Loading...
nl

Vele rare/bijzondere dingen

wendyscholten
wendyscholten sep 18 '10
Vroeger als klein meisje huilde ik veel, mijn ouders begrepen mij niet. Ik was volgens hun een klein meisje met een levendige fantasie, dus vaak voelde ik mij eenzaam.

Ik zag dingen, was vaak heel bang, voelde dingen, maar kon deze niet plaatsen, met leeftijdgenoten kon ik niet mee komen, was veel te wijs. Dieren voelen zich prettig bij mij, en ik kon hun vaak van pijnen afhelpen met mijn handen.

Een aantal jaren later stelde mijn moeder zich open voor het spirituele. Zij bezocht een medium en hij legde haar uit wat er met mij aan de hand was.

Hoe ouder ik werd, des te erger de ervaringen. Er waren niet veel mensen die mij konden helpen.

In bed zag ik vele gedaantes van mensen en dieren. Bij bepaalde meubelstukken voelde ik mij helemaal niet prettig en raakte ik zelfs in paniek. In mijn dromen zag ik entiteiten, waarvoor ik een medium heb bezocht om hen te helpen naar het licht.
Buiten mijn dromen had ik ook erg veel last van een man uit mijn vorig leven die dacht dat ik nog zijn vrouw was, waarbij bij hem jaloezie werd opgewekt en hem erg kwaad maakte.
Mijn vriend durfte op een geven moment niet meer te slapen omdat de sfeer/energie in mijn kamer ondragelijk was.

Ik voel me in bepaalde ruimtes in het huis ook heel erg bekeken, soms zo erg dat ik er helemaal naar van word.
Heel veel angst heb ik hier van, en ik krijg het maar niet afgeschud.

Ook heb ik veel mooie dingen meegemaakt, zoals dat ene meisje die ik had gezien in de woonkamer samen met haar hond.

Ik wil met deze gaves heel graag om leren gaan, maar ik vind het heel moeilijk.

Zijn er bepaalde groepjes mensen / clubs die mensen zoals ik kunnen helpen?
Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 18 '10
Joh wat moet een moeilijke tijd moet je in jouw jeugd hebben gehad, waarin je (zoals het op mij overkomt) vooral jezelf niet mocht zijn.

Als je op zo'n jonge leeftijd al de verantwoordelijkheid krijgt om entiteiten naar het licht te helpen, dan kan dit enorm moeilijk zijn. Daarom wil ik je graag vragen of jij ook wel kind mocht zijn vroeger?

Welkom op Merudi, want hier kunnen we je zeker verder helpen. Als eerste zou ik je graag willen uitnodigen om aarde oefeningen te gaan doen. Ik raad je daarvoor deze basis meditatie aan om te proberen: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/76010/Audio_MP3_Basis_Chakra_Oefenin.html#Post76010

Ik lees graag hoe je dit ervaren hebt en of je ergens tegenaangelopen bent met je zelf.
Nyssa
Nyssa sep 18 '10
Je verhaal grijpt me erg aan.

Zelf ben ik nog niet zo ver dat ik je kan helpen, hoewel ik het erg graag zou willen.

Ik hoop echt dat iemand op dit forum in staat is om je te helpen hiermee om te gaan en je zal uitleggen hoe je jezelf kan beschermen tegen alle negativiteit. Ik ben er zeker van dat je deze gave op een leukere manier kan beleven als je ermee leert omgaan en ik geloof erin dat je vraag naar hulp gehoord wordt.

Ik stel voor dat je, tot die hulp verschenen is, alvast het volgende doet: ga naar een spirituele winkel en koop er een bosje WITTE SALIE, zet thuis alle vensters open, steek de salie voorzichtig aan (dit kan wat knetteren, dus pas op met tapijten), begin boven op zolder en werk naar beneden naar de kelder, ga met de ontstane rook alle hoeken van de kamer af van het plafond naar de grond(vooral de hoeken zijn belangrijk) en ook de omtrek van de ramen, ondertussen herhaal je het volgende: 'Ik zuiver deze ruimte van alle negativiteit'. Dit zinnetje blijf je herhalen. Belangrijk is: geloof in deze zin. Je zuivert ECHT de kamer. Zo ga je het hele huis rond.

Koop ook bergkristallen die je in elke deuropening van het huis hangt. Bergkristal zuivert de ruimte van negativiteit.

Daarna kan je gaan douchen: visualiseer dat je alle negativiteit van je afspoelt.

Dit zou de situatie tenminste een pak draaglijker moeten maken.

Ik wens je veel succes. Geloof in een goede afloop!

In bijlage: licht en liefde smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 18 '10
Als bescherming wil ik je zeker de pyramide van licht aanraden. Zie hiervoor http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/13790/Je_pyramide_van_licht_en_hoe_j.html#Post13790
wendyscholten
wendyscholten sep 19 '10
Bedankt voor de tips allemaal! Ik zal er zeker iets mee geen doen.

Ik vond het heel moeilijk om kind te zijn vroeger, ik lag altijd een stukje voorop op de rest zeg maar.
Inmiddels ben ik wel uit het "helse" huis vertrokken en samen met mijn vriend gaan wonen. Mijn moeder woont ook niet meer in dat huis. Nu woon ik door omstandigheden tijdelijk bij mijn moeder samen met mijn vriend, maar ik ga wel die tip over de salie uitproberen.
Ik ben er niet van overtuigd dat het hele huis vol zit met negatieve entiteiten, maar wel dat er zoizo 1 tje tussen zit.
Onze witte herder kon soms heel erg grommen en blaffen naar een leeg hoekje in mijn slaapkamer, dus daar ga ik maar extra salie branden.
Er is erg veel activiteit sinds dat ik hier woon zegt mijn moeder, dus misschien dat ik de oorzaak er van ben.

Ongeveer een jaar geleden ben ik ook bij een goede medium geweest en zij vertelde mij dat voor lage machten/ entiteiten mijn stralende licht heel erg interessant vinden en dat ik daarom veel "last" heb. Ook zij ze dat het mijn taak was om mijn stralende licht in deze wereld moest laten schijnen.

Hier een kopie van het briefje wat ze mij geschreven heeft:

Lieve Wendy,

Alles is zoals jij het gevormd hebt.
Je komt van de Pleiaden. Je hebt hoge verbindingen, hoge Energien steunen je.
Je bent erg gevoelig voor lage krachten, machten.
Het is jouw prachtige licht dat voor hen aantrekkelijk is. De lage machten willen jouw Energie gebruiken voor hun lage doelen.
Let op waar je je Energie aan geeft.
Het is je uitdaging in de donkere wereld jouw licht te laten schijnen.
Maak jezelf vrij en leef zoals je bedoelt bent.

Van je foto ga ik in eerste instantie hoesten. Er zit veel verduistering rond jouw licht. Veel entiteiten belagen je.

Ik weet zelf dat het hele mooie gaven kunnen zijn, maar tot nu toe vind ik het verschrikkelijk de manier waarop ik het meemaak.
Ik zit ook heel vaak mezelf in de weg, omdat ik niet weet wat ik ermee moet.
admin
admin sep 19 '10
Google eens op lichtwerker Wendy smile
Mag ik 1 tip geven?
Ik zie dat je de naam van de persoon die je dit briefje schreef ook hebt vermeld, ik raad je aan daar voorzichtig mee te zijn, niet iedereen vind dit leuk smile
Nyssa
Nyssa sep 19 '10
Beste Wendy

Vertrouw op jezelf en probeer geen angst te hebben. Angst trekt negatieve entiteiten aan.
Probeer te werken aan die angst, want weet dat je sterker bent dan je zelf beseft.

Als je je huis gaat zuiveren met witte salie, vraag dan de hulp van je gids. Deze is bij je, maar zal nooit iets doen zonder dat je het vraagt. Vraag zijn hulp bij het zuiveren en hij zal helpen.

En nogmaals: vertrouw op jezelf. Jij bent in staat om dit te doen. Je angst is op dit moment je vijand, niet de negativiteit want die kan jij aan.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes!
wendyscholten
wendyscholten sep 19 '10
Zal ik doen hoor.

Zal in het vervolg ook letten op de namen,
had t niet eens in de gaten toen ik het kopieerde.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 19 '10
Wat er ook vaak aan de hand is, als er veel energetische activiteit in je huis is, (dus lampen die knipperen, dingen die stuk gaan, deuren vanzelf open en dicht, etc), dat je dit eigenlijk zelf veroorzaakt omdat je niet goed genoeg aard. Je kunt je energie niet kwijt via je normale chakra's, waardoor er een uitweg ontstaat om je heen wat eigenlijk een ontlading is. Zie het als een soort van energetische bliksem, maar dan vanuit jezelf. Die ontlading laat van alles gebeuren, terwijl je het zelf doet.

Ik word hierdoor getriggerd, omdat je zegt dat het erger is geworden sinds jij nu weer thuis bent. Dat komt op mij dus over dat jij niet goed genoeg aard, en dus jezelf ook niet goed kunt ontladen.
Nyssa
Nyssa sep 19 '10
NiMS, dit kan ook wel eens interessant zijn voor andere mensen. Ik zou het in elk geval wel graag willen weten gezien het me maar niet lukt om voldoende te aarden.

Hoe kan je jezelf goed aarden?

(Door letterlijk met blote voeten in het gras te gaan staan? Of het leven intenser te leven?)

Groetjes!
admin
admin sep 20 '10
Wandelen en ja met blote voeten buiten of binnen lopen.
Een boom knuffelen, maar ook gewoon in de tuin werken of je huis poetsen werkt prima om lekker te aarden.

Google eens op boommeditatie smile
wendyscholten
wendyscholten sep 20 '10
Kan het dan ook zijn dat ik geluiden veroorzaak?
Want voor 3 weken terug hoorden we tijdens het TV kijken
een hele harde soort van roggel/gehijg, vlak achter ons.
Er was verder niemand in huis, ook de huisdieren niet.

Lampen en deuren en dat soort dingen gebeuren niet, maar
alleen veel onheilspellende gevoelens, en gedaantes die door het huis dolen. Soms zo erg dat ik er helemaal paniekerig van word.

Bij de dood van mijn stief oma ben ik ook aanwezig geweest, maar vlak erna voelde ik hele vreemde dingen. Ook het gevoel dat het heel druk in huis was en dat ze door me heen liepen. Dat gevoel maakte mij ook erg onrustig. Voor de dood ben ik zelf niet bang, dus ik denk niet dat mijn gedachtes er achter zitten die deze angst/gevoelens kunnen veroorzaken.
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 20 '10
Origineel bericht van: Gwen
NiMS, dit kan ook wel eens interessant zijn voor andere mensen. Ik zou het in elk geval wel graag willen weten gezien het me maar niet lukt om voldoende te aarden.

Hoe kan je jezelf goed aarden?

(Door letterlijk met blote voeten in het gras te gaan staan? Of het leven intenser te leven?)

Groetjes!

Nee, door echt een oefening uit te oefenen. Ik heb een hele simpele, maar krachtige voor je op de site gezet:

http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/97991/Hele_Simpele_aarde_oefening.html#Post97991

Ik lees graag je ervaringen ermee.
JulienMoorrees
Origineel bericht van: wendyscholten
Kan het dan ook zijn dat ik geluiden veroorzaak?
Want voor 3 weken terug hoorden we tijdens het TV kijken
een hele harde soort van roggel/gehijg, vlak achter ons.
Er was verder niemand in huis, ook de huisdieren niet.

Lampen en deuren en dat soort dingen gebeuren niet, maar
alleen veel onheilspellende gevoelens, en gedaantes die door het huis dolen. Soms zo erg dat ik er helemaal paniekerig van word.

Bij de dood van mijn stief oma ben ik ook aanwezig geweest, maar vlak erna voelde ik hele vreemde dingen. Ook het gevoel dat het heel druk in huis was en dat ze door me heen liepen. Dat gevoel maakte mij ook erg onrustig. Voor de dood ben ik zelf niet bang, dus ik denk niet dat mijn gedachtes er achter zitten die deze angst/gevoelens kunnen veroorzaken.

Jazeker kan je dat zelf doen! Als je niet goed je energie kwijt kan, is de TV een mooi apparaat om jouw energie (onbewust) naartoe te kunnen leiden.

Let eens op, of het vaker opkomt bij periodes waarin jij niet lekker in je vel zit, of na een ruzie of iets dergelijks. Je kan dan misschien een patroon herkennen waarin jij energie opslaat, maar niet afvoert.
admin
admin sep 20 '10
Nims, waarom zeg je dat op blote voeten buiten lopen niet aardend is?
JulienMoorrees
Oh dat bedoelde ik niet zo. Laat ik het zo formuleren dat je aarden wel bewust moet doen. Je schoenen uittrekken en in het gras gaan lopen, hoeft helemaal niet aardend te zijn als je toch nog compleet met je hoofd in de wolken gaat lopen.

Ik stemde me meer af op wat wendy nodig heeft voor mijn gevoel.
admin
admin sep 20 '10
Ah ik snap hem.
Maar ik denk dat dat voor alle aardeoefeningen geld eigenlijk smile
wendyscholten
wendyscholten sep 20 '10
Oke, dat is vreemd en nieuw voor mij.

Ik kan me ook niet herinneren dat ik me in die tijd rot heb gevoeld of ruzie heb gehad.

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki