Hallo allemaal,
Ik had beloofd mij ook nog voor te stellen dus dan doe ik dat ook
Ik ben een jonge moeder van 2 prachtige kinderen.
Mijn oudste is mijn zoontje van bijna 3, hij heet Dylan naar de zoon van de zee (als ik het goed heb onthouden) het is een heerlijk kind wat ook erg wijs en bijdehand is voor zijn leeftijd.
Mijn jongste is mijn prachtige dochter.
Zij is nu een gefrustreerde 1 jarige die meer wilt dan haar lijfje kan en ze is te koppig om zichzelf daar bij neer te leggen.
Ja ik ben erg trots op hun ondanks ik het ook op dit moment als erg zwaar ervaar maar dat komt omdat ik zelf maar niet weet te aarden met mijzelf.
Ik heb geen idee waar de klachten vandaan komen maar daar gaat het hier niet over.
Uhms jaa ik heb nogal een heftig verleden en ben totaal niet tevreden over de toekomst die mij licht te wachten.
Ik woon nu bijna 1 jaar zelfstandig met mijn kinderen (daarvoor eerst thuis toen zwervend bij mijn lieve vriend daarna in een vrouwenopvang waar ik mijn leven heb opgebouwd tot wat het nu is)
En sinds ik zelfstandig woon begin ik voor het eerst de wereld en de maatschappij te ervaren.
Mijn conclusie tot nu toe is, dat iederen helemaal gek geworden is.
Ik begrijp echt totaal niet waar de maatschappij mee bezig is, waarom alles zo hard en onpersoonlijk is, geen mensenliefde voor elkaar, iedereen maakt het elkaar zo moeilijk, Ik voel mij echt zo vreselijk eenzaam en doodongelukkig en ik ben echt eerlijk hier het is voor mijn kinderen anders had ik er echt een einde aangemaakt, ik kan maar niet mijn plekje vinden waar ik mij ECHT thuis voel, veilig en op mijn gemak, ik kan echt nergens rust vinden wat weer uit in nog niet eens lekker een boswandeling kunne maken met mijn kinderen wat mij weer gefrustreerd maakt en een gevoel van valen geeft naar mijn kinderen ik kom helemaal nerges met ze terwijl ik ze de hele wereld wil laten zien en samen met ze wil ondekken.
Dus ik probeer het steeds maar zo gezellig mogelijk te maken binnen in huis waar ik mij dan nog het meest op me gemak voel.
Lekker beschermd tege al die ellende en hardheid van de buitewereld.
Ik hoop echt wat antwoorden te kunnen vinden hier op deze site.
Ik heb vluchtig het een en ander geleze hier en dat gaf me al wel het idee dat ik op de goede plek ben.
als er nog vragen zijn of andere dingen laat het me vooral weten, ik praat heeeeeel erg graag
Veel liefs
Dea