Loading...
nl

yenneke, Wie wil mijn foto lezen?...

yenneke
yenneke sep 24 '10
Hallo allemaal

Wie heeft er tijd om mijn foto te lezen? ( ik hoop dat het lukt om hem hier op te loaden... :$)
alvast vriendelijk bedankt

groetjes Annick

Delen:
yenneke
yenneke sep 24 '10
blijkbaar doe ik iets fouts, kan iemand me helpen om mijn foto op het forum te krijgen? bedankt

groetjes annick

C:UsersStevenPictures rouwannick01.jpg
Emuca
Emuca sep 24 '10
Lieve Annick,

Wij kunnen je foto niet lezen, omdat je de link heb geplaatst naar je map op de computer, die is voor ons niet toegankelijk. winkProbeer je foto up te loaden in ons fotoalbum of doe dat op een site als imageshack of photobucket en geef ons de link. Ik hoop dat je er een beetje uit kan komen en wij je foto lezen!

Liefs
yenneke
yenneke sep 24 '10
Hallo allemaal,

Hopelijk lukt het nu ook heb hem in een album geplaatst op het net.

foto annick
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 25 '10
Gelukt!
susie14
susie14 sep 25 '10
Hai Yenneke ik wil het graag voor je proberen.

De zachtheid straalt van je foto af. je bent een hele lieve persoonlijkheid en draagt dit ook naar buiten uit. Misschien iets liever voor je omgeving als voor jezelf?
Een ietwat onzekere persoonlijkheid en je hebt de neiging om je zelf weg te cijferen en op de 2e plaats te zetten.

Je bent creatief, houdt van knutselen en koken.
Je wilt het graag gezellig maken voor andere mensen. het voelt bijna letterlijk da tje deur open staat van je juis.

Verder voel ik een blokkade bij je keel. Spreek jij jezelf genoeg uit? Zeg jij wat je op je elver hebt, wat je problemen zijn en wat je gevoel ergens over is? Volgens mij doe je dit te weinig. Als je dit wel doet, zalt dit verlossend werken voor jezelf..daarbij zullen andere meer begrip voor je hebben doordat je meer openheid geeft.

Het voelt alsof je een beetje zoekende bent. Enerzjds weet je eigenlijk wel wat je wil, anderzijds ben je bang dat je mensenkwetst daarmee en dat er eignelijk geen ruimte is voor jouw ideeen.
Grenzen stellen en nee zeggen zijn niet je sterkste punten!
Is toch wel een aandachtspuntje.
Moeheid, moeheid dat is ook wat ik sterk voel.
Je kan zo mooi sprankelen...

Nu nog iets anders...iets wat ik toch kwijt wil. Als je er niets mee kunt..hoort het niet bij jou.
Ik voel en zie een mannelijke persoonlijkheid.
Zou je vader of je opa kunnen zijn, ik neig naar het laatste.
Deze man laat zichzelf zien in een pak en trekt zijn broekspijpen een beetej omhoog zodat zijn sokken zichbaar zijn. Hij wijst ook naar zijn sokken...( streepjes ) daar is iets mee, maar ik snap niet wat ht is.
Het is een man met een geweldig gevoel voor humor, hij maakt voor de grap een buiging en werpt een handkus toe.
Verder is het eenroker en dus een liefhebber van sigaren.
hij heeft volgens mij oojk een donkere bril op of een bril met een donker montuur.
Daarbij klinkt mij de naam Jan of Jeen in de oren.

ik weet niet of je hier is meer kunt??

groetjes Sieske
Lin
Lin sep 26 '10
Hoi Yenneke,
Ook ik wil graag een poging ondernemen
Het eerste wat ik opmerk is onrust, heel veel onrust,..
geen tijd, snel snel snel , niet de tijd nemen om van dingen te genieten, liever gister dan vandaag lijkt het wel...is er iets wat van je borst moet?...heb het gevoel alsof je voor een emotie/verdriet wegloopt. Is er iemand in de fam. plotseling overleden ? Ik heb het gevoel alsof diegene inelkaar is gezakt ...daarna voel ik een soort paniek en dan intens verdriet die je bijna uitelkaar scheurt...
Blijf niet met het verdriet in je binnenste lopen...is niet goed voor je gezondheid.

In afwaching van je reactie
Liefs Lin

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki