Hoi Abby,
Ik wil graag je foto lezen. Het is voor mij alweer een hele tijd geleden, dus ik doe dit ook even om te kijken of ik het nog steeds kan, en je foto spreekt me aan (hoewel hij voor mij iets te geposeerd is
). Ik lees graag je reactie en of het een beetje klopt
.
Ik zie een lach, maar daaronder zie ik een serieuze ondertoon. Op de foto lijkt het wel stress en ik krijg het gevoel dat jij vooral in stress situaties, dit vooral wilt weglachen. Ik krijg "Doen alsof ik het onder controle heb" door.
Ik heb het gevoel dat je jezelf soms wat serieuzer mag nemen en ook wat meer voor jezelf mag opkomen. Je hebt namelijk best wel veel dingen door, maar vind het moeilijk om jezelf ook echt te laten horen. Alsof je jezelf liever inhoudt, omdat je het eng vindt als je het niet 100% weet. Weet je daarentegen het wel 100%, dan kan je ineens wel je felle en passie-kant laten zien en lukt het je ook allemaal!
Je hebt wel een heel zachtaardig en goed hart naar anderen toe. Vind het heerlijk als mensen je waarderen omdat je zo lief voor hun bent. Pas wel op dat je het niet alleen voor hen doet, maar ook voor jezelf. Anders loop je het risico jezelf hierin te vergeten.
Kritiek ontvangen vind je lastig en weet je niet zo goed hoe je hiermee om moet gaan. Je vat het vaak persoonlijk op, terwijl het niet eens echt zo persoonlijk bedoeld is.
Je vind het belangrijk om goed voor jezelf te zorgen. Lekker naar de sauna op zijn tijd en goed eten daar hou jij van. Ook de ontspanning kan jij echt van genieten. Je neemt ook zeker de tijd voor jezelf als je die nodig hebt.
Over het algemeen voel jij je heel goed en ben je gelukkig met het leven dat je nu hebt. Tuurlijk zijn er wel de nodige tegenslagen, maar jij gaat dan niet bij de pakken neerzitten. Daarvoor heb jij je optimisme en het vertrouwen dat het allemaal wel weer goed komt.
Ok, dit was mijn lezing weer. Ik ben erg benieuwd wat je ervan vind
.