Loading...
nl

helende handen

asli
asli sep 20 '10
hallo allemaal
ik ben vandaag op een spirituele beurs geweest in apeldoorn voor het eerst in mijn leven.
Daar heb ik met een vrouw gepraat zij is ook bekent op astro tv op net5 zij deed iets met kaarten en vertelde iets over de toekomst en wat zij bij mij voelde
Zij zij dat om mij een hele rustgevende aura zag en dat zij er zelf ook heel rustig van werd ook zij zij dat kinderen die bij mij zijn heel rustig worden door wat ik uitsraal
Zij vroeg of ik mijn beide handen voor mij uit wou steken en zij legde die van haar er boven en toen voelde ze een bepaalde rustige energie.
later ging ze kaarten trekken en ze had 4 kaarten 1 was eenzaamheid de anders beslissing, en 1 van tederheid en er lag nog een kaart een zwarte maar weet niet mer wat door op stond ze vroeg aan mij '' wat heb jij met spiritualitijd? Toen zij ik dat ik niet wist wat zij bedoelde en toen zij zij dat ik met mijn handen pijn kon verlichten van een andere ik zou dan mijn hand op die plek moeten houden of iets er boven dan werd het warm koud of moest het gaan tintelen bij die gene en dan moest ik het zeg maar vastpakken en weggooien zoals zij voor deed. ik zag net ook dat je op een vrouw had gereageerd en dat ze aan de hand van oefeningen het kon merken ik heb die oefeningen gedaan en ik voel een bepaalde energie waneer die oefening doe met die handen tegen overelkaar 30 to 40 cm uitelkaar. ook heb ik driehoekjes en rare viguurtjes op mijn bijde handen ,
ik zou heel graag iets meer willen weten en of ik er ook echt iets mee kan doen
Die vrouw waar ik dus vanmiddag mee gepraat had die zij dat zij over 2 jaar weer contakt met mij wou omdat ik dan 20 ben en dan zou alles uitgegroeit zijn ofzo
ik had het met haar ook over dat ik hartklachten heb maar dat geen 1 dokter weet wat het is en mijn moeder is vanplan richting turkije te gaan omdat ze daar voor zijn op de medische dingen en zij zij dat dat heel verstandig zou zijn.
op het laatst mogt ik een engelenkaart trekken en daar stond op tijd om te gaan en daar werd mee bedoeld tijd om te gaan naar turkije
eerder had ik nooit iets met dit soort dingen maar na vandaag ben ik er heel anders tegen aan gaan kijken
ik hoop dat iemand mij iets meer kan vertellen over al dit.
alvast bedankt

groetjes aslihan
Delen:
admin
admin sep 20 '10
Lieve Alishan,

Het zou kunnen dat je genezende energie kunt geven met je handen, ik denk dat er heel veel mensen zijn die dat kunnen.
Het verhaal dat je terug moet komen als je 20 bent vind een beetje *apart* en dan zeg ik het nog heel voorzichtig....
In principe is niemand ooit uitgegroeid, niet op geestelijk en ook niet op spiritueel gebied.
Er zijn diverse programmas op tv geweest en ook diverse items waarin wordt gewaarschuwd voor de mensen die via astro tv werken.
Ik raad je aan om heel voorzichtig te zijn met wat zo iemand je verteld.
Ik hoop echt dat je niet naar aanleiding van een kaart denkt dat je moet vertrekken naar Turkije..
Als er uberhaupt landen zijn die voor lopen in de medische wereld zijn dat Frankrijk en Spanje.
Wees alsjeblieft voorzichtig met deze mensen er zijn er voldoende die je wel kunt vertrouwen.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki