Loading...
nl

genieten-hoekje

admin
admin sep 2 '10
*Zucht*.. **SMELT**... heerlijk! grin


M'n man belde me op om te zeggen dat ie twee uurtjes later thuis komt dan verwacht.

Zijn stem, zo zacht en mooi.
Het gesprek warm, en open.
Onze liefde voor elkaar, doorheen simpele woorden " ik kom wat later thuis, Tinne", " ja das goed, alles ok daar?"
De energie als twee vlinders rond elkaar fladderend.

Liefde!
En genieten van die liefde!
grin
Delen:
1stMoonofMars
1stMoonofMars sep 2 '10
ah,

ikzelf had net superheftige dingen... maar nu weer goed winksmile

grts

1stMM
admin
admin sep 2 '10
Moooi,
de tij keert!

grin
bloempje
bloempje sep 2 '10
ik heb mogen genieten van mijn kleine ventje die verschrikkelijk lief alle speelgoed heeft opgeruimd toen ik uitgeteld even op bed lag van een dag oppassen op de kleine meid met na iedere beweging de vraag wat gaan we nu doeoeoeon??
dus hij heeft heel lief alles opgeruimd en kwam toen bij mij en na het douchen heb ik hem heerlijk gekieteld, wat een lol hadden we, daar geniet ie vreselijk van.
hij vraagt er ook om:) en als beloning voor het even mogen liggen was het te laat om nog te koken dus hebben we poffertjes gegeten uit de diepvries:) oei ik heb hem vreselijk verwend!

Liefs Bloempje
admin
admin sep 2 '10
Heb genoten van de wandeling met Sky..
Ze loopt dan vrij in de weides, en springhopt naar krekels, en
ander springerige dinges. Ondertussen plukte ik aan de kant, braambessen.
Ben ze even in de diepvriezer aan het bewaren tot ik een ferme hoop heb en konfituur kan maken (jam voor de nederlanders)
Ik geniet enorm van die dingen allemaal.

liefs
Tinne
New Moon
New Moon sep 2 '10
Wauw ik word echt vrolijk dit hoekje van al dit moois...

Ik zelf kan genieten van aandacht die mensen geven aan kleine dingen. Zoals de jongen van ong mijn leeftijd laatst die ik tegenkwam in de trein. Voor zich had hij een doorzichtig plastic doosje (verpakkingsmateriaal van koekjes ofzo) met daarin een spin. Hij vertelde dat hij deze spin had gevonden op zijn mauw van zn jas en dat hij om de 1 of andere reden deze spin niet meer uit zn gedachten kreeg. in een trein bevinden zich nauwelijks vliegen die de spin kan eten en mensen die spinnen willen opruimen. Tijdens ons gesprek - over reizen, studie, en de spin zelf - is hij de hele reis bezig geweest met de spin beter neerzetten, en het doosje met servetjes die hij toevallig bij zich had inpakken, en kijken of de spin nog leefde. Hij vroeg aan mij naar een goede plaats om de spin uit te zetten; we waren het beiden eens over welk station dat moest zijn; het station in de buurt van veel groen en weinig mensen. Het was tijd om uit te stappen, hij met de spin de ene kant op, en ik de andere kant ;-) .. de hele dag - en nu weer als ik erover vertel - heb ik teruggedacht over liefde geven aan kleine dingetjes in het leven, waar veel mensen niet eens meer over nadenken. Die aandacht die de jongen gaf, en uit eindelijk gaven we het samen aan de spin, was zo mooi, daar kon ik de hele dag van genieten laugh

Liefs the moon
admin
admin sep 2 '10
Moooi...!! grin
bloempje
bloempje sep 3 '10
net heerlijk mogen genieten van het ouderwets rolschaatsen, niet skeeleren maar die met wieltjes naast elkaar...... die zijn vele malen intensiever en ...... langzamer.
samen met zoonlief lekker een rondje en als beloning even volop energie opgedaan en geaard midden in de natuur in de ondergaande zon...... ronduit heerlijk!!!

en de kleine man die was trots want hij ging sneller dan mamma, hij was namelijk wel op skeelers en als mamma ook op de skeelers zou zijn..... dan is mamma sneller.... veeeeeel sneller:)
Emuca
Emuca sep 3 '10
Ik ben blij, want ik heb me aangemeld voor schoenmaatjes. En ik kan niet wachten om mijn schoenendoos te gaan vullen.
admin
admin sep 3 '10
http://www.edukans.nl/schoenmaatjes

Wat een vreselijk mooi initiatief Angel.
bloempje
bloempje sep 3 '10
hey dat ga ik ook doen, wist niet dat dat zo kon, dacht dat het via scholen moest:)
heb hier nog 4 dozen dus kunnen alle 4 gevuld.... en de oppaskids mogen ze versieren!
wat een geweldig idee!

Liefs Bloempje:)
Emuca
Emuca sep 3 '10
Ik vond het in de krant! Deed op de basisschool altijd mee.. nu ga ik weer meedoen.. en ervoor zorgen dat nog heeeel veel mensen met mij mee gaan doen. smileWant ik vond het altijd al een heel goed iets. Dus ik hoop dat heel veel van jullie ook mee gaan doen! laugh

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki