Loading...
nl

*Moonflower* 's foto wie wil hem voor me lezen aub

*Moonflower*
*Moonflower* sep 9 '10
Wie wil er voor me mijn foto lezen aub ?
Dank bij voorbaat !
Groetjes Moonflower
Delen:
admin
admin sep 9 '10
hai moonflower,

-bloeddruk, duizelig of wel licht voelen in je hoofd. volgens mij heb je daar last van.
-last van ogen of gehad zie wel dat je een bril hebt maar het lijkt alsof je daar problemen mee gehad hebt
-2 kinderen
-je bent een echt gevoels mensen
-je kunt je vaker boos maken of het gedrag van andere hoe zij iets/jou/andere behandelen
-een dieren vriend heb jij iets met vlinders?? het lijkt net als ik naar jou kijk alsof er een vlinder op je schouder zit
-in het verleden heb jij het niet altijd gemakkelijk gehad er is veel gebeurd en af en toe heb je het periodes nog moeilijk ermee (komt het weer ff boven) maar
je bent er wel sterker door geworden.



het is voor mij al een hele tijd geleden dat ik een foto gelezen heb dus ik zou het leuk vinden om feedback te krijgen.

liefs kikkertje
*Moonflower*
*Moonflower* sep 9 '10
hai moonflower,* Hallo Kikkertje ,

-bloeddruk, duizelig of wel licht voelen in je hoofd. volgens mij heb je daar last van. * ik heb idd vaak last van schommelende bloeddruk , soms veel te laag dan weer normaal.
-last van ogen of gehad zie wel dat je een bril hebt maar het lijkt alsof je daar problemen mee gehad hebt * Doordat ik vaak schommel van bloeddruk heb ik ook vaak hoofdpijn dan is mijn zicht uiteraard ook soms minder maar eens hoofdpijn over is dit ook weer oké .
-2 kinderen * klopt helemaal
-je bent een echt gevoels mensen * ja hoor ik ben heel gevoelig
-je kunt je vaker boos maken of het gedrag van andere hoe zij iets/jou/andere behandelen * en of , kan innerlijk vaak wel zoals een tijdbom zijn , en klopt ook dat ik het gedrag van anderen om hetgeen ze mij aandoen dan niet altijd kan goedkeuren.
-een dieren vriend heb jij iets met vlinders?? het lijkt net als ik naar jou kijk alsof er een vlinder op je schouder zit *Ik hou héél veel van dieren , heb zelf 3 honden , maar een overleden vriendin ( 2 jaar geleden gestorven aan borstkanker ) die was verzot op vlinders ...... mss zit zij wel op men schouder ?
-in het verleden heb jij het niet altijd gemakkelijk gehad er is veel gebeurd en af en toe heb je het periodes nog moeilijk ermee (komt het weer ff boven) maar
je bent er wel sterker door geworden. * klopt volledig , ik heb al een hard leven achter me liggen , sinds de geboorte eigenlijk , ik heb in het verder leven ( jeugd , volwassen zijn , huwelijk , echtscheiding , probs met kids en ex ...........) het hélemaal niet makkelijk gehad , eigenlijk nog steeds niet echt met periodes , maar zoals je zegt het heeft me gehard in het leven , ik heb er veel uit geleerd , en heb me voorgenomen dat elk ding zijn levensles heeft gegeven die ik heb meegemaakt .
Sinds een gebeurtenis met de kids is allés even terug bovengekomen ja , je hebt de nagel op de kop kikkertje !!!



het is voor mij al een hele tijd geleden dat ik een foto gelezen heb dus ik zou het leuk vinden om feedback te krijgen.
* Al beweer je dat het lang geleden is dat jij een foto gelezen hebt , je deed het uitstekend !
Ben je dankbaarder dan ooit .
Wens je een héél fijne dag verder , en lees je nog wel hier of daar he op het mooie forum hier .

liefs kikkertje * Lieve groeten , Moonflower
*Moonflower*
*Moonflower* sep 10 '10
Nog iemand die me iets kan vertellen over men foto ?
Laat maar komen anders hoor
ben nieuwsgierig :-)
Fijne dag aan allemaal .
groetjes Moonflower
susie14
susie14 sep 10 '10
Hallo Moonflower,

alhoewel ik je ogen slecht kan zien wil ik het toch proberen.
Ik schrijf gewoon op wat er bij me binnenkomt...en dan zien we wel.
Ben jij herstellende ergens van? Klinkt misschien een beetje vaag, maar ik wil het even zo vaag laten.
krijg het gevoel dat je momenteel lichamelijk zwak bent, maar tegelijkertijd geestelijk heel erg sterk. sterker dan je omgeving.
Je bent je heel erg bewust van het leven en alles wat daarbij hoort.Het lijkt wel of je een extra zintuig erbij hebt gekregen waardoor je de dingen ineens heel anders ziet.
je bent bewuster geworden.
ER heerst nog wat onzekerheid bij je, maar dat is al stukken minder als wat het was.
Letterlijk is daardoor momenteel de glans uit je ogen.
Van nature ben je een introvert persoon, geen klager en een harde werker. Voel een beetje zoeits van...niet zeuren, gewoon doorgaan.
Emoties tonen vind je niet altijd even makkelijk. Je houdt je in, terwijl je toch een heel gevoelig persoon bent.
De meeste mensen die je kennen zullen je echter een nuchtere persoonlijkheid vinden die graag voor iemand anders klaar staat.
Maar van binnen...daar borrelt het vaakt, alhoewel je beter en beter kunt relativeren.
Heb je de laatste tijd minder honger? Krijg het idee dat je niet genoeg vitamines binnen krijgt...minder hongergevoel, je eetpatroon is veranderd.
Je voelt als een begripvol, nuchter en zuiver persoon.
Rust.....dat is wat ik bij je voel....berust.

Ik hoor graag wat je ermee kan of wat je er helemaal niet mee kan.

groetekes Sieske
Maryssa
Maryssa sep 10 '10
Hallo Moonflower,

Ik wil wel een poging doen..

* Je bent ontzettend oplettend soms zo erg dat je je maar moeilijk kunt ontspannen. Het lijkt alsof je van jezelf steeds op je hoede moet zijn.

* Door bovenstaande eigenschap heb ik het idee dat je ook niet makkelijk slaapt, vaak wakker bent gedurende de nacht.

* Ik krijg misselijkheid te voelen en weeig gevoel in mn buik. Heb je daar last van?

* Ik moet ook jouw lever noemen. Heb je hier klachten van / gehad?

* Je bent een aanpakker iemand die snel dingen regelt. Volgens mij zijn er personen in jouw omgeving (ik neig naar in de familiesfeer)die op die momenten zoiets hebben van "Joh..doe even rustigggg aaaaaaan"

* Heb jij last van je linker elleboog? Beetje zo'n gevoel alsof je je elleboog stoot tegen de punt van een tafel..dat gevoel.

* Rechterknie voel ik. Stijfheid bij het opstaan en wat vocht erin heb ik het idee. Dit verdwijnt wel in de loop van de dag. Zowieso krijg ik het gevoel dat je reumatisch bent aangelegd en je wat last hebt van gewrichtspijnen.

Ik ga het even hierbij laten, ik hoor graag wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa
*Moonflower*
*Moonflower* sep 10 '10
Hallo Moonflower, * Dag Sieske

alhoewel ik je ogen slecht kan zien wil ik het toch proberen.
Ik schrijf gewoon op wat er bij me binnenkomt...en dan zien we wel.
Ben jij herstellende ergens van? Klinkt misschien een beetje vaag, maar ik wil het even zo vaag laten.* Ja idd ik ben herstellende van een baarmoederoperatie .

krijg het gevoel dat je momenteel lichamelijk zwak bent, maar tegelijkertijd geestelijk heel erg sterk. sterker dan je omgeving.* klopt , ik ben volledig uitgeblust , weinig of geen energie meer ......geestelijk ben ik sterk idd

Je bent je heel erg bewust van het leven en alles wat daarbij hoort.Het lijkt wel of je een extra zintuig erbij hebt gekregen waardoor je de dingen ineens heel anders ziet.* juist , ik krijg steeds interesse in het spirituele en heb ook mijn reiki 1 inwijding gehad .

je bent bewuster geworden. * klopt ook helemaal
ER heerst nog wat onzekerheid bij je, maar dat is al stukken minder als wat het was.* ook helemaal juist

Letterlijk is daardoor momenteel de glans uit je ogen.* heb ik nog al gehoord , door het geen ik meegemaakt heb de laatste jaren

Van nature ben je een introvert persoon, geen klager en een harde werker. Voel een beetje zoeits van...niet zeuren, gewoon doorgaan.* je hebt de nagel op de kop , weer juist dus .

Emoties tonen vind je niet altijd even makkelijk. Je houdt je in, terwijl je toch een heel gevoelig persoon bent.* ik ben een héél gevoelig persoontje , en sinds de geboorte laat maar zeggen ben ik geremd geweest om mijn emoties en gevoelens te tonen .

De meeste mensen die je kennen zullen je echter een nuchtere persoonlijkheid vinden die graag voor iemand anders klaar staat.
Maar van binnen...daar borrelt het vaakt, alhoewel je beter en beter kunt relativeren.* is ook weer helemaal correct , denk altijd eerst aan anderen dan pas aan mezelf , is wel al veel beter geworden uiteraard .

Heb je de laatste tijd minder honger? Krijg het idee dat je niet genoeg vitamines binnen krijgt...minder hongergevoel, je eetpatroon is veranderd.* Dat zou best wel eens juist kunnen zijn , heb helemaal geen eetlust meer , geen hongergevoel , eet meestal vaak fruit en rauwe groentjes , verse soep en gezonde dingen .

Je voelt als een begripvol, nuchter en zuiver persoon.
Rust.....dat is wat ik bij je voel....berust.* Klopt helemaal.

Ik hoor graag wat je ermee kan of wat je er helemaal niet mee kan.* Je hebt dit uitstekend verwoord Sieske , ik ben er heel wat mee , 1000 X dank je wel voor je moeite , goed gedaan , uitstekend zelfs .



groetekes Sieske * Veel groetjes en een heel fijne avond en gezellig weekend voor je , groetjes Moonflower
*Moonflower*
*Moonflower* sep 10 '10
Hallo Moonflower, * Hallo Maryssa

Ik wil wel een poging doen.. @ Dank je wel

* Je bent ontzettend oplettend soms zo erg dat je je maar moeilijk kunt ontspannen. Het lijkt alsof je van jezelf steeds op je hoede moet zijn. @ Is inderdaad zoals jij zegt , steeds op mijn hoede , allert , kan me helemaal niet ontspannen met momenten .

* Door bovenstaande eigenschap heb ik het idee dat je ook niet makkelijk slaapt, vaak wakker bent gedurende de nacht. @ Ik slaap al een jaar héél slecht , moet op doktersadvies zelfs een inslapertje innemen , of ik geraak maar niet in slaap , mede door dit pilletje word ik toch nog een paar keer wakker in de nacht alhoewel dit de laatste tijd wat beter werd .


* Ik krijg misselijkheid te voelen en weeig gevoel in mn buik. Heb je daar last van? @ Als ik ergens een naar voorgevoel van krijg heb ik last van misselijkheid en een naar gevoel in men buik , of ergens zenuwachtig over word .



* Ik moet ook jouw lever noemen. Heb je hier klachten van / gehad? @ Heb ooit nog geelzucht gehad , mss is het dit ?

* Je bent een aanpakker iemand die snel dingen regelt. Volgens mij zijn er personen in jouw omgeving (ik neig naar in de familiesfeer)die op die momenten zoiets hebben van "Joh..doe even rustigggg aaaaaaan" @ In mijn familie zijn er onlangs problemen geweest , met mijn ouders en met mijn kids daarmee dat ik het nu even rustig aan doe ja klopt.

* Heb jij last van je linker elleboog? Beetje zo'n gevoel alsof je je elleboog stoot tegen de punt van een tafel..dat gevoel. @ Ik heb idd last van mijn linker elleboog die staat momenteel sinds een dag of 2 opgezwollen , ik heb last van pols tot elleboog .

* Rechterknie voel ik. Stijfheid bij het opstaan en wat vocht erin heb ik het idee. Dit verdwijnt wel in de loop van de dag. Zowieso krijg ik het gevoel dat je reumatisch bent aangelegd en je wat last hebt van gewrichtspijnen.@ klopt ook weer helemaal , als kind heb ik nog jeugdreuma gehad als 12 jarige ben ik daarmee 2 maanden opgenomen geweest in het ziekenhuis .
Sinds een tijdje heb ik daar soms wel weer wat last van en die stijfheid verbetert naarmate de dag vordert .

Ik ga het even hierbij laten, ik hoor graag wat er klopt en wat niet.

Groetjes Maryssa * aan jou eveneens 1000 X dank voor de gedane moeite , ik ben er heel blij mee , klopt heel veel van .
Wil jou eveneens een fijne avond toewensen en een gezellig weekend , groetjes van Moonflower .
Maryssa
Maryssa sep 10 '10
Lieve Moonflower,

Het is graag gedaan en fijn dat je wat ik noem herkent.

Liefs en fijn weekend en avond ook voor jou!

Maryssa

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki