Loading...
nl

Brandende vraag over....ná 2012

Maria65
Maria65 sep 21 '10
Lieve allemaal,

Ik zit al een poosje met een vraag....

Als we ná 2012 opgegaan zijn in de 5e dimensie

ontmoeten wij dan ook onze gestorven dierbaren weer?


Namasté,
Maria
Delen:
admin
admin sep 21 '10
Als je heel het Franse woordenboek heb gelezen, kan je dan Frans spreken?

Hecht je niet te veel aan plaats, tijd en object gebonden verhalen. Als je de kracht in jezelf vind kan karma/cosmos/god/astraal/het lot/gedachten/praten alles voor je worden beantwoorden.
gast
gast sep 21 '10
Ik zou me daar niet te veel illusies over maken Maria.
Heb je misschien moeite met het verwerken van een verlies? Zo ja, dan zou ik niet wachten tot na 2012 maar er nu aan gaan werken om dat te verwerken.
Maria65
Maria65 sep 21 '10
Origineel bericht van: gast
Ik zou me daar niet te veel illusies over maken Maria.
Heb je misschien moeite met het verwerken van een verlies? Zo ja, dan zou ik niet wachten tot na 2012 maar er nu aan gaan werken om dat te verwerken.


Hallo Gast,

Ja, dat klopt, een half jaar geleden.... mijn tweelingziel...

wel doorzichtig dan hè, maar toch niet zo'n gekke vraag?

Namasté,
Maria
Cialara
Cialara sep 21 '10
Maria,

Over de 5e dimensie, volgens sommigen zitten we daar al in, en volgens anderen komen we daar pas in 2012 in. Ik laat het in het midden, heb geen idee.

Wat ik wel weet, is dat we nu ook in staat zijn om contact te leggen met onze dierbare overledenen, alleen kan niet iedereen dat. Wat ik heb begrepen vanuit een aantal zielsreizen die ik afgelopen jaar heb gemaakt, is dat veel mensen meer contact met zielen van de andere zijde zullen kunnen maken, maar ook heel veel mensen niet.

Waarom de één wel en de ander niet, dat heeft met je bewustzijn te maken en de mate waarin je zelf openstaat voor deze dingen.

In principe is 2012 gewoon een jaartal, waar velen een dramatisch iets van hebben gemaakt. Het enige wat opvallend is, is dat vele oude kalenders dit jaartal als eindpunt hebben, of (zo kun je het ook zien) als start van een nieuwe cyclus. De overgang naar de "nieuwe aarde" is wel degelijk aan de gang, maar zal niet van de ene op de andere dag gebeuren, daar gaan enkele honderden jaren overheen voordat die transformatie compleet is en ieder mens contact heeft met gene zijde.

Dit is wat ik er van heb opgestoken de laatste tijd.

Groetjes Jorine.
Maria65
Maria65 sep 21 '10
Lieve Jorine,

Jij noemt jezelf een Zonnekind, hoe mooi is dat!

In de sferen (tijdens een droom) werd ik ook Zonnekind genoemd.


Ik heb contact met mijn Tweelingziel, dus dat is het niet.

Hij is niet 'helemaal weg' voor mij.

Ik vroeg me alleen af hoe dat misschien zou gaan na 2012.


Namasté,
Maria
Maria65
Maria65 sep 21 '10
Origineel bericht van: Jorine
Maria,

Over de 5e dimensie, volgens sommigen zitten we daar al in, en volgens anderen komen we daar pas in 2012 in. Ik laat het in het midden, heb geen idee.

Waarom de één wel en de ander niet, dat heeft met je bewustzijn te maken en de mate waarin je zelf openstaat voor deze dingen.

In principe is 2012 gewoon een jaartal, waar velen een dramatisch iets van hebben gemaakt. Het enige wat opvallend is, is dat vele oude kalenders dit jaartal als eindpunt hebben, of (zo kun je het ook zien) als start van een nieuwe cyclus. De overgang naar de "nieuwe aarde" is wel degelijk aan de gang, maar zal niet van de ene op de andere dag gebeuren, daar gaan enkele honderden jaren overheen voordat die transformatie compleet is en ieder mens contact heeft met gene zijde.

Groetjes Jorine.


Een mooi antwoord, daar kan ik wel wat mee.
Het leek me ook niet realistisch om van de ene dag op de ander
op een mooie aarde te lopen tussen liefdevolle wezens
en ineens iedereen te kunnen zien die er nu niet meer zijn.
(maar... het zou mooi zijn toch?)


Bedankt voor je mooie antwoord!

Namasté
Maria

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki