Loading...
nl

Abby, Foto lezen

Abby
Abby sep 8 '10
Hallo allemaal, wie zou voor mij deze foto willen lezen?
Alvast bedankt!
Delen:
Abby
Abby sep 8 '10
Sorry, ik ben even gaan terug lezen en zie het inderdaad staan.
Moet ik een nieuw topic openen voor een foto van mezelf? Of mag het in dit topic?
admin
admin sep 8 '10
Hoi Abby,

Ik heb de foto verwijderd, en ja hoor, zet je eigen foto maar in dit topic.

Namasté
Larapinta
Abby
Abby sep 8 '10
Hier dan mijn foto:

JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 9 '10
Hoi Abby,

Ik wil graag je foto lezen. Het is voor mij alweer een hele tijd geleden, dus ik doe dit ook even om te kijken of ik het nog steeds kan, en je foto spreekt me aan (hoewel hij voor mij iets te geposeerd is wink). Ik lees graag je reactie en of het een beetje klopt laugh.

Ik zie een lach, maar daaronder zie ik een serieuze ondertoon. Op de foto lijkt het wel stress en ik krijg het gevoel dat jij vooral in stress situaties, dit vooral wilt weglachen. Ik krijg "Doen alsof ik het onder controle heb" door.

Ik heb het gevoel dat je jezelf soms wat serieuzer mag nemen en ook wat meer voor jezelf mag opkomen. Je hebt namelijk best wel veel dingen door, maar vind het moeilijk om jezelf ook echt te laten horen. Alsof je jezelf liever inhoudt, omdat je het eng vindt als je het niet 100% weet. Weet je daarentegen het wel 100%, dan kan je ineens wel je felle en passie-kant laten zien en lukt het je ook allemaal!

Je hebt wel een heel zachtaardig en goed hart naar anderen toe. Vind het heerlijk als mensen je waarderen omdat je zo lief voor hun bent. Pas wel op dat je het niet alleen voor hen doet, maar ook voor jezelf. Anders loop je het risico jezelf hierin te vergeten.

Kritiek ontvangen vind je lastig en weet je niet zo goed hoe je hiermee om moet gaan. Je vat het vaak persoonlijk op, terwijl het niet eens echt zo persoonlijk bedoeld is.

Je vind het belangrijk om goed voor jezelf te zorgen. Lekker naar de sauna op zijn tijd en goed eten daar hou jij van. Ook de ontspanning kan jij echt van genieten. Je neemt ook zeker de tijd voor jezelf als je die nodig hebt.

Over het algemeen voel jij je heel goed en ben je gelukkig met het leven dat je nu hebt. Tuurlijk zijn er wel de nodige tegenslagen, maar jij gaat dan niet bij de pakken neerzitten. Daarvoor heb jij je optimisme en het vertrouwen dat het allemaal wel weer goed komt.

Ok, dit was mijn lezing weer. Ik ben erg benieuwd wat je ervan vind smile.
Abby
Abby sep 9 '10
NiMS, hartstikke bedankt voor het lezen van de foto, en vol verbazing heb ik zitten lezen, want er zijn een hele hoop raakvlakken. Ik lach inderdaad veel dingen weg en ben stress-gevoelig.

Ook wat betreft het dingen door hebben klopt helemaal, en als ik 100% zeker weet dat ik gelijk heb kan ik heel fel uit de hoek komen.

Kritiek ontvangen vind ik inderdaad lastig en weet ook nooit goed hoe ik daarmee moet omgaan.

Tijd voor mezelf neem ik ook als ik vind dat ik er echt aan toe ben en ben zeker niet iemand die bij de pakken neer gaat zitten.

Ja, het klopt heel erg wat je verteld, dus je kunt het nog.
Ik zat inderdaad hier midden in een fotoshoot, vandaar dat is zo geposeerd zit wink
Bedankt hiervoor!

Mocht nog iemand mijn foto willen lezen, graag!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 9 '10
Bedankt voor je reactie en ik ben blij dat ik het nog niet verleerd ben winklaugh
Abby
Abby sep 13 '10
Is er nog iemand die wil?
Duifje
Duifje sep 14 '10
Hi Abby,

Ik ben er een tijdje uit geweest, maar wil graag een poging wagen bij jouw foto.

Ik zie een lachende meid, maar onder die lach zie ik verdriet, je wordt niet altijd begrepen. Het verdriet is niet iets wat de laatste tijd ontstaan is maar komt uit je jeugd. Ben je gepest op school?.
Ook heb ik het sterk het gevoel dat je je anders voordoet dan je in werkelijkheid bent.

Als mensen je kwetsen doe je net of het je niets doet. Je neemt het voor de buitenwereld niet serieus maar diep binnenin wordt er weer een gat geslagen in je zelfvertrouwen.

Ik voel een enorme druk op mijn voorhoofd. Heb je vaak last van spanningshoofdpijn?. (voorhoofd)
Verder iets met je tenen aan je linkervoet (kan ook rechts zijn ik spiegel nog al eens...) en dan met name de middelste tenen...
Nek en schouders voelen alsof de wereld er op rust, Meid laat het gaan...... neem de tijd voor jezelf daar waar mogelijk. Als je in staat bent om goed te aarden en een dag in de natuur door te brengen grijp die kans dan.

Jij staat altijd voor iedereen klaar..... maar hoe zit het met jouw? sta je ook voor jezelf klaar? Staan anderen ook voor jouw klaar?.

Ik heb het gevoel dat er iets gebeurd is in je jeugd waardoor je jezelf niet kunt/ mag zijn (van jezelf). Iets waarbij je je veiligheid kwijt geraakt bent.
Als je mensen vertrouwd houd je altijd een slag om de arm.... zo van ....jahhh.......maar....je weet maar nooit, dat komt ook uit je jeugd.

Wie ben ik, wat kan ik , wat zal ik doen, dat zijn vragen die door je hoofd spelen op dit moment. Meid daar ga je allemaal achter komen. Die antwoorden liggen in jouw. Het is alleen nog wachten op het vinden daarvan.

Je bent al een stuk gevorderd met het los laten van dingen, je zit in een transformatie. Ik voel geen partner bij je. Ook geen kinderen. maar wel een wens.....

Abby, wil je me laten weten of ik goed zit?. Voor mij is dit ook een leer proces. En het leuke van hier is dat je door de feedback van de persoon die ik gelezen heb weer leer ofik de gevoelens die ik doorkrijg juist interpeteer. Voelen is een ding het omschrijven met woorden is een totaal ander iets. Dus dat wil nog wel eens langs elkaar heen lopen.

Knuff Duiffie
Abby
Abby sep 14 '10
Bedankt Duiffie voor het lezen van mijn foto.

Het niet altijd begrepen worden klopt wel, maar niet in de zin van gepest zijn geworden op school, daar heb ik gelukkig geen problemen mee gehad. Het niet begrepen worden heeft met iets anders te maken wat ik hier nog niet ga noemen, want ben heel erg benieuwd of er iemand is die dat gaat zeggen.
En daardoor doe ik me vaak anders voor dan ik ben, ik wil iets niet laten zien.

Hoofdpijn heb ik wel eens last van, dus dat klopt. Wat mijn teen betreft, niet dat ik weet. Het is wel al vanaf dat ik mij kan herinneren zo dat de teen naast mijn kleine teen knakt als ik hem buig en weer strek.

Ik ben een persoon die klaar staat voor anderen, altijd wil helpen, maar andersom is het zeker niet zo. Ik ben de laatste tijd ook erg bezig om mij daarvan los te maken.

Een partner heb ik wel, bijna 10 jaar nu. Maar de kinderwens klopt, alleen zal het bij een wens blijven helaas.

Er zitten dus best dingen bij die kloppen!
Ik hoop dat je aan mijn uitleg en toevoegingen iets hebt waardoor je weer leert.
Nogmaals bedankt voor het lezen van de foto.

Liefs Abby
Duifje
Duifje sep 16 '10
Abby,

Graag gedaan hoor. Ik heb je een PB gestuurd.

Groetjes Duifje
Abby
Abby sep 16 '10
Gelezen, thx!

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki