Loading...
nl

afscheid topic.

Marenubium
Marenubium jan 2 '11
Amen, Lena!
Ugh.

[edit]Tinne, ook, trouwens wink
Tinne
Tinne jan 2 '11
Origineel bericht van: Lena
dank je even weer duidelijk voor mij en tinne zo ook nog een les voor mij wink


Dat is een kunst " zien wat van de ander is, en wat van jezelf is, en loslaten wat niet van tel is"


Dank je Lena! grin
Tinne
Tinne jan 2 '11
Origineel bericht van: Marenubium
Hmzz. Ik begrijp jullie wel. Maar om nu te vertrekken en je plezier te laten vergallen door 1 wezen?


Ik, sprekende voor mezelf, vanuit de ervaring die ik heb, zie hier vele wezens en voor mij is iedereen welkom.
Het is beter een bepaalde energie die niet meer gewenst wordt , terug te zenden naar afzender dan dat het me zou raken. Nog beter is er helemaal niet mee bezig te zijn..
Wie die afzender ook moge zijn! Uiteindelijk hoort het ook daar..
Lotusje
Lotusje jan 3 '11
Pffffffffff, vreselijk zonde ook deze ontwikkeling te lezen.
Kon haast niet anders denk ik, want er werd weer een zelfde lijn voortgezet en das erg jammer,
Zogenaamd zoveel verandering maar puntje bij paaltje blijft het toch hetzelfde.
Bloedzonde te lezen dat juist degene die wél iets bij te dragen hebben baan maken voor iemand die dat niet doet.

Hopelijk toch weer tot snel!!!
Ik zal jullie zeker missen hier ookal was ik niet meer zo actief
Tinne
Tinne jan 4 '11
Het punt is , lieve beau, dat vele mensen in een vernieuwing staan.
En in henzelf de verandering voelen die ze (nog) niet zien in de buitenwereld.
Ze ontmoeten dan hun eigen balast die ze los willen laten.. maar zien dat zo niet!
Elke oude balast (woede, boosheid, verdriet, onverdraagzaamheid, ongenoegen, gevoel van tekortkoming, onderdruktheid, overmoedigheid, teleurstelling, enz.. enz..) waarvan je weet dat het weg mag en tot niets doet..
kan een konflikt veroorzaken met iemand die een soortgelijk balast draagt! Of die op de een of andere manier aanvullend werkt op de energie die je als persoon juist helemaal niet meer wil ervaren, omdat het nog te veel iets met je doet!

Iedereen heeft hiermee te maken, allemaal komen we dit tegen, en niets daarvan is, zoals lotusje het schrijft bloedzonde of vreselijk... dat zijn veroordelingen omdat het niet begrepen wordt!

En het is ook niet waar.. want het is juist exact nodig.
en het is niet omdat anderen daar niet in staan in dat proces, dat ze het nooit gaan meemaken.. dus iedereen kan hieruit iets leren!
admin
admin jul 7 '11
Hallo Allen, Het is al weer tijd voor mij om Merudi te verlaten! Ik heb ontzettend veel plezier gehad op dit forum! Veel inzichten meegekregen en leuke en prachtige mensen mogen ontmoeten. Momenteel heb ik het ook ontzettend druk met het opzetten van mijn eigen onderneming. Ik heb daar ontzettend veel zin. laugh

Merudi heeft er mede voor gezorgd om mijn kracht te behouden ondanks ik door de moeilijkse periode van mijn leven ging. Ik ben jullie daar heel dankbaar om! smile

Ik wens jullie allen veel liefde toe, maar vooral dat een ieder nog meer liefde voor zichzelf mag gaan voelen! Want dat is naar mijn idee de sleutel naar een mooiere wereld!

Good Journey! wink
Liefdevolle groet,
JustLove
Emuca
Emuca jul 7 '11
Fijne reis JustLove... en succes met je eigen onderneming! smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 7 '11
JustLove... laat vooral nog eens wat van je horen soms shocked
als het wat minder druk is dan wink

ik wens jou, en jou onderneming heel veel warmte, licht, en liefde toe...
en dat er maar iets heel moois uit zal groeien!

groetjes Moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks jul 7 '11
Merry meet and merry part Justlove smile

Ik heb ook van jou veel geleerd.

Het ga je goed lieverd!
Merel-Marij
Merel-Marij jul 8 '11
Dag Justlove.
Heel veel plezier met je nieuwe onderneming.

Ik maak gelijk even gebruik van het afscheid topic om voor even afscheid te nemen.
Ik ga met vakantie en ben over een paar weken weer terug.

Liefs Merel
Groene_heks
Groene_heks jul 8 '11
Fijne vakantie!

Genieten smile
Serenity
Serenity jul 8 '11
Tot wederziens beste Justlove of wederhorens hihi



Succes!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki