Loading...
nl

voorgevoelens

Nyssa
Nyssa sep 18 '10
Hallo iedereen

Ik heb een vraagje over voorgevoelens.

Het is wel moeilijk te verwoorden. Misschien dat enkele voorbeelden duidelijker zijn.

Sinds enkele maanden krijg ik een 'gedachtenflits'. Ik denk aan iets en het gebeurd binnen de minuut.

Bijv. Gisteren dacht ik: ik moet eens langs mijn schoonmoeder gaan. Ik heb het gevoel dat ze eenzaam is.
Plots komt ze zelf binnen (raar, want ze komt zelden langs).

Bijv. Plots flits de gedachte aan mijn man door mijn hoofd. Ik kijk uit het raam en hij rijdt binnen.

Bijv. 's Ochtends kijk ik naar mijn zoon die vrolijk zijn ontbijt nuttigt. Ik krijg een vreemd gevoel dat ik hem beter kan thuishouden van school. Maar hij is levendig en ziet er kerngezond uit. Ik doe hem naar school, maar de juf belt me in de loop van de dag dat hij hoge koorts gekregen heeft.

Het begon stilaan. Af en toe dacht ik aan iemand, en dan ging de telefoon. Ik dacht aan toevalligheden.
Maar tegenwoordig gebeurt dit dagelijks.

Weten jullie wat dit is? En waar deze evolutie naar toe kan leiden? Of is dit voor iemand herkenbaar?

Groetjes!
Delen:
L'arbre de vie
L'arbre de vie sep 18 '10
ja dat herken ik wel. Soms als in naar de universiteit ga, dan schiet er een gedachte door mijn hoofd dat ik die dag een bepaald persoon tegen zal komen die mijn hulp nodig heeft, en dat gebeurd dan dus ook.

Ik zou het onbewust Weten willen noemen. Een ingeving vanuit je onderbewustzijn, die je raadt geeft/ of een stem van je gids die je iets doorgeeft wat belangrijk is op dat moment dat Jij moet weten. Een waardevolle gave zou ik zeggen:)

Liefs!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420