Hoi allemaal,
Ik had vannacht een (korte) maar toch voor mij indrukwekkende droom. Misschien dat iemand van jullie weet wat de betekenis is? Het gevoel wat ik erbij heb, komt door een indruk van gisterenavond, maar misschien zijn er meer inzichten?
Het was dag. Ik werd wakker op een groot bed. Ik keek om me heen en wist eigenlijk niet waar ik wakker werd. Ik zat op het midden van het bed toen ik in de hoek een man zag zitten die me aankeek. Ik had voor hem niet te vrezen, hij was eigenlijk heel erg vredelievend en niet te peilen. Ik voelde me op een bepaalde manier geborgen en vrij om mezelf te zijn, gewoon zoals je bent. Hij was aan het praten, maar weet niet meer wat hij zei. Op een bepaald moment merkte ik dat ik tijdens mijn slaap had geplast. Mijn broek was nat, de plek waar ik had gelegen ook. Ik zei sorry, ik heb in bed geplast. Hij zei: dat maakt niet uit, dat doen ze allemaal in het begin. Toen schoot bij mij te binnen dat dit een soort van "beschermer" was, en het begin van een nieuwe fase. Alsof er iets weer mocht zijn.
Iemand nog suggesties?! Dank !!
Groetjes, Bart