Hallo Moonflower, * Dag Sieske
alhoewel ik je ogen slecht kan zien wil ik het toch proberen.
Ik schrijf gewoon op wat er bij me binnenkomt...en dan zien we wel.
Ben jij herstellende ergens van? Klinkt misschien een beetje vaag, maar ik wil het even zo vaag laten.* Ja idd ik ben herstellende van een baarmoederoperatie .
krijg het gevoel dat je momenteel lichamelijk zwak bent, maar tegelijkertijd geestelijk heel erg sterk. sterker dan je omgeving.* klopt , ik ben volledig uitgeblust , weinig of geen energie meer ......geestelijk ben ik sterk idd
Je bent je heel erg bewust van het leven en alles wat daarbij hoort.Het lijkt wel of je een extra zintuig erbij hebt gekregen waardoor je de dingen ineens heel anders ziet.* juist , ik krijg steeds interesse in het spirituele en heb ook mijn reiki 1 inwijding gehad .
je bent bewuster geworden. * klopt ook helemaal
ER heerst nog wat onzekerheid bij je, maar dat is al stukken minder als wat het was.* ook helemaal juist
Letterlijk is daardoor momenteel de glans uit je ogen.* heb ik nog al gehoord , door het geen ik meegemaakt heb de laatste jaren
Van nature ben je een introvert persoon, geen klager en een harde werker. Voel een beetje zoeits van...niet zeuren, gewoon doorgaan.* je hebt de nagel op de kop , weer juist dus .
Emoties tonen vind je niet altijd even makkelijk. Je houdt je in, terwijl je toch een heel gevoelig persoon bent.* ik ben een héél gevoelig persoontje , en sinds de geboorte laat maar zeggen ben ik geremd geweest om mijn emoties en gevoelens te tonen .
De meeste mensen die je kennen zullen je echter een nuchtere persoonlijkheid vinden die graag voor iemand anders klaar staat.
Maar van binnen...daar borrelt het vaakt, alhoewel je beter en beter kunt relativeren.* is ook weer helemaal correct , denk altijd eerst aan anderen dan pas aan mezelf , is wel al veel beter geworden uiteraard .
Heb je de laatste tijd minder honger? Krijg het idee dat je niet genoeg vitamines binnen krijgt...minder hongergevoel, je eetpatroon is veranderd.* Dat zou best wel eens juist kunnen zijn , heb helemaal geen eetlust meer , geen hongergevoel , eet meestal vaak fruit en rauwe groentjes , verse soep en gezonde dingen .
Je voelt als een begripvol, nuchter en zuiver persoon.
Rust.....dat is wat ik bij je voel....berust.* Klopt helemaal.
Ik hoor graag wat je ermee kan of wat je er helemaal niet mee kan.* Je hebt dit uitstekend verwoord Sieske , ik ben er heel wat mee , 1000 X dank je wel voor je moeite , goed gedaan , uitstekend zelfs .
groetekes Sieske * Veel groetjes en een heel fijne avond en gezellig weekend voor je , groetjes Moonflower