Vroeger als klein meisje huilde ik veel, mijn ouders begrepen mij niet. Ik was volgens hun een klein meisje met een levendige fantasie, dus vaak voelde ik mij eenzaam.
Ik zag dingen, was vaak heel bang, voelde dingen, maar kon deze niet plaatsen, met leeftijdgenoten kon ik niet mee komen, was veel te wijs. Dieren voelen zich prettig bij mij, en ik kon hun vaak van pijnen afhelpen met mijn handen.
Een aantal jaren later stelde mijn moeder zich open voor het spirituele. Zij bezocht een medium en hij legde haar uit wat er met mij aan de hand was.
Hoe ouder ik werd, des te erger de ervaringen. Er waren niet veel mensen die mij konden helpen.
In bed zag ik vele gedaantes van mensen en dieren. Bij bepaalde meubelstukken voelde ik mij helemaal niet prettig en raakte ik zelfs in paniek. In mijn dromen zag ik entiteiten, waarvoor ik een medium heb bezocht om hen te helpen naar het licht.
Buiten mijn dromen had ik ook erg veel last van een man uit mijn vorig leven die dacht dat ik nog zijn vrouw was, waarbij bij hem jaloezie werd opgewekt en hem erg kwaad maakte.
Mijn vriend durfte op een geven moment niet meer te slapen omdat de sfeer/energie in mijn kamer ondragelijk was.
Ik voel me in bepaalde ruimtes in het huis ook heel erg bekeken, soms zo erg dat ik er helemaal naar van word.
Heel veel angst heb ik hier van, en ik krijg het maar niet afgeschud.
Ook heb ik veel mooie dingen meegemaakt, zoals dat ene meisje die ik had gezien in de woonkamer samen met haar hond.
Ik wil met deze gaves heel graag om leren gaan, maar ik vind het heel moeilijk.
Zijn er bepaalde groepjes mensen / clubs die mensen zoals ik kunnen helpen?