Loading...
nl

aanwijzingen tijdens zielereizen

admin
admin sep 7 '10
Ik vind het toch altijd heel bijzonder, als er tijdens een zielereis een aanwijzing doorgegeven wordt van het 'wezen die je daar ontmoet.
Deze deel ik jullie graag, omdat ik er zelf ook versteld van sta.
Ik ging gisteren op zielereis voor een healing van een deel van een oud stukje dat nog onverwerkt was.
Meestal nodig ik Engel Michael uit, en dan is hij daar onmiddelijk. Het is een prachtige energie.. groot, en krachtig , en ook amusant, hij glimlacht vaak, en legt vele zaken uit.
Deze keer deed ik dat weer, en tijdens de healing, werd ik plots mee genomen door enkele bijzonder energieën die ik niet herken. Het voelt nieuw, en toch bekent... en het gaat heel snel, ik zeg diegene die met me mee op zielereis dat ik even meegenomen wordt..want ik ga blijkbaar met hen naar een ander lichtgebied.
Intuitief voel ik dat ze vertellen dat ze "elohim's zijn".. ik heb daar wel al van gehoord, maar nog niet tijdens een zielereis ontmoet.
Er wordt daar weer een bepaalde healing gedaan, die ook een enorme inpakt op me heeft op dat moment..Er werden woorden doorgegeven :
"herstel", "orde", "eenheid" en vlak voor ik weer terug ga naar waar ze me meegenomen hadden, ruik ik een geweldige heerlijk lekkere geur, heel intens. Ik dacht van de witte lelie..
doch ik hoor " zoek.. blauwe.. magnolia "
dus ik de hele avond gegoogled, en ja een blauwe magnolia bestaat, vind het ook een geweldig mooie plant. Toch.. gaandeweg voel ik dat er iets niet klopt.. maar wilde eerst heerlijk slapen.
De dag daarna, heb ik even terug kontakt gemaakt met de elohim; om meer duidelijkheid.
en toen kreeg ik het beter door..:
het is de elohim van de blauwe straal, met de geur Magnolia, die bij me was, en de healing deed en deze geur afstraalde. Deze energie-geur-intensie is goed voor mij, past bij mij.. ook bij m'n groeifaze.

en wat zie ik als ik google tot mijn aller aller grootste verbazing?
iets dat ik nog nooit van gehoord had :

ELOHIM BLAUWE LICHTSTRAAL
Vrede, bescherming,innerlijke rust, leiderskwaliteiten, wilskracht, moed.
Samengaan met de Goddelijke Ordening.
Geurnoten : magnolia en ho-blad


is dat niet wonderlijk.. grin
vind ik van wel, en wil delen met jullie ! grin
Delen:
New Moon
New Moon sep 7 '10
Wow wat mooi tinne,

Dat je nog veel van dit soort dingen mag meemaken smile

Liefs
gast
gast sep 7 '10
Benbenieuwd of je ook Babelo tegen komt in je zielenreizen.
Cialara
Cialara sep 8 '10
De aanwijzingen die we tijdens zielenreizen krijgen worden steeds realistischer en duidelijker. Veel ervan is werkelijk in onze materiele wereld terug te vinden, na enig zoeken. Dit is een manifestatie vanuit de zielenwereld. Het is indrukwekkend om mee te maken, vanuit gevoel en de liefde van de ons omringende spirits.

Jouw opmerking Gast, klinkt bij mij wederom vreemd in de oren. Wie is Babelo en wat heeft dat op dit moment met het verhaal van Tinne te maken?

Wat Tinne verteld is voor velen van ons bereikbaar, mogelijk, om via zielsreizen boodschappen door te krijgen. Mocht je zelf gaan reizen dan zul je heel anders tegen dit soort dingen gaan aankijken vermoed ik.

Liefs Jorine
admin
admin sep 8 '10
en aansluitend bij wat Jorine zegt :
Er zijn enorm veel dimensies waar je naartoe wordt gedreven. Het is de intentie van het moment van de ziel, je Hogere Zelf, je unieke ontwikkeling waarin je zit, je verwerkingsfaze, je zielegroep of zielethuis..
Dus zijn er ook enorm veel 'wezens'. Elke dimensie heeft ook een eigen licht-intensiteit, en afhankelijk van waar iemand staat in zijn ontwikkeling, zal ie automatisch getrokken worden naar de juiste 'plek en energie' en de wezens ontmoeten die daar zijn.

Liefs Tinne
admin
admin sep 8 '10
Hercules is the Elohim of the First Ray (the Blue Ray) of Power, Faith, and God's Will. "In the beginning" when God sent forth the Fiat "Let there be Light," it was Hercules who summoned the mighty Elohim and the Builders of Form to come forth and precipitate the Divine Plan of the Solar Logoi. 9 Although there are many Elohim, Hercules is One of the Seven Pairs of Elohim of the Seven Rays serving our system of worlds at this time.

bron : http://www.ascension-research.org/hercules.html
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 8 '10
Mooie zielenreis smileen idd helemaal top dat je weer een extra stukje kennis krijgt toegereikt smile
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 8 '10
Origineel bericht van: gast
Benbenieuwd of je ook Babelo tegen komt in je zielenreizen.


Babelo ---> babbelen...taal (ook toren van babylon was het punt waar de taal zich versplinterde /uiteen viel in verschillende talen...)....

Verder weet ik niet wat ie doet.... maar wat mij lijkt; communicatie/taal tot 1 maken of het juist laten versplinteren?

Grtsz,

1stMoonofMars
gast
gast sep 8 '10
Blijkbaar hebben jullie een beeld van mij die niet klopt met de werkelijkheid Jorine. Het was niet mijn intensie jullie op enigerlei wijze naar beneden te halen, in tegendeel.
Het is mij iig wel duidelijk dat jullie daar nog niet aanbeland zijn. Misschien zit het um in de dimensie waarin jullie reizen. Mijn reizen gaan door de geest, niet door mijn ziel......

Oh ja, het moet Barbelo zijn en niet Babelo. Bewust schrijfvoutje wink
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 8 '10
Origineel bericht van: gast


Oh ja, het moet Barbelo zijn en niet Babelo. Bewust schrijfvoutje wink


pffft tonguemij op het verkeerde been zetten...dan slaat mijn uitleg nergens meer op tonguewink

grtsz
gast
gast sep 8 '10
Misschien is dit ook een leuke link voor jullie. Gaat over Elohim. http://www.elohim-centre.org/site/mc/1/11/416/201/elohim-betekenis+en+13-voudig+bewustzijn.html
Elohim komt trouwens in de Nag Hammadi geschriften ook veelvuldig voor, evenals Barbelo.
gast
gast sep 8 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Origineel bericht van: gast


Oh ja, het moet Barbelo zijn en niet Babelo. Bewust schrijfvoutje wink


pffft tonguemij op het verkeerde been zetten...dan slaat mijn uitleg nergens meer op tonguewink

grtsz


Haha, hij was wel leuk verzonnen jou uitleg laugh
Cialara
Cialara sep 8 '10
Origineel bericht van: gast
Blijkbaar hebben jullie een beeld van mij die niet klopt met de werkelijkheid Jorine. Het was niet mijn intensie jullie op enigerlei wijze naar beneden te halen, in tegendeel.
Het is mij iig wel duidelijk dat jullie daar nog niet aanbeland zijn. Misschien zit het um in de dimensie waarin jullie reizen. Mijn reizen gaan door de geest, niet door mijn ziel......

Oh ja, het moet Barbelo zijn en niet Babelo. Bewust schrijfvoutje wink


Gezien je reacties van de laatste tijd naar Tinne toe heb je me zeker een verkeerd beeld van jou laten zien. Voor iemand die niets van namen moet hebben en dan nu deze naam en bewust verkeerd spellend neerzet, hoe moet ik dat dan zien Gast? Als opbouwend?

De geest en de ziel gaan naar mijn gevoel nog altijd samen, zoals ook het ego meedoet wink

En als jij denkt dat ik in slechts één dimensie naast deze rondhobbel, dan heb jij zeker ook een verkeerd beeld van mij smileJe hebt geen idee....

Liefs Jorine.
Cialara
Cialara sep 8 '10
Origineel bericht van: gast
Misschien is dit ook een leuke link voor jullie. Gaat over Elohim. http://www.elohim-centre.org/site/mc/1/11/416/201/elohim-betekenis+en+13-voudig+bewustzijn.html
Elohim komt trouwens in de Nag Hammadi geschriften ook veelvuldig voor, evenals Barbelo.


Leuke site wel, heb er een heel stuk op gelezen. Dank je wel voor het delen Gast.
gast
gast sep 8 '10
Als je weet wat Barbelo is zul je begrijpen wat ik bedoel, Jorine.
gast
gast sep 8 '10
Jammer van je vooroordeel trouwens.
Cialara
Cialara sep 8 '10
Het probleem is, ik kan het lezen, en nazoeken op internet, maar dat geeft me niet de ervaring, het inzicht, noch de wijsheid omtrent deze vrouwelijk kant van wat ik god of de bron noem smile

Waar ik in zielenreizen wel deze ervaring op kan doen, waar kan nemen, ervaar... ik zoek pas naar de kennis als ik de ervaring heb ondervonden.
Cialara
Cialara sep 8 '10
Origineel bericht van: gast
Jammer van je vooroordeel trouwens.


Welk vooroordeel?
gast
gast sep 8 '10
Dat mijn vraag "verkeerde" bedoeling zou hebben.
gast
gast sep 8 '10
Of mijn schrijven
Pagina's: 1 2 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki