Loading...
nl

Hallo allemaal

Geshe
Geshe sep 18 '10
Hallo lieve mensen,

Ik ben Geshe, een 37-jarige man die na vele omwegen dan toch weer op het juiste pad is beland. Was al sinds jongs af aan geboeid door spiritualiteit en het onbekende, voelde aan dat er meer was en stelde mij hiervoor open. Voelde me hierin alleen, maar gelukkig vond ik al snel lotgenoten waarmee ik mijn gevoelens kon delen, en zij met mij. Wilde me spiritueel ontwikkelen en van alles ontdekken. Helaas gaan soms dingen niet zoals je zou willen, en ondanks dat ik me er van tijd tot tijd nog wel enigzins mee bezig heb gehouden ben ik een op een verkeerde weg gekomen.
Compleet verdwaald.

Maar nu lijk ik weer op de weg terug te zijn, alhoewel ik nog wel even te gaan heb. Maar de wil en het vertrouwen dat het goed komt voelen nu sterker dan ooit.
Het voelt goed.

Het hele verhaal komt nog wel, lijkt me niet gepast om dat hier te doen.

Zoals zoveel dingen de laatste tijd, ben ik bij toeval bij deze site gekomen, en zie er naar uit om ervaringen met jullie uit te wisselen en veel wijsheid op te doen.

Namasté
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 18 '10
Hallo Geshe, welkom op merudi. Ik ben benieuwd waar jouw naam Geshe, vandaan komt smile. Ook ben ik benieuwd naar je verhaal. Voel je vrij om hier jezelf te zijn, of te vinden wink!
Petra
Petra sep 19 '10
Ik heb veel respect voor jouw introductie Geshe en ben benieuwd naar je verhaal en inzichten.
Geshe
Geshe sep 19 '10
Bedankt voor het welkom heten.

Wat mijn gekozen naam Geshe betreft, het is in weze een academische graad binnen het Tibetaans boeddhisme. Normaal gesproken komt deze titel voor je naam te staan. Ik heb deze graad niet, laat daar geen misverstand over bestaan.

Het is eerder een voor mij gesteld doel van vroeger: Geshe betekent 'goed in de kennis' maar ook 'spirituele vriend'. Vooral het laatste spreekt mij erg aan.

Mijn echte naam is Zainal, wat 'ochtendgloren' betekent. Die naam komt uit Indonesie. Ik ben half Indonesisch wat niet echt te zien is, maar ben het stiekum toch. grin

Wat mijn verhaal betreft, daar moet ik echt even voor gaan zitten. Voornamelijk vanwege het feit dat schrijven voor mij therapeutisch werkt, en ook omdat ik mij volledig open wil stellen. Dat laatste is wat moeilijk voor me, maar dat gaat helemaal goed komen.
Islandlady
Islandlady sep 19 '10
Hallo Geshe,

Voel je welkom hier!

Warme groet!
gast
gast sep 19 '10
Welkom laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki