Loading...
nl

Overstappen van 3e naar 5e demensie

NgamerN
NgamerN sep 22 '10
Hallo,

Ik heb pas gelezen dat ik (en de rest van de aarde + de aarde zelf) zijn overgestapt naar de 5e dimensie.

De meeste mensen dwalen zinloos in het rond maar ik wil ontwaken. Moet ik daar iets speciaals voor doen of is de kennis alleen al van het feit dat we overgestapt zijn voldoende?

Er was ook iets dat je tijd kon uitrekken meende ik.

Alvast bedankt,

NgamerN
Delen:
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 22 '10
Het speciaals is in jezelf te vinden en om je heen... smile9(ja, dat is kort door de bocht misschien... beter gezegt; diep injezelf en diep om je heen... en horizonverbredend in jezelf en om je heen...)




maarrrr... hmm, ok;

3d= concreet waar je dus nu veelal in zit...

4d= de tijdsdemensie ... hierin kan je dus tijd uitrekken/vertragen ... voor laten lopen...uit laten lopen...trug gaan.... tijd versnellen.... dit is wel een tussengebied tussen 3d en 5d....... (en daarbij pas je dit onbewust al vaak toe...)

lees verder wat rond op het forum.... neem mee wat je aanstaat, en deel ervaringen en gevoelens en gedachtes.... smile

(ow en als je van de games en films bent; films als starwars... avatar(beide versies wink) en manga achtige games met dragonball z..... world of warcraft, Halo....enz enz , eigenlijk alle films games media(maar dan de wil om dat alleen maar te spelen op je pctje of console daargelaten... winksmile).... al dat soort dingen zitten namelijk echt injezelf op je eigen manier weergegeven..... * ik heb wat fimpjes gepost in het onderste forum(*edit; links die wij moeten zien); en daar zitten wat uitwerkingen bij als je dat in jezelf vorm kan geven en eigen kan maken... en die filmpjes die ik daar heb gepost zijn Niet fake smile)

~~~~~

Afgezien daarvan; stap naar 5de dimesnie gaat vanzelf in je plaats vinden en om je heen gebeuren (ja inderdaad ook een stuk zelf doen... maar dat heb je nu al een stukje gedaan door hier te posten... wink)

Grtsz, en post en vraag, en deel eigen ervaringen/ ingevingen / gevoel enz etc winksmile

*beetje onsamenhangende post, maar ik wilde gewoon een paar duizend bladzijden in 1 postje stoppen winksmile



Hoi en grtsz,

1stMoonofMars


NgamerN
NgamerN sep 23 '10
Hoi,

Bedankt voor de reactie. Hij was inderdaad een beetje onsamenhangend. Ik moest hem een aantal keer doorlezen om het te begrijpen maar het is gelukt. Alleen ik kon de filmpjes niet vinden. Zou je een link kunnen geven?

Wanneer merk ik dan dat ik naar de 5e dimensie ben? Ik denk niet dat ik wakker word en ineens denk "Oh shit zit nu in 5e dimensie"

Bedankt voor je antwoord,

NgamerN
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 23 '10
Hehe, (ja anders ist te makkelijk tonguega zelf maar puzzelen tonguewink)

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/98199/16.html
en verder, kijk ik ben zelf ook lerende/onderzoekende/uittestende etc. maar hier staan veel interresante dingen bij...

Grtsz,

1stMoonofMars


*edit; ow en wat wel belangrijk is, ook je eigen inzichten en eigen bedenkingen enz etc onderzoeken... anders ben je zomaar klakkeloos wat aan het overnemen zonder dat je nu eigenlijk weet waar het over gaat, of hoe dat in jezelf weergegeven is... smile
aquarel
aquarel okt 13 '10
het is goed dat je boeken leest over deze materie maar uiteindelijk moet je het zelf zoeken/vinden in je binneste..
diep vanbinnen in jouw onderbewustzijn vind of zoek je naar puzzelstukjes die je kan plaatsen in de bewustzijn.
je kan ook een droom hebben waar deze materie wordt in uitgelegd, de zogenaamde voorspellende droom of iets anders.
ik weet niet hoe ik het juist moet uitleggen maar mijn ontwikkeling is 10 jaar geleden begonnen met een psychose en het heeft me gevormd tot wat ik nu ben..
je kunt ook wachten tot het einde van de mayakalender dan wordt bijna iedereen hiermee geconfronteerd.
anderzijds moet je je gevoel openzetten als je dat niet kunt heeft het vaak te maken met psychische blokkades die jouw onbewuste doorsturen naar je bewuste, jouw gevoel is belangrijker dan jouw denken, vertrouw op jouw intiutie of gevoel dan valt het zelf wel in de plooi vroeg of laat.
wat je ook kunt doen is jouw dromen ontcijferen want dat zijn belangrijke boodschappen van jouw onbewuste (ik noem dat mijn gids, die (on)rechtstreeks contact met mijn bewuste maakt.
maar mijn ontwikkeleling verloopt nu eenmaal anders dan iemand anders, dat is normaal en ieder van ons beleeft dit anders, gelukkig maar of we zouden allemaal gek worden :-)
aquarel
aquarel okt 13 '10
als je naar de samenleving en maatschappij van vandaag ziet..
wat zie je dan ?

- een groot volkstoneel ?
- een realistische wereld die werkelijkheid is geworden !?!
- 1 grote illusie ?
- nepgedachten die normaal worden beschouwd ?
- psychologie ?
- leugens ?

als je dat ziet dan maakt jouw onebewuste zich klaar om je te laten kennis maken met de 5de dimensie (altans dat was toch zo bij mij)

maar uiteindelijk moeten we het niet de 5de dimensie noemen, het is maar een woord, je kunt beter op een verstandige manier met jouw gevoel omgaan dat lijkt me logischer om jezelf positief te ontwikkelen in deze wereld !
Nyssa
Nyssa okt 13 '10
Ik kijk tegenwoordig naar de wereld alsof ik naar een film kijk. Het lijkt me één groot verhaal. Precies een fictief boek.
Hoe mensen met elkaar omgaan, hoe mensen zich kapot werken voor wat extra luxe, ... Vind het tegenwoordig nogal grappig.

Geld of luxe doet me niks meer. Ik vertrouw erop dat ik krijg wat ik nodig heb en dat lukt prima.

Ik voel me ook alsof er aan me 'gewerkt' wordt. 's Nachts slaap ik onnatuurlijk diep, wordt zelfs niet wakker als de kinderen over me heen kruipen. En er is een innerlijke kalmte in me gekomen die met geen woorden te beschrijven valt.

Ik kan me niet meer voorstellen dat ik in het verleden zo een gestresseerd persoon was! De drukte die ik voelde! Ik ben precies een ander mens geworden en ... dat bevalt me prima!

Ik weet niet of dit vierde of vijfde dimensie is, maar naar mijn gevoel ben ik de derde gepasseerd.
davidofke
davidofke okt 13 '10
ik zie nu veel minder dan vroeger om me heen ,details die ik mis ik was vroeger ook scherper van geest nu lykt het een beetje autopilot myn ziel laat my rusten en kan het zyn dat het stilte voor de storm is want nu voel ik saai en "normaal" kan het zyn dat ik my ook aan't voorbereiden ben om naar de 5de te gaan want het wachten begint lang te duren .wat kan ik doen ?
Nyssa
Nyssa okt 13 '10
Rustig afwachten he smile
davidofke
davidofke okt 13 '10
ok will do thankx gwen. maar t'is wel saai hoor zo
Nyssa
Nyssa okt 13 '10
Wees gerust, binnenkort is het nog amper bij te houden! Stilte voor de storm, zeg maar smile
NgamerN
NgamerN okt 13 '10
Bedankt voor de reacties.

Davidofke: Ik heb precies hetzelfde als jouw. Gewoon doen niet echt nadenken of zo. Alles is zo normaal, saai of het gevoel dat je het al gedaan had of zo.

Ik had een goede droom trouwens. Ik heb die al gepost op het dromendagboek forum gedeelte.

Wanneer eindigde de mayakalender ook alweer? Was dat nou die toestand om 2012? Zo ja welke datum. Ik kan me nog vaag december herineren.
aquarel
aquarel okt 14 '10
de maya kalender eindigd 21-12-2012 op welk uur dat weet ik niet, maar dat is bijzaak lijkt me.

ik geloof ook niet meer in geld en luxe, al 10 jaar niet meer, ok, je hebt geld nodig om te leven maar je moet niet leven om geld te hebben.
als ik maar voldoende kan kopen om mijn maag te vullen ben ik al erg tevreden.
al de extra's gaan aan me voorbij omdat dat niet mijn doel is, als je het zo kan noemen.

en gwen, wat jij zegt daar kan ik me ook in vinden, van die film, enz..

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki