Loading...
nl

afscheid topic.

Lena
Lena sep 17 '10
altijd jammer tinne,hoop je hier toch weer te zien...als er weer ruimte is....
Lin
Lin sep 22 '10
wel wat laat ...
Ga je missen lieve Tinne !

Dikke knuffel en liefs Lin

Je Plekkie blijft warm

Liefs Lin
gast
gast okt 14 '10
Dag lieve mensen. Ik heb besloten me in het echte leven te storten en deze cyberworld even te laten voor wat ie is.
Ik ga genieten en leren wat er nog te leren valt en leven wat er al ge/beleeft kan worden in het echie.
Als er ooit iemand in de buurt van Curacao .......jullie zijn van harte welkom. Ik zal nog wel eens langs wippen op dit forum maar niet meer actief mee doen.
Het gaat jullie goed, tabee,
Liefs, Sylvia
NgamerN
NgamerN okt 14 '10
Ik heb laatste besloten goed naar mijn intuïtie te luisteren Tinne.

En die voelt iets vreemds bij jouw post. Ik wil echt niet dom/lullig klinken maar je gaat toch niet voor "eeuwig" afscheid nemen van deze wereld he?

Laat hem mis zijn. Het gaat je goed ook al heb ik je niet gekent ^^
admin
admin okt 14 '10

Dag lieve Sylvia

Ik zal je missen,
Binnenkort (binnen een jaar hihi) op Aruba maar of ik ook op Curacao kom is de vraag.
Mocht dat zo zijn dan maak ik graah van je aanbod "gebruik"!
Het ga je goed en tot ziens,

liefs
Nougnag/Anuschka
admin
admin okt 15 '10
@ NGamerN:: Ik denk niet dat dit het geval is, dus laat maar varen die "intuitie" wat dit betreft.

@ Gast: Ik vind het zo jammer dat je weg gaat. Je bent duidelijk in je woorden, je vult op een prettige manier aan. Spijtig dat je gaat, zal je zeker gaan missen op het forum ! Het ga je ook goed, heb veel plezier ! The door is always open over here smile

Liefs terug, Bart
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 15 '10
@Gast,

Ik wil je heel veel liefde en wijsheid toewensen in wat je gaat doen. En ik wil je zeker ook bedanken voor al je trouwe jaren. Je hebt op 3 dagen na, je 3-jarige jubileum net gemist. Weet dat je altijd welkom bent en altijd mag langskomen. De kritische noot heb ik altijd gewaardeerd, ook al was ik het er niet altijd mee eens. Ik zal je missen!
New Moon
New Moon okt 15 '10
Dag lieve Gast,

Ik zal je commentaar missen hier op het forum, vond ik altijd interessant om te lezen, het haalde verransende kanten en gedachtes in me naar boven die ik vergeten was of weggestopt had. Geniet van je aardse leven, daarvoor zijn we hier tenslotte ;-)

Liefs the moon
Marenubium
Marenubium okt 15 '10
SYL frown

Ik zal je missen meis....heel erg bedankt voor al je aanvullingen, inzichten, en gewoon straight and simple jezelf zijn...Heel veel plezier en geluk met wat je ook gaat doen smile
Fijn dat ik je heb mogen leren kennen, en heel erg bedankt dat je er bent!

KNUFF
Beschermengel
Beschermengel okt 15 '10


Wat jammer Gast dat je weggaat, je bent al zolang hier dat je haast onmisbaar bent geworden smile...je inzichten gaf mij echt vaak tot nadenken, ik hoop echt dat je af en toe toch nog even langs komt smile
Verder wens ik je het allerbeste en misschien tot ziens... smile
admin
admin okt 16 '10
Ja heel erg jammer, maar goed dat je verder gaat als dat goed voor je voelt.
Ook ik ga je missen, net als Engeltje ga ik zeker je inzichten missen, ook ik heb veel stof tot nadenken van jou gehad smile
geniet van je nieuwe huisje en we hebben buiten Merudi ook nog wel manieren om contact te houden.
gast
gast okt 16 '10
Bedankt allen die hier een berichtje achterlieten. Het gat wat ik nu achterlaat (het kritische anders denkende) wordt vast en zeker door een ander opgevuld. Zo werkt het universum nu eenmaal, zolang er geen balans is.
Kan natuurlijk ook zijn dat die balans er nu wel is met mijn vertrek.....de toekomst zal het leren. Ik kom vast nog wel een keertje langs.
Ja Karin, we houden contact.
Eruan
Eruan okt 16 '10
Wat jammer dat je weggaat, ik hoop wel dat je nog eens langskomt! Bedankt dat je het lezen van de discussies zo prettig maakte door je kritische opmerkingen, zo blijft er altijd wat om over na te denken.

Heel veel geluk in je nieuwe huis en ik wens je het allerbeste toe.
Helma
Helma okt 16 '10
Lieve Gast,

gelukkig 'heb' ik je nog op hyves. Wat fijn om je te kennen. Dank je wel voor je wijze woorden destijds over loslaten: ik heb bijzonder veel geleerd van jou, en je was er destijds voor me. Dank je wel Sylvia, voor je warmte, recht-door-zee eerlijkheid en je aanwezigheid.

LIefs, Helma.
Lin
Lin okt 17 '10
Ken je nog niet zo lang maar wil je wel zeggen dat ik het jammer vind.
Heel veel geluk en pleizer in je nieuwe huis enne dat je viervoeters het wel een beetje netjes houden hihi

Liefs Lin
Lena
Lena okt 18 '10
toch zeg ik niet goodbye smile
wel zal ik je hier missen,en vraag ik me af of wij je hier wel kunnen missen... wink
dus mocht je je bedenken dan graag....

zelf hier ook niet altijd meer aanwezig,maar mis nog wel heel veel leden die hier voorbij zijn gekomen,en wat ze hebben gedeeld of hun kijk op.....

ook heel veel dingen van je opgepikt,zeker in het begin toen ik hier net was, en nog niet doorhad wat er soms nu bedoeld werd je bent een hele leuke persoonlijkheid....dus niet te lang wegblijven.... wink
gast
gast okt 18 '10
Ben nog niet weg, alleen afwezig.....

Hahaha, Lena, niemand is onmisbaar winkEnne....ik blijf af en toe wel langs wippen, mijn account is niet verwijderd. En natuurlijk houden we op een andere manier contact. Ik mis sommige oud leden ook wel maar grappig is wel dat sommige op een andere manier weer in mijn leven komen.
Het heet dan wel "afscheid topic" maar echt afscheid neem ik niet hoor. Ik ben alleen even met andere dingen bezig.
Ben nu druk aan de poets want het heeft weer eens geregent....modderpoten all over laugh
Lena
Lena okt 18 '10
pffffffff smile
gelukkig maar,maar herken het wel hoor...
andere dingen hebben ook aandacht nodig wink

en niet teveel gaan poetsen....
want voor je het weet zit je eraan vast.... tongue
en blijft er weer weinig ruimte over voor....
gast
gast okt 22 '10
Fijn weekend iedereen hier op Merudi.
Leuk te zien dat er weer veel nieuwelingen bij zijn gekomen die een mooie inbreng hebben.
JulienMoorrees
JulienMoorrees okt 22 '10
Jij ook een fijn weekend smileen ja er is een hoop vernieuwing op merudi!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki