Het speciaals is in jezelf te vinden en om je heen...
9(ja, dat is kort door de bocht misschien... beter gezegt; diep injezelf en diep om je heen... en horizonverbredend in jezelf en om je heen...)
maarrrr... hmm, ok;
3d= concreet waar je dus nu veelal in zit...
4d= de tijdsdemensie ... hierin kan je dus tijd uitrekken/vertragen ... voor laten lopen...uit laten lopen...trug gaan.... tijd versnellen.... dit is wel een tussengebied tussen 3d en 5d....... (en daarbij pas je dit onbewust al vaak toe...)
lees verder wat rond op het forum.... neem mee wat je aanstaat, en deel ervaringen en gevoelens en gedachtes....
(ow en als je van de games en films bent; films als starwars... avatar(beide versies
) en manga achtige games met dragonball z..... world of warcraft, Halo....enz enz , eigenlijk alle films games media(maar dan de wil om dat alleen maar te spelen op je pctje of console daargelaten...
).... al dat soort dingen zitten namelijk echt injezelf op je eigen manier weergegeven..... * ik heb wat fimpjes gepost in het onderste forum(*edit; links die wij moeten zien); en daar zitten wat uitwerkingen bij als je dat in jezelf vorm kan geven en eigen kan maken... en die filmpjes die ik daar heb gepost zijn Niet fake
)
~~~~~
Afgezien daarvan; stap naar 5de dimesnie gaat vanzelf in je plaats vinden en om je heen gebeuren (ja inderdaad ook een stuk zelf doen... maar dat heb je nu al een stukje gedaan door hier te posten...
)
Grtsz, en post en vraag, en deel eigen ervaringen/ ingevingen / gevoel enz etc
*beetje onsamenhangende post, maar ik wilde gewoon een paar duizend bladzijden in 1 postje stoppen
Hoi en grtsz,
1stMoonofMars