Ik vind het toch altijd heel bijzonder, als er tijdens een zielereis een aanwijzing doorgegeven wordt van het 'wezen die je daar ontmoet.
Deze deel ik jullie graag, omdat ik er zelf ook versteld van sta.
Ik ging gisteren op zielereis voor een healing van een deel van een oud stukje dat nog onverwerkt was.
Meestal nodig ik Engel Michael uit, en dan is hij daar onmiddelijk. Het is een prachtige energie.. groot, en krachtig , en ook amusant, hij glimlacht vaak, en legt vele zaken uit.
Deze keer deed ik dat weer, en tijdens de healing, werd ik plots mee genomen door enkele bijzonder energieën die ik niet herken. Het voelt nieuw, en toch bekent... en het gaat heel snel, ik zeg diegene die met me mee op zielereis dat ik even meegenomen wordt..want ik ga blijkbaar met hen naar een ander lichtgebied.
Intuitief voel ik dat ze vertellen dat ze "elohim's zijn".. ik heb daar wel al van gehoord, maar nog niet tijdens een zielereis ontmoet.
Er wordt daar weer een bepaalde healing gedaan, die ook een enorme inpakt op me heeft op dat moment..Er werden woorden doorgegeven :
"herstel", "orde", "eenheid" en vlak voor ik weer terug ga naar waar ze me meegenomen hadden, ruik ik een geweldige heerlijk lekkere geur, heel intens. Ik dacht van de witte lelie..
doch ik hoor " zoek.. blauwe.. magnolia "
dus ik de hele avond gegoogled, en ja een blauwe magnolia bestaat, vind het ook een geweldig mooie plant. Toch.. gaandeweg voel ik dat er iets niet klopt.. maar wilde eerst heerlijk slapen.
De dag daarna, heb ik even terug kontakt gemaakt met de elohim; om meer duidelijkheid.
en toen kreeg ik het beter door..:
het is de elohim van de blauwe straal, met de geur Magnolia, die bij me was, en de healing deed en deze geur afstraalde. Deze energie-geur-intensie is goed voor mij, past bij mij.. ook bij m'n groeifaze.
en wat zie ik als ik google tot mijn aller aller grootste verbazing?
iets dat ik nog nooit van gehoord had :
ELOHIM BLAUWE LICHTSTRAAL
Vrede, bescherming,innerlijke rust, leiderskwaliteiten, wilskracht, moed.
Samengaan met de Goddelijke Ordening.
Geurnoten : magnolia en ho-blad
is dat niet wonderlijk..
vind ik van wel, en wil delen met jullie !