Loading...
nl

Reizen door de geest.

Cialara
Cialara sep 8 '10
Mijn reizen gaan door de geest, niet door mijn ziel......

Dit schreef je hier ergens Gast, en ik ben eigenlijk heel nieuwsgierig wat dit dan is, het reizen door de geest. Kun je ons daar een voorbeeld van geven? Wat kom je tegen, wat doet het met je, hoe doe je dat?

Liefs Jorine.
Delen:
gast
gast sep 8 '10
Sorrie, als die behoefte er zou zijn bij mij dan had ik zelf wel een topic gestart. Verder; alles wat je doet om jezelf te doorgronden zal je uiteindelijk in de geest brengen.
admin
admin sep 8 '10
Er is ook deze vraag van het andere topic, die ik graag wil stellen, en doe ik dus liever hier :
Je schreef, Gast " Oh ja, het moet Barbelo zijn en niet Babelo. Bewust schrijfvoutje "

waarom schreef je dat schrijffoutje bewust?
gast
gast sep 8 '10
Om te zien of jullie de fout herkenden.
admin
admin sep 8 '10
Whaaaa..nog effe en ik kom langs met de mattenklopper!!

admin
admin sep 8 '10
Origineel bericht van: gast
Om te zien of jullie de fout herkenden.

En waarom wilde je dat zien? wat zou dat kunnen betekenen voor jou, mochten we die fout herkennen of niet herkennen?
gast
gast sep 8 '10
Of je bekend bent met Barbelo anders dan op internet gevonden via google. Dus via het reizen wat jullie doen in je ziel.
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 8 '10
Origineel bericht van: Karin
Whaaaa..nog effe en ik kom langs met de mattenklopper!!




oowhlala, spanken huh tonguewink
(hm... mattenklopper heeft ook een mooi keltische knopen patroon btw winksmile)


Maaruh het maakt natuurlijk niet uit of je een 'geestesreis' of een 'zielenreis' maakt...of beide(nog completer wink)... als je daar je antwoorden uit krijgt, je erzelf mee kan verrijken en laten groeien ist ok lijkt mij.

grtsz
gast
gast sep 8 '10
Vind ik ook firstmoon.
admin
admin sep 9 '10
Origineel bericht van: Tinne
Origineel bericht van: gast
Om te zien of jullie de fout herkenden.

En waarom wilde je dat zien? wat zou dat kunnen betekenen voor jou, mochten we die fout herkennen of niet herkennen?


Origineel bericht van: gast
Of je bekend bent met Barbelo anders dan op internet gevonden via google. Dus via het reizen wat jullie doen in je ziel.


Listig hoe jij deze test op poten stelt om jouw twijfels in jou, en ook wantrouwen uit te voeren.
Ik ben blij dat je er open over praat. Dank je wel.
admin
admin sep 9 '10
Quote:
(hm... mattenklopper heeft ook een mooi keltische knopen patroon btw )


Ja! Toevallig wink
admin
admin sep 9 '10
Quote:
Maaruh het maakt natuurlijk niet uit of je een 'geestesreis' of een 'zielenreis' maakt...of beide(nog completer )... als je daar je antwoorden uit krijgt, je erzelf mee kan verrijken en laten groeien ist ok lijkt mij.


Helemaal mee eens.
gast
gast sep 9 '10
Origineel bericht van: Tinne
Origineel bericht van: Tinne
Origineel bericht van: gast
Om te zien of jullie de fout herkenden.

En waarom wilde je dat zien? wat zou dat kunnen betekenen voor jou, mochten we die fout herkennen of niet herkennen?


Origineel bericht van: gast
Of je bekend bent met Barbelo anders dan op internet gevonden via google. Dus via het reizen wat jullie doen in je ziel.


Listig hoe jij deze test op poten stelt om jouw twijfels in jou, en ook wantrouwen uit te voeren.
Ik ben blij dat je er open over praat. Dank je wel.


Het is maar net hoe je het wilt zien, Tinne. Met jezelf als uitgangspunt.....

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki