Loading...
nl

afscheid topic.

Richie Richard
Richie Richard nov 12 '10
Ook ik wil aanvragen om een account verwijdering, en eventueel als het mogelijk is mijn gemaakte posts en topics. Dit met persoonlijke redenen.

Sorry Merudianen, dit is niet meer mijn plekje.
admin
admin nov 12 '10
Hey Richie Richard,

Wat jammer nu, what happened?!

Volgens mij is Nims even op vakantie, en kan hij (nog) niet aan je verzoek voldoen.
Richie Richard
Richie Richard nov 12 '10
Een zekere persoon, dat hier nu net nieuw is, heeft er voor gezorgd.
admin
admin nov 12 '10
Ik hoop dat jullie eruit komen, helaas kan ik op dit moment even niets voor je betekenen hierin. Hoop dat je toch aanwezig zult blijven op Merudi. Ik wil die gitaarsolo's niet missen namelijk!!
Richie Richard
Richie Richard nov 13 '10
Na een gesprek aan te zijn gegaan, neem ik me aanvraag terug. En zal ik graag op merudi willen blijven.
karda
karda nov 13 '10
Hoi Richie,

Goed besluit.

Lieve groetjes Karda
admin
admin nov 13 '10
Helemaal goed! smile
bloempje
bloempje nov 13 '10
hoi richie richard ik begrijp wat je bedoelt, en ook inmiddels wie je bedoelt, maar is die persoon hier voor eigen ontwikkeling of om de reden dat jij hier zit. het is een plek voor iedereen, maar ik begrijp het gevoel om gecontrollerd te worden door de ander wanneer die hier ook is, ik heb met manlief de afspraak dat we niet op elkaars forums zitten omdat dat een stukje privé is wat we niet willen delen, en de ander dient ook de ander ruimte te geven om te kunnen luchten. dus begrijp je wel ook al vind ik het andere lid even welkom als jij. en sterkte met je persoonlijke dingen.

Liefs Bloempje
bloempje
bloempje nov 13 '10
hmm en nu lees ik dus dat je blijft, volgende keer moet ik eerst maar verder lezen voor ik reageer.wel heel goed van je dat je toch blijft.

Groetjes Bloempje
Citroen
Citroen nov 13 '10
Origineel bericht van: bloempje
hoi richie richard ik begrijp wat je bedoelt, en ook inmiddels wie je bedoelt, maar is die persoon hier voor eigen ontwikkeling of om de reden dat jij hier zit. het is een plek voor iedereen, maar ik begrijp het gevoel om gecontrollerd te worden door de ander wanneer die hier ook is, ik heb met manlief de afspraak dat we niet op elkaars forums zitten omdat dat een stukje privé is wat we niet willen delen, en de ander dient ook de ander ruimte te geven om te kunnen luchten. dus begrijp je wel ook al vind ik het andere lid even welkom als jij. en sterkte met je persoonlijke dingen.

Liefs Bloempje

Nou, ik zou het maar even uitleggen tongue. Ik ben hier voor mijn eigen ontwikkeling, ik kon het ook al langer dan dat ik hem ken. Eerst was hij niet zo blij maar we hebben er goed over gepraat ^^. En ik zei ook: ''Als je wilt, lees ik niet wat jij er op zet,'' Maar hij vind het nu niet meer erg. We hebben wel afgesproken dat wat we hier neer zetten, onze ''private'' business is. Als hij hier iets neer zet over mij kan ik hem er niet op afrekenen en visa versa.
bloempje
bloempje nov 13 '10
een hele goeie oplossing, had al het gevoel dat jij het was.
praten is meestal ook de sleutel! veel succes met je eigen ontwikkeling en ben blij dat jullie het zo goed kunnen oplossen met elkaar, want kan ook snappen dat het heel moeilijk kkan zijn dingen over jezelf te lezen ook al weten de anderen niet dat het over jou gaat.

veel plezier ook hier Citroen, ( grappige naam trouwens, zo zuur ben je toch niet smile)
admin
admin jan 2 '11

Dag mensen

Er is mij gevraagd een gesprek per pb verder te zetten.
Het spijt mij; Maar daar zakt mijn broek van af !
Ik mag dus wel achter de schermen iemand onderuithalen of ongegeneerd de waarheid vertellen,of zelfs, als ik dat zou kunnen of willen,met de grond gelijk maken zolang dat maar niet onder de ogen van ieder ander gebeurt.
Die Of kan ingrijpen Of een andere visie kan weergeven of weetikveelwat.
Soms is er een sloophamer nodig om iets moois te kunnen neerzetten want het andere was uitermate wankel en onbetrouwbaar om in te wonen.
Mijn bloed loopt werkelijk in een putje hiervan !!!

You don't have to love me NO, YOU have to be love !!!!!

Dag lieve mensen

admin
admin jan 2 '11
Ik ga met je mee Nougnag.
Zolang die ene persoon Vraagbaak hier mag blijven zul je mij hier niet meer zien.

Onbegrijpelijk dat zulk gedrag wordt getollereerd en dat ik dan ook nog pm krijg om dit te analiseren...

Duh....
karda
karda jan 2 '11
Jammer, het is me opgevallen dat er steeds meer mensen weggaan.
ik snap het wel!!!!

groetjes karda
Lena
Lena jan 2 '11
begrijp er geen snars van hoe kan het nu zijn dat iemand niet kan zijn...om de verschillen? andere kijk hebben op?
dacht dat we al aardig volwassen waren geworden hier...
Tinne
Tinne jan 2 '11
De grote les die vele krijgen - maar nog niet altijd wordt gezien - is inzicht in hoe het werkt als je elkaars energie ontmoet!
Loslaten.. ook ik leer deze les!
Van het moment dat we dit hebben geleerd, zullen we veel meer bij anderen kunnen laten wat van de ander is, en meer in onszelf kunnen zien wat van onszelf is! Dat is een kunst " zien wat van de ander is, en wat van jezelf is, en loslaten wat niet van tel is"
Dat is wat er aan de hand is Lena. smile
Daarom is er een komen en een gaan! Het is ok.. wink
admin
admin jan 2 '11
We mogen leren respect te hebben voor iemand die anders denkt, zonder daarbij de ander over te halen tot onze gedachte wijze.
Probeer uit de machtstrijd van het ego te blijven maar geef ruimte en liefde naar de ander, om te zijn wie hij/zij op dat moment is...en geef de ruimte om de ideeen van de ander denkwijze,s op ieder moment wanneer het de ander belieft bij te mogen stellen.
Marenubium
Marenubium jan 2 '11
Hmzz. Ik begrijp jullie wel. Maar om nu te vertrekken en je plezier te laten vergallen door 1 wezen? Die eer zou ik persoonlijk niemand willen gunnen wink
En dat openlijk geen discussies gevoerd mogen worden, en alles met de mantel der liefde bedekt wordt, is toch ook geen oud nieuws?
Dus eh....wat is jullie probleem dan laugh

Maar idd, Tinne, het is goed zoals het is, hihi.
Maar weer eens tot een goed weerziens, lieve zielen!!
Lena
Lena jan 2 '11
dank je even weer duidelijk voor mij en tinne zo ook nog een les voor mij wink


Dat is een kunst " zien wat van de ander is, en wat van jezelf is, en loslaten wat niet van tel is"
Tinne
Tinne jan 2 '11
Het grappige aan het " he ik ga weg als gij niet weg gaat" of het "als gij niet weg gaat zal ik wel weggaan " is dat het gaat om iets binnen in iemand zelf dat weg mag, maar gedacht wordt dat de buitenwereld dit nog veroorzaakt. Dat klopt niet..

Naar de anderen toe , die er missschien ooit ook eens voor staan zeg ik graag hetvolgende :
Het is een les die aangemoedigd mag worden, in plaats van veroordeeld worden hoor! Met de nadruk op "moedig" als je inzichten krijgt wat nu werkelijk weg mag, en daar aan begint!!


Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki