Loading...
nl

foto overleden dochtertje lezen

111
111 sep 5 '10
Hallo ik ben nieuw hier en zou heel graag de foto van ons overleden dochtertje willen laten lezen maar.... heb er een beetje moeite mee om haar foto op het net te zetten. Bestaat er een andere manier, bijv. dat ik naar iemand die de foto wil lezen een foto toe stuur oid.

Groetjes,

Poohbeer
Delen:
Cialara
Cialara sep 5 '10
Ja, ik denk dat je dat hier wel kunt vragen.

Degene die het willen doen, kunnen je een PB-tje sturen (persoonlijk bericht) waarin jij hen de foto kunt laten zien om te laten lezen.

Er zijn wel een aantal goede foto lezers hier op het forum Poohbeer. Zij zullen dat zeker wel in de privé sfeer voor je willen doen.

Liefs Jorine.
admin
admin sep 6 '10
Hoi Poohbeer, stuur mij maar een pb en dan zal ik kijken of ik een connectie kan maken. Ik merk al wel wat op van wat misschien van je dochter kan zijn. Daarom wil ik je wel helpen.

Pb: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/ubb/sendprivate/User/754.html

Groetjes, Robbert.
bloempje
bloempje sep 6 '10
mag ik je vragen hoe je dochtertje heet???
ik voel hier namelijk een klein meisje bij me en ze heet melanni?? kan dat? of is het een ander meisje wat ik hier voel.
ik wil overigens ook wel proberen de foto te lezen, dus je mag mij ook een pb sturen:)

Liefs Bloempje
admin
admin sep 8 '10
Hoi 111,

Je mag mij ook een pbtje sturen.
Ik wil mijn best voor je doen.

Namasté
Larapinta
111
111 sep 12 '10
Hallo,

Ik probeer steeds een pbtje te sturen maar krijg de foto niet mee. Ik heb al van alles geprobeert. Normaal kan ik best veel met computers maar kan mijn gedachten hierbij niet op een rij krijgen. Sorry. Heeft iemand een simpele uitleg

Groetjes,

Poohbeer
111
111 sep 12 '10
Hallo bloempje,

Mijn dochtertje heeft geen Melanie sorry. Het lukt me maar niet om de foto te sturen. Misschien kun je me een mailtje sturen zodat ik je de foto kan sturen?

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki