Loading...
nl

Silliej.. foto lezen spiky (hond)

Silliej
Silliej sep 15 '10
Goedemiddag iedereen smile

Ik zou het leuk vinden als iemand de foto van mijn hond Spiky zou kunnen lezen. Ik hoop dat deze foto goed is, zoniet dan plaats ik een andere.



Alvast bedankt! smile

Liefs,

Sil
Delen:
Rani
Rani sep 28 '10
Hai SillieJ,

Dit is de eerste keer dat ik voor een hond een fotolezing doe maar hoop dat ik jou en spiky verder kan helpen.

Ik zie een leuke hond die zo nu en dan ook vel uit de hoek kan komen. ook merk ik dat hij niet zo lekker in zn vel zit en zit vaak te piekeren. Ook voel ik dat hij een soort genezing ondergaat, maar weet niet watvoor.
Hij is slim en helder van geest.

Meer kon ik erniet eruit halen, hoop dat je er wat aan hebt.

Veel Liefs
Rani
Maryssa
Maryssa sep 30 '10
Hallo Siliej,

Even kijken wat ik uit de foto van Spiky kan halen..

* Een wat schrikkerig beestje van karakter, wat angstig.

* Ik heb het gevoel dat hij soms wat last heeft van zijn achterpoten; meer zn rechterkant dan links ter hoogte van de knie. Krijg er ook het gevoel bij dat er ook wat is met de zenuwen /prikkelgeleiding in beide poten. Alsof zijn reflexen niet altijd helemaal optimaal werken.

* Hmm ik blijf een beetje bij de poten van Spike..is er wat met zn tenen van de beide voorpoten? Het voelt pijnlijk aan. Godsiemikkie ik ken de anatomie niet zo van een hond maar het zijn de tenen het meest aan de binnenkant zeg maar. (als je bijvb een voet zou nemen dan beide grote tenen)

* Volgens mij heeft het beestje wat wisselingen in stemmingen; alsof ie de ene dag overal zin in heeft en de andere dag is ie moe en wil rust.

* Zijn er 2 katten in huis? Weet Spiky niet zo goed hoe ie met ze om moet gaan? Hij is wat onhandig soms met benaderen en daar hebben de katten dan helemaal geen zin in en gaan er als een speer van door.

* Ik krijg een rode deken te zien. Heeft hij een rode deken waar hij op ligt? Of ligt er zo 1 in zijn mand?

* Ik krijg gesnuif te horen..snuift hij zoveel? Volgens mij doet hij dat als hij angstig wordt.

Dat was mijn lezing voor Spiky, ik hoop dat het klopt kreeg moeilijk de informatie los bij hem.

Laat het maar weten wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa
Maryssa
Maryssa okt 3 '10
Hey Silliej,

Ik heb jouw hond Spiky gelezen. Wil je me laten weten wat er klopt en wat niet?

Groetjes Maryssa
Silliej
Silliej okt 3 '10
HoI rani!

Bedankt voor het lezen van zijn foto!

Hij kan inderdaad wel eens fel uit de hoek komen! Hij zit ook niet lekker in zin vel, maar hoe dat op dit moment komt weet ik niet..ik heb hem nu bijna 3 jaar( weggehaald bij de vorige eigenaar) de eerste jaren waren geen pretje voor hem dat weet ik wel!

Nogmaals bedankt!

Liefs,

silliej
Silliej
Silliej okt 3 '10
Hoi maryssa,

Sorry voor het late antwoord, maar ik zat midden in een verbouwing, zonder internet.

*het is inderdaad nogal een schrikachtig, angstig beesje.

*zijn achterpoten herken ik niet.. Behalve het feit dat als hij angstig is, heel erg gaat trillen met name zijn achterpoten.

* hij kauwt altijd op zijn 2 'tenen' maar ik weet niet of daar iets mee aan de hand is.

* ook dat over stemming klopt wel. De ene dag is hij hartstikke vrolijk en de volgende dag slaapt hij veel en vraagt hij heel weinig aandacht.

* De katten kan ik niet verklaren. Ik heb er vroeger 2 gehad, maar dat is ruim voordat hij kwam. Misschien bij zijn eerste eigenaren? Maar hij kan inderdaad buiten niet goed overweg met katten, een soort van angstig word hij dan.

*de rode deken herken ik niet.. We hebben wel een donkerrode bank.. Misschien is dat het?

* en het snuiven is erg herkenbaar! Hij is snel heel angstig en dan gaan hij inderdaad snuiven en trillen met zijn achterpoten!

De reden dat ik graag een lezing wilde is om hem meer te begrijpen. Het is een schat, maar nogal onbegrijpbaar af en toe.. Hij is door zijn eerste eigenaren mishandeld..:s

heel erg bedankt voor je lezing, en ik hoop dat je wat hebt aan mijn antwoord!

Liefs,

silliej
Maryssa
Maryssa okt 6 '10
Hey Silliej!

Dank je voor je feedback! Ik hoop dat jouw huis mooi is geworden na de verbouwing!

* Dat kauwen op die tenen is volgens mij iets wat met de teenkootjes te maken heeft. Een soort van gewrichtsontsteking zo voelt het een beetje aan. Het gaat ook aanvalsgewijs volgens mij, hij kauwt niet elke dag aan die tenen.

* Dat zou kunnen wat je noemt die rode bank.. Maar ik zag een best wel felrode kleur.. en jij hebt een donkerrode bank hmmm

* Het is ook een lief beestje en met de warmte en liefde die je hem geeft kom je heel ver. Grrrr madmensen die dieren mishandelen!!!! Echt hoor... Gelukkig is ie daar weg en heeft hij nu een fijn thuis.

Ik wens jullie alle geluk toe samen en laat de dierenarts eens naar hem kijken als ie weer zoveel knaagt aan zn tenen.

Liefs Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki