Heeey elfje,
Ook ik wil je foto wel even lezen.
Wat mij als eerst opvalt is dat je een gevoelig persoon bent. Als iemand iets tegen je zal zeggen dan kun je daar al snel door beinvloed worden. hierdoor kun je last krijgen van ongewenste gevoelens.
Je bent behulpzaam en hebt vaak iets voor mensen over. Jij bent iemand die mensen wilt en probeerd te helpen als er om gevraagd wordt. Als je ziet dat iemand problemen heeft, en er wordt geen hulp gevraagt dan wil jij er eigenlijk wel iets voor doen.
Je ogen staan goed open op deze wereld. Hiermee wil ik zeggen dat je goed de dingen bekijkt die je meemaakt, en dit ziet als een ervaring. Daar kun je tenminste van leren! Ook zie ik wat bewondering in je, volgensmij kan je je wel eens afvragen waarom/hoe iets is of waarom iets gebeurd?
Jij hebt het gevoel alsof je anders bent dan de rest, maar dit laat je niet merken. Je kunt wel het gevoel hebben alsof je anders bent, maar je wilt als normaal gezien worden.
Wat ik ook merk is dat je erg open staat, ook naar het spirituele toe!!
Je hebt het meestal wel naar je zin. Als het een tijdje wat minder met je gaat dan probeer jij het positief op te vatten. Negatieve gevoelens pak jij liever niet op, en probeerd op een leuke manier verder te gaan.. zodat je geen last hebt van negatieve gevoelens. Maar naar mijn gevoel heb jij het vaak naar je zin, en heb je niet zo veel problemen met het verwerken (of het achterlaten) van negatieve gevoelens.
Heb jij problemen met je maag/buik?(in iedergeval daar in de buurt)? Ik voel een soort druk op mijn buik, ik weet alleen niet zeker of het door jouw fotolezing komt dus daarom dat ik het eventjes vraag. Lijkt wel energie wat ik voel.
Wat mij gelijk opviel is dat je jonger lijkt dan dat je bent. En ik dacht echt dat je veeeeel jonger was
, Daarna las ik dat je 24 bent!!
Misschien heeft dit ook wel te maken met hoe je bent/doet..
Wat ik ook nog zie is dat je zelfvertrouwen uitstraalt. Twijfel hier niet aan.
Oke, dit was dan de lezing zo ongeveer. Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel!
Ik vond het beetje een aparte lezing, want het ging zo snel!!! Net alsof het niet uit mezelf kwam wat ik typte.
Groetjes van wendy