Loading...
nl

Elfje: mijn foto

elfje
elfje mrt 1 '07
Hoj allemaal!!

Mag ik ook eens een fotootje plaatsen? Zou heel leuk zijn als iemand mij ook eens zou kunnen lezen!! :D

Liefs en dankjewel alvast!!! :D

elfje

Delen:
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 1 '07
Hey, das lang geleden. Ga je het nog een keertje proberen? Je vorige lezing staat er ook nog steeds he ;). Maar goed, ik denk wel dat er nu meer reacties zullen komen :D. Ik zal hem zelf ook nog een keertje proberen.
IkBen
IkBen mrt 1 '07
Elfje,

Wat beoog je ermee? Meer zelfvertrouwen krijgen? In ieder geval ben jij niet iemand die graag op de foto gaat. Je staat er geforceerd op met een gezicht van : 'als het nou moet, vooruit dan maar'

Verder ben je nog niet volgroeid en daarmee heb je je definitieve architectuur nog niet gekregen. Dat betekent dat gezichtstrekken nog kunne veranderen.

Maar ik ben vooral benieuwd naar je motivatie.
elfje
elfje mrt 1 '07
Hoj IkBen,

Ik was eigenlijk gewoon nieuwsgierig...

En dat ik niet graag op de foto ga is ook niet waar hoor, vind het wel leuk.... Maar misschien was het niet zo'n goede foto dan? Zal eens kijken of ik er nog eentje heb...

Quote:
Origineel van IkBen:

Verder ben je nog niet volgroeid en daarmee heb je je definitieve architectuur nog niet gekregen. Dat betekent dat gezichtstrekken nog kunne veranderen.
Wat bedoel je hier eigenlijk mee?? Denk niet dat ik nog zoveel zal veranderen hoor (ben 24).... Nu ja, iedereen wordt ouder natuurlijk... ??

elfje
elfje
elfje mrt 1 '07
Misschien vind je deze beter?

Marina1987
Marina1987 mrt 1 '07
hi ! Op die ander foto lijk je echt veel jonger :).
IkBen
IkBen mrt 1 '07
Heerlijk, er wer eens goed naast te zitten. :D
Anne
Anne mrt 1 '07
Hoi Elfjee
Ik zal proberen je foto te lezen..
Maar als eerst een vraag hoe oud zijn deze foto's?

was je tevreden met jezelf vroeger? ik krijg het gevoel of je toen niet lekker in je vel zat je voelde je alleen en somber.. ik denk dat je je nu soms nog steeds zo voelt.
Je voelt daarom niet zo als iemand die heel veel zelfvertrouwen hebt.
Op sommige momenten weet je best hou je alles moet handelen maar soms ineens ben je het kwijt en heb je een soort van dip.

Ingehouden te afwachtend je bekijkt eerst de dingen en daarna onder neem je pas aktie maar soms is dat dan te laat.

Houd niet van heel veel aandacht
liever op de achtergrond rustig met haar eigen dingen bezig in haar eigen wereld waar je niemand je pijn kan doen.
Angst voor pijn die mensen je kunnen aan doen met verschillende situatiess kortom gewoon in het leven.
Te lief voor deze wereld bedoelt het altijd goed met iedereen en alles.

Dit was het voor zo even ik hoor wel wat goed en niet goed is.. :)
Nog even een vraagje waarom zijn je ogen rood op de laatste foto?
Groetjes aNNe
elfje
elfje mrt 2 '07
Hoj bedankt voor je antwoord Anne! De eerte foto is van januari dit jaar, de tweede van december 2006. Niet zo oud dus!! :)

Klopt wel hoor, vroeger zat ik echt niet goed in mijn vel... Nu is dat al heeeeeeeel veel beter!! Gelukkig!!! :DNatuurlijk, ik heb nog wel eens van die momentjes, maar is al veel beter!! :D

En dat ik liever op de achtergrond blijf, klopt ook wel....

Ik had het nog niet eens opgemerkt dat mijn ogen beetje rood zijn op die tweede foto... :p Zal van mijn lenzen zijn denk ik... ;)

In ieder geval bedankt voor het lezen!! Je hebt het echt heel goed gedaan!!! :D

Liefs, elfje
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '07
Hoi Elfje,

Ik heb je foto al eens eerder gelezen, maar ik krijg toch nog dingen door op de 2e foto. Ik zal die dus ook nog eens voor je lezen. Ook dit is weer onder voorbehoud dus dan weet je dat alvast. Laat maar weten of ik nog een beetje in de juiste richting zit.

Ik zie dat je niet volledig bent verbonden met je materiele lichaam. Dat is ook de eigenlijke reden dat ik deze lezing doe. Ik denk dat je even moet uitkijken dat je niet teveel "afwezig" moet zijn. Kijk eens goed naar je omgeving, wat is er recentelijk gebeurd dat je niet aanwezig wilt zijn? Misschien heb ik het niet juist, want nu twijfel ik weer. Toch wil ik het even gezegd hebben.

Goed nu de echte lezing. Laat niet teveel over je heen lopen. Geef je mening en laat die spreken. Ook al heb je heel vaak gelijk, je neemt het niet zo vaak. Wees degene die leiding geeft, in plaats van de leiding volgt.

Laat ook dingen los. Ik weet van de vorige keren dat je erg op zoek was, naar enig contact van je overleden dierbaren. Het is tijd om ze te laten gaan. Niet dat ze bij je weg moeten, integendeel. Ze verdienen alleen een eigen plekje. Ook voor hun is er een taak, en voor jou ligt deze er ook.

Misschien heb je het gevoel dat de laatste tijd wat meer spirituele "druk" op je schouders is komen te liggen, en heb je het gevoel gekregen dat het nu toch tijd is, om er iets mee te gaan doen?

Misschien heb je er nog niet zo over nagedacht, maar jij bent een gids voor de andere wereld. Met dit bedoel ik iets dat ik moeilijk kan uitleggen maar het komt neer op het volgende. Waar jij bent, schijn jij je licht. Dit licht is heel helder en straalt tot ver in dit universum. Doordat je dit uitstraalt, sta je goed in contact met de sterren-wezens. Zij hebben jou nodig, om ons te vinden. Wees er absoluut niet bang voor! Je hebt een hele belangrijke taak voor de overgang naar 2012. De aarde rasters moeten versterkt worden, en zonder jouw energie en licht zal dit niet kunnen.

Goed, dat ik dit zou zeggen had ik ook niet verwacht, dus ik heb ook geen idee wat je ervan vindt. Als je denkt dat het nergens op slaat, kun je het gewoon negeren. Dan heb ik waarschijnlijk teveel science fiction gekeken de laatste tijd ;).

Mocht je het wel herkennen, dan raad ik je aan, om hierover met niet al te veel mensen te praten en enkel diegenen die je ook spiritueel vertrouwd.

Goed dit was mijn hele vreemde lezing, dus ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Wendy's
Wendy's mrt 3 '07
Heeey elfje,

Ook ik wil je foto wel even lezen.

Wat mij als eerst opvalt is dat je een gevoelig persoon bent. Als iemand iets tegen je zal zeggen dan kun je daar al snel door beinvloed worden. hierdoor kun je last krijgen van ongewenste gevoelens.

Je bent behulpzaam en hebt vaak iets voor mensen over. Jij bent iemand die mensen wilt en probeerd te helpen als er om gevraagd wordt. Als je ziet dat iemand problemen heeft, en er wordt geen hulp gevraagt dan wil jij er eigenlijk wel iets voor doen.

Je ogen staan goed open op deze wereld. Hiermee wil ik zeggen dat je goed de dingen bekijkt die je meemaakt, en dit ziet als een ervaring. Daar kun je tenminste van leren! Ook zie ik wat bewondering in je, volgensmij kan je je wel eens afvragen waarom/hoe iets is of waarom iets gebeurd?

Jij hebt het gevoel alsof je anders bent dan de rest, maar dit laat je niet merken. Je kunt wel het gevoel hebben alsof je anders bent, maar je wilt als normaal gezien worden.

Wat ik ook merk is dat je erg open staat, ook naar het spirituele toe!!

Je hebt het meestal wel naar je zin. Als het een tijdje wat minder met je gaat dan probeer jij het positief op te vatten. Negatieve gevoelens pak jij liever niet op, en probeerd op een leuke manier verder te gaan.. zodat je geen last hebt van negatieve gevoelens. Maar naar mijn gevoel heb jij het vaak naar je zin, en heb je niet zo veel problemen met het verwerken (of het achterlaten) van negatieve gevoelens.

Heb jij problemen met je maag/buik?(in iedergeval daar in de buurt)? Ik voel een soort druk op mijn buik, ik weet alleen niet zeker of het door jouw fotolezing komt dus daarom dat ik het eventjes vraag. Lijkt wel energie wat ik voel.

Wat mij gelijk opviel is dat je jonger lijkt dan dat je bent. En ik dacht echt dat je veeeeel jonger was :o, Daarna las ik dat je 24 bent!! :)
Misschien heeft dit ook wel te maken met hoe je bent/doet..

Wat ik ook nog zie is dat je zelfvertrouwen uitstraalt. Twijfel hier niet aan.

Oke, dit was dan de lezing zo ongeveer. Mocht je vragen hebben dan hoor ik het wel!
Ik vond het beetje een aparte lezing, want het ging zo snel!!! Net alsof het niet uit mezelf kwam wat ik typte.

Groetjes van wendy
elfje
elfje mrt 5 '07
He Nims!!

Bedankt om het nog eens te proberen!! :D

Dat ik mijn mening niet altijd durf te zeggen is wel waar... Maar werk er wel aan hoor... :)

Loslaten... tja, daar heb ik het inderdaad altijd wel redelijk moeilijk mee gehad. Nu op dit moment niet zozeer van overledenen eigenlijk, maar meer van "levende personen"...

Van die spirituele druk, dat gevoel heb ik eigenlijk nog niet gehad... Dat ik een gids zou zijn voor de andere wereld.... Ik zou het wel graag willen hoor!! Heel graag zelfs! Maar dat gevoel heb ik eigenlijk nog nooit gehad... :-S Moet ik me dan op een of andere manier meer gaan openstellen ofzo?

Liefs en bedankt!! :)

elfje
elfje
elfje mrt 5 '07
He Wendy!!

Ook heel erg bedankt voor jouw mooie reading!!

Ik ben inderdaad wel gevoelig voor anderen en help hen ook onzettend graag. Ook als ze er niet om vragen ;)

Ook wat je zegt over mijn ogen die goed openstaan en de bewondering die ik voel, klopt helemaal!! Ik probeer ook altijd overal het positieve van in te zien... Zoek inderdaad vaak naar de reden waarom iets gebeurd is en probeer er van te leren...

Ik heb het ook wel vaak naar mijn zin ja, vooral de laatste maanden nu ik met mijn vriend samenwoon... :)

Dat ik anders ben dan de rest, dat gevoel heb ik al mijn hele leven... Vroeger, als klein kindje, dacht ik soms dat ik per ongeluk op de verkeerde planeet terecht gekomen was :p Maar ik wou inderdaad altijd liever zijn zoals de anderen... Mijn moeder had ook altijd gezegd dat ik "anders" ben... Ze wilde natuurlijk ook liever dat ik was zoals iedereen... :-S

Wat bedoel je dan juist met dat ik open sta voor het spirituele? Ik heb er wel altijd al interesse in gehad... Als klein kindje vroeg ik me zelfs al af "Wie ben ik eigenlijk? Waarom ben ik eigenlijk juist ik" ;-) Ik zou er wel graag in slagen om contact te maken met "de andere kant", maar dit lukt me nog niet zo goed...

In ieder geval bedankt!! Vond het een heel mooie en treffende lezing!! :D

elfje
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 6 '07
Misschien leuk om deze twee reacties eens onder elkaar te lezen:
"Van die spirituele druk, dat gevoel heb ik eigenlijk nog niet gehad... Dat ik een gids zou zijn voor de andere wereld...."

Maar niet veel later:

"Dat ik anders ben dan de rest, dat gevoel heb ik al mijn hele leven... Vroeger, als klein kindje, dacht ik soms dat ik per ongeluk op de verkeerde planeet terecht gekomen was."

Ik ben blij dat je zelf toch het antwoord altijd al wist ;). Je moest er alleen nog maar aan herinnerd worden.

Julien
Charlie
Charlie mrt 10 '07
Wat er bij mij binnenkomt, zijn maar een paar dingen. Het meeste komt er bij mij angst door. Klopt het dat je ergens nog angst voor hebt?
Verder zie ik een hele vrolijke meid die van gezelligheid houd. Je bent niet op je mondje gevallen, maar je vind het soms nog wel lastig om mensen te laten weten hoe jij ergens over denkt. Is dit misschien de angst die ik sterk door krijg?

Ik hoop dat ik er niet veel naast zit en ik lees je reactie wel.

in Licht en Liefde,

Charlie

p.s: Zou jij mij kunnen vertellen wat het gevoel is wat ik in mijn buik voel? Een soort druk!!!
elfje
elfje mrt 15 '07
He Charlie!!

Bedankt nog voor jouw reactie!! Angst... heb ik niet zo erg eigenlijk... tja, behalve dan dat ik inderdaad nog niet altijd durf zeggen wat ik denk tegen anderen... Dat is juist... Ik hou inderdaad ook van gezelligheid! :D

Dat gevoel in je buik, ik weet het niet hoor... Er zijn zoveel mensen die dat al gezegd hebben... maar ik weet echt niet wat dat zou kunnen zijn?? Ik heb helemaal nergens last van! (gelukkig :D)

liefs elfje

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420