mensheid.
2. Triest om wat je beseft te zijn.
Misschien is het een combi van beiden, dat weet ik niet.
Je bent een man van weinig woorden. Het liefste zeg je alleen iets als het nodig is.
Jij hebt niet de behoefte om jezelf te profileren en op een bepaalde manier neer te zetten.
Je hebt een hele rustige persoonlijkheid, waar mensen zich heel snel goed bij voelen.
Je bent eerlijk en betrouwbaar voor de mensen die jij vertrouwt. Toch kan jij heel goed liegen wanneer het nodig is. Niemand die er iets van zal merken. Gelukkig doe jij dat heel zelden.
Jij helpt graag mensen, en mensen worden graag door jou geholpen. Jij kan je goed inleven in de andere persoon omdat jij goed in staat bent het afstandelijk te bekijken.
Je ziet er liever uit dan dat je daadwerkelijk bent. Ik weet niet precies hoe ik dit moet omschrijven, maar het heeft te maken met jezelf binden aan anderen. Dat doe jij eigenlijk niet of nauwelijks, waardoor anderen je ook niet zo heel veel raken.
Eigenlijk bewaar jij redelijk wat afstand tot veel mensen. Alsof je onkwetsbaar wilt zijn.
Je bent een dromer, iemand die veel nadenkt en dat creatief doet. Soms heb je echt geen idee waar die gedachten vandaan komen en wat je ermee moet doen. Ik weet niet of je dit al doet, maar ik zou zeggen: Schrijf ze op! Ze bevatten waardevolle informatie. (En deel ze met ons
).
Je zou wat minder beschermend mogen zijn. Ik weet als geen ander hoe moeilijk dit is, maar sommige mensen hebben het nodig om af en toe flink te vallen. Ik vermoed dat je hier ook wel eens wat mensen mee hebt boos gemaakt.
Verder raad ik je aan om zo nu en dan eens flink te aarden. Dat heb jij echt nodig en zeker de afgelopen tijd heb je daar sterke behoefte aan. Probeer eens een stukje rutiel-kwarts te kopen, en deze aan je linkerkant te dragen. Het houdt je gevoel wat meer op aarde. Daarnaast is een avondje flink stappen en zuipen ook een hele goede methode om je te aarden
.
Goed dit was mijn lezing. Ik ben erg benieuwd of het nog een beetje klopt, of dat ik er totaal naast zit. Laat maar weten als je wilt.
p.s. Hoe oud ben je, als ik vragen mag?